miten voisin luottaa??

fool me twice

Mieheni kanssa 3 vuoden värikäs yhteinen historia...hmm. mistä aloittaisin?! Ensimmäisten kuukausien aikana jäi kiinni tekstiviesteistä ja fb-viesteistä toisille naisille. Nämä oli sen verran rivoja ja seksisävytteisiä joten nakkasin ukon pihalle. Kuitenkin palasimme suht pian yhteen...tämä on toistunut jo kerran, jää kiinni jos vaistoni herää ja katson puhelinta :/ Lisäksi salailee raha-asioita, laskut jää maksamatta ( minun ja yhteiset) eli huolehdin ne täysin itse nykyään. Ei myönnä koskaan että olisi mitään edes tehnyt vaan syyttää minua, pankkia, unohdusta tai mitä tahansa paitsi myöntää omat virheensä. Arki on muuten toimivaa jossain määrin, seksielämä sujuu mutten vain luota! Välillä menee pari kuukautta että asiat ovat täydellisiä ja sitten taas notkahdus:( oma tunnepuoli kärsii kun olen jatkuvasti varpaillani....haluaa jopa kihloihin ym ym , mutta miten voisin??! Palkka on hänellä suht hyvä, mutta rahat ovat aina loppu, eikä mulla ole tietoa minne menevät. Itse koitan kertoa asioitani todella avoimesti ja olla säntillinen ja luotettava ja odotan samaa häneltä. Kuitenkin tuntuu, että hänellä on salaisuuksien ja valheiden verkko päällään ja en koskaan saa tietää mitä kulloinkin on meneillään. Alkoholia kuluu enemmän kuin on normaalia, häviää reissuilleen illaksi kertomatta mitään....perskele mutten näe tulevaisuudessa kuin eron!?!

2

247

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietäjä

Olet oikeassa .ei kannata äidiksi alkaa.etsi uusi aikuinen mies .kuulostaa pari suhteenne siltä et mies ei ole ollenkaan tosissaan vaan koko ajan "tutka" päällä jos löytäis paremman.kohta alkaa sellanen aika kun alkaa syyttämään sua vainoharhaseksi älä jää hukkaamaan elämääsi.olis kiva tietää onko mies skorppiooni.

• NNNainen.

"Ensimmäisten kuukausien aikana jäi kiinni tekstiviesteistä ja fb-viesteistä toisille..."

Perinteinen... él classicó kyseessä. Siis ihan puhtaasi vain se, ettei nyt rakastunut silmittömän umpimähkäisesti sinuun. Haluaa varmasti katsoa mihin homma kanssasi johtaa, muttei nyt kuitenkaan äitiään olisi puolestasi myynyt. Ihan tavallista kun on ylittänyt 25v rajapyykin. Harvoin sitä enää silloin rakastuu ensi silmäyksellä.

Raha-asioista pitää jutella ja tehdä pelisäännöt. Sinä maksat nämä ja minä nämä. Piste! Sitten ei tarvitse enää keskustella.

Alkoholia kuluu "enemmän kuin normaalia" aika monelta mieheltä. Siis jos katsot jotain taulukkoa. En ole vielä tähän 48v ikään mennessä tavannut yhtäkään miestä, joka ei tuota taulukkoa olisi joiltain osin ylittänyt. Silti en yhdenkään alkoholistin kanssa ole koskaan edes seurustellut.

Ja vielä lopuksi... kaikilla ihmisillä on historia. Niin miehillä, kuin naisillakin. Ei siihen nyt kannata takertua ja antaa sen pilata sitä mikä teillä on tulevaisuudessa edessä. Jos alat miettimään ja vertaamaan itseään johonkin aikaisempaan, niin silloin menet varmasti turmion tielle. Vaikka miehesi sitäpaitsi kertoo olleensa casanova, niin siihenkin kannattaa suhtautua varauksella. Miehet kun ovat niin idiootteja, että luulevat joskus tuon jopa tekevän vaikutuksen... oikeasti... Ihan kuin he ovat "saalis" jonka kaikki ovat halunneet ja nyt he ovat sinun kanssasi. Että ole ainakin pikkuisen epäluuloinen asian suhteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      80
      2127
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1289
    3. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      32
      1200
    4. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1058
    5. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      152
      926
    6. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      866
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      45
      747
    8. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      62
      746
    9. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      61
      716
    10. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      682
    Aihe