miten voisin luottaa??

fool me twice

Mieheni kanssa 3 vuoden värikäs yhteinen historia...hmm. mistä aloittaisin?! Ensimmäisten kuukausien aikana jäi kiinni tekstiviesteistä ja fb-viesteistä toisille naisille. Nämä oli sen verran rivoja ja seksisävytteisiä joten nakkasin ukon pihalle. Kuitenkin palasimme suht pian yhteen...tämä on toistunut jo kerran, jää kiinni jos vaistoni herää ja katson puhelinta :/ Lisäksi salailee raha-asioita, laskut jää maksamatta ( minun ja yhteiset) eli huolehdin ne täysin itse nykyään. Ei myönnä koskaan että olisi mitään edes tehnyt vaan syyttää minua, pankkia, unohdusta tai mitä tahansa paitsi myöntää omat virheensä. Arki on muuten toimivaa jossain määrin, seksielämä sujuu mutten vain luota! Välillä menee pari kuukautta että asiat ovat täydellisiä ja sitten taas notkahdus:( oma tunnepuoli kärsii kun olen jatkuvasti varpaillani....haluaa jopa kihloihin ym ym , mutta miten voisin??! Palkka on hänellä suht hyvä, mutta rahat ovat aina loppu, eikä mulla ole tietoa minne menevät. Itse koitan kertoa asioitani todella avoimesti ja olla säntillinen ja luotettava ja odotan samaa häneltä. Kuitenkin tuntuu, että hänellä on salaisuuksien ja valheiden verkko päällään ja en koskaan saa tietää mitä kulloinkin on meneillään. Alkoholia kuluu enemmän kuin on normaalia, häviää reissuilleen illaksi kertomatta mitään....perskele mutten näe tulevaisuudessa kuin eron!?!

2

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietäjä

      Olet oikeassa .ei kannata äidiksi alkaa.etsi uusi aikuinen mies .kuulostaa pari suhteenne siltä et mies ei ole ollenkaan tosissaan vaan koko ajan "tutka" päällä jos löytäis paremman.kohta alkaa sellanen aika kun alkaa syyttämään sua vainoharhaseksi älä jää hukkaamaan elämääsi.olis kiva tietää onko mies skorppiooni.

    • NNNainen.

      "Ensimmäisten kuukausien aikana jäi kiinni tekstiviesteistä ja fb-viesteistä toisille..."

      Perinteinen... él classicó kyseessä. Siis ihan puhtaasi vain se, ettei nyt rakastunut silmittömän umpimähkäisesti sinuun. Haluaa varmasti katsoa mihin homma kanssasi johtaa, muttei nyt kuitenkaan äitiään olisi puolestasi myynyt. Ihan tavallista kun on ylittänyt 25v rajapyykin. Harvoin sitä enää silloin rakastuu ensi silmäyksellä.

      Raha-asioista pitää jutella ja tehdä pelisäännöt. Sinä maksat nämä ja minä nämä. Piste! Sitten ei tarvitse enää keskustella.

      Alkoholia kuluu "enemmän kuin normaalia" aika monelta mieheltä. Siis jos katsot jotain taulukkoa. En ole vielä tähän 48v ikään mennessä tavannut yhtäkään miestä, joka ei tuota taulukkoa olisi joiltain osin ylittänyt. Silti en yhdenkään alkoholistin kanssa ole koskaan edes seurustellut.

      Ja vielä lopuksi... kaikilla ihmisillä on historia. Niin miehillä, kuin naisillakin. Ei siihen nyt kannata takertua ja antaa sen pilata sitä mikä teillä on tulevaisuudessa edessä. Jos alat miettimään ja vertaamaan itseään johonkin aikaisempaan, niin silloin menet varmasti turmion tielle. Vaikka miehesi sitäpaitsi kertoo olleensa casanova, niin siihenkin kannattaa suhtautua varauksella. Miehet kun ovat niin idiootteja, että luulevat joskus tuon jopa tekevän vaikutuksen... oikeasti... Ihan kuin he ovat "saalis" jonka kaikki ovat halunneet ja nyt he ovat sinun kanssasi. Että ole ainakin pikkuisen epäluuloinen asian suhteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe