Olen huomannut, että hyvä "vaalikikka" ehdokkailla jälleen näissä vaaleissa on "itsenäinen Polvijärvi"-periaate. Sen pohjalta on niin tavattoman helppo saada ääniä itselleen, väitän minä. Soisinkin nyt teidän, hyvät ehdokkaat, kertovan ihan rehellisesti, mitkä palvelut täältä Polvijärveltä katoaisivat mahdollisen liittymisen myötä?Katoavatko kaikki koulut, terveyskeskus kaikkine palveluineen, kaupat? Mitkä palvelut huononesivat?Oletan tietonne olevan faktaa, koska niistä niin suurella volyymilla olette puhuneet.Itse olen toistaiseksi sitä mieltä, että meidän "lintukotolaisten" tulisi katsoa kauemmas. kuin vain omaan napaamme. Täältä on jo lakkautettu kouluja, on lähtenyt röntgen ja mitä muuta onkaan kaikonnut kauemmas, eikä liitoksesta ole ollut oikein hajuakaan. Mielestäni tämä on syrjäseudulle tosiasia. Onhan se ikävää, jos joutuu lähtemään esim. röntgeniin vaikka 60km päähän, mutta pääasiahan on, että sinne ylipäätään on mahdollista päästä. No,. helppohan täältä sivusta on nalkuttaa,,,
kuntaliitosmörkö
minä ite
1
135
Vastaukset
- Tarjoushavukka
Outokumpu imaisee Polvijärven kuin Tarjoushavukka!
Ei auta vaikka muijasi käy vieraissa Outokummussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026