Vai onko kuulunut Opelin moottoreista sellaisia juttuja kuin Volkkarin moottoreista?
Minulla on ollut kaksi Opelia ja kummassakaan ai mitään ongelmia!
Ostan mieluummin Opelin kuin Volkkarin!
7
304
Vastaukset
- N
On siinä se yksi mutta.
- Adam osaa!
Tuo uusi Astra on minusta asiallisen tuntuinen peli.
Monen Golf-miehen kannattaisi vaihtaa siihen, ainakin minulla Opelissa huolto on toiminut hyvin!
Minäkin olen ajatellut palata merkkiin, sen verran hyviä kokemukset olivat! - vw<3
Kirjottakaapa google tai youtube hakuun 2.2direct.Alle satatuhatta ajetuista autoista jakokettinkejä poikki.Vai osaako adam vieläkään tehä autoja?
- entinen opel kuski
onko pakko ostaa 2,2 direct sitten? on niitä muitakin motteja
- astronautti
Ei kai 2.2 directiä ole tehty vuosiin.
- Zooppeli
Muistaakseni tuo 2.2 ei ollut Opelin kone vaan joku GM:n juttu. Siinä on vissiin tyyppivika jossain ketjuohjaimessa, ja sen vaihtamalla turbomalliin ketju kestää. Oli myös se kone joka ei toiminut 95E10 bensalla (tai toimi, mut ei kauaa)
- Inkku kinkku
Nyt on Inkulla menty jo 80.000 km vm 2010 1,6 turbo ja edelleenkin ainut vika takaluukun microkytkin. Kyseinen kytkin vaihdettu kahteen kertaan ja aina talvella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076