Olen huomannut, että hyvä "vaalikikka" ehdokkailla jälleen näissä vaaleissa on "itsenäinen Polvijärvi"-periaate. Sen pohjalta on niin tavattoman helppo saada ääniä itselleen, väitän minä. Soisinkin nyt teidän, hyvät ehdokkaat, kertovan ihan rehellisesti, mitkä palvelut täältä Polvijärveltä katoaisivat mahdollisen liittymisen myötä?Katoavatko kaikki koulut, terveyskeskus kaikkine palveluineen, kaupat? Mitkä palvelut huononesivat?Oletan tietonne olevan faktaa, koska niistä niin suurella volyymilla olette puhuneet.Itse olen toistaiseksi sitä mieltä, että meidän "lintukotolaisten" tulisi katsoa kauemmas. kuin vain omaan napaamme. Täältä on jo lakkautettu kouluja, on lähtenyt röntgen ja mitä muuta onkaan kaikonnut kauemmas, eikä liitoksesta ole ollut oikein hajuakaan. Mielestäni tämä on syrjäseudulle tosiasia. Onhan se ikävää, jos joutuu lähtemään esim. röntgeniin vaikka 60km päähän, mutta pääasiahan on, että sinne ylipäätään on mahdollista päästä. No,. helppohan täältä sivusta on nalkuttaa,,,
kuntaliitosmörkö
minä ite
1
187
Vastaukset
- Tarjoushavukka
Outokumpu imaisee Polvijärven kuin Tarjoushavukka!
Ei auta vaikka muijasi käy vieraissa Outokummussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672435- 661407
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww801253EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje91176- 79875
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19870- 44723
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta92712Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe27689- 30666