Myydään 1.5 v vanha JVC GR-DVL 145eg, kuitit tallessa, kuvattu alle 20 h, 16 x optinen zoom, 2,5-tuum. LCD-näyttö, resoluutio 520 raitaa, 4:3 ja 16:9 kuvausformaatit jne. Suomenkielinen käyttöohjekirja mukana, ainoastaan linssin suojus on hukkunut, muuten uudenver. H. 400 e tiukka.
puh. 040 7488 651 Jyväskylä
Myydään Digivideokamera!!
6
1133
Vastaukset
- digi
jos kiinostaa niin jätä viesti!
- ostaja
Mä pistän 100 egee paremmaksi.
Tarjoon 300. - henkka
ostaja kirjoitti:
Mä pistän 100 egee paremmaksi.
Tarjoon 300.100 erkkiä... Neljä hunttia on nimittäin tiukka hinta, valmiiksi tingitty!
- ostaja
henkka kirjoitti:
100 erkkiä... Neljä hunttia on nimittäin tiukka hinta, valmiiksi tingitty!
no pitää vielä hiukan kurkistella lompuukiin..mutta ehkä palataan jos kone on kunnossa!
- Henkka
ostaja kirjoitti:
no pitää vielä hiukan kurkistella lompuukiin..mutta ehkä palataan jos kone on kunnossa!
Nyt on eräs sankari tarjonnut 380...vaan eipä riitä! Siis se joka tarjoaa 400€ niin saa tästä lähes käyttämättömän kameran!
Joten ei muuta, kuin soitto numeroon 040 7488 651
Niin yksinkertaista se on!!! - ostaja
Henkka kirjoitti:
Nyt on eräs sankari tarjonnut 380...vaan eipä riitä! Siis se joka tarjoaa 400€ niin saa tästä lähes käyttämättömän kameran!
Joten ei muuta, kuin soitto numeroon 040 7488 651
Niin yksinkertaista se on!!!jokos sä oot myyny sen? kuinkas se kulkis näppärästi pääkaupunkiseudulle tai vaasan suuntaan? missä sitä vois testata, ei viitsisi sikaa säkissä ostaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96942
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73889Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691