Itselläni ei oikein ajatus raksuta. On kamala työ muutenkin.. Joten nyt te ihanat ihmiset auttakaa; mitä ohjelmaa häihin?! Kiitos.
Mitä ohjelmaa häihin?
7
3744
Vastaukset
- hugh
kirkko/maistraatti
siirtyminen juhlapaikkaan
alkumaljat onnittelut
ruokailu
puheet, mahdollisen musiikkiesitykset
häävalssi
kahvi hääkakun leikkaus
tanssia
vapaata seurustelua boolia
iltapala
kimpun heitto.
mahd. jatkot, morsiuspari lähtee "piilopaikkaan"
edellä paras hääkaava.järjestystä saa muuttaa haluamallaan tavalla. Ryöstöt ja leikit voi jättää surutta veke, aika kuluu todella siivillä ilmankin vaivaannuttavia junttimaisuuksia.- Mikko
Yhdyn edelliseen, junttimaiset ja vaivaannuttavat leikit on hyvä jättää pois. Riittävästi boolia heti alkuun, niin suomalainen hiljaisuus kaikkoaa sopivassa määrin. Muutenhan tuossa jo tulikin hyvä ohjelmakaava.
- N46
Mikko kirjoitti:
Yhdyn edelliseen, junttimaiset ja vaivaannuttavat leikit on hyvä jättää pois. Riittävästi boolia heti alkuun, niin suomalainen hiljaisuus kaikkoaa sopivassa määrin. Muutenhan tuossa jo tulikin hyvä ohjelmakaava.
ne junttimaiset vaivannuttavat leikit eivät maksa mitään rahaa kerjäävälle morsiusparille. Boolilla sen sijaan on jo hintalappu, ja kun kerran vieras on juhlissa ainostaan kustannussyistä, on ymmärrettävää että koetetaan välttää häneen kohdistuvia tarjottavia, jotta jäisi itselle enemmän RAHAAAAA.
- minea
N46 kirjoitti:
ne junttimaiset vaivannuttavat leikit eivät maksa mitään rahaa kerjäävälle morsiusparille. Boolilla sen sijaan on jo hintalappu, ja kun kerran vieras on juhlissa ainostaan kustannussyistä, on ymmärrettävää että koetetaan välttää häneen kohdistuvia tarjottavia, jotta jäisi itselle enemmän RAHAAAAA.
Musiikkia (levyltä tai bändiltä) ja boolia, niin kyl se siitä lähtee..
- N30
N46 kirjoitti:
ne junttimaiset vaivannuttavat leikit eivät maksa mitään rahaa kerjäävälle morsiusparille. Boolilla sen sijaan on jo hintalappu, ja kun kerran vieras on juhlissa ainostaan kustannussyistä, on ymmärrettävää että koetetaan välttää häneen kohdistuvia tarjottavia, jotta jäisi itselle enemmän RAHAAAAA.
kyyninen näkemys sinulla on hääjuhlasta.
Ei meidän boolissa ollut hintalappua vaan sitä sai litkiä ihan ilmaiseksi niin paljon kuin ehti.
Ymmärrettävistä syistä toivoimme lahjaksi rahaa, mutta sen vastineeksi vieraat saivat syödä napansa täyteen maittavaa ruokaa, saivat nauttia tyylillä toteutetusta ohjelmasta sekä tuttujen kanssa rupattelusta hyvällä fiiliksellä. Tanssiakin sai jokainen joka halusi.
Jos tässä alkaa ynnäilemään sitä paljonko koko häihin kului rahaa ja paljonko sitä lahjana tuli, niin miinukselle jäädään...
Oudoksun tuota ajattelua että hääparin pitäisi mukisematta ja vaivoja tai rahaa säästämättä järjestää vieraille ikimuistoinen juhla, ilman "junttimaisia vaivaannuttavia leikkejä" ja siitä vastineeksi saisivat tyytyä johonkin tusinakippoon tai siihen surullisen kuuluisaan kolmanteen leivänpaahtimeen.
No onhan jotain varalla jos ne kaksi ensimmäistä leivänpaahdinta sattuisivat menemään rikki. - Utelias
N30 kirjoitti:
kyyninen näkemys sinulla on hääjuhlasta.
Ei meidän boolissa ollut hintalappua vaan sitä sai litkiä ihan ilmaiseksi niin paljon kuin ehti.
Ymmärrettävistä syistä toivoimme lahjaksi rahaa, mutta sen vastineeksi vieraat saivat syödä napansa täyteen maittavaa ruokaa, saivat nauttia tyylillä toteutetusta ohjelmasta sekä tuttujen kanssa rupattelusta hyvällä fiiliksellä. Tanssiakin sai jokainen joka halusi.
Jos tässä alkaa ynnäilemään sitä paljonko koko häihin kului rahaa ja paljonko sitä lahjana tuli, niin miinukselle jäädään...
Oudoksun tuota ajattelua että hääparin pitäisi mukisematta ja vaivoja tai rahaa säästämättä järjestää vieraille ikimuistoinen juhla, ilman "junttimaisia vaivaannuttavia leikkejä" ja siitä vastineeksi saisivat tyytyä johonkin tusinakippoon tai siihen surullisen kuuluisaan kolmanteen leivänpaahtimeen.
No onhan jotain varalla jos ne kaksi ensimmäistä leivänpaahdinta sattuisivat menemään rikki.Nolojen rituaalien karsija tarkoitti varmaan, ettei ohjelman tarvitse olla monimutkaista, jotta juhlat onnistuisivat. Parhaat häät joissa olen ollut ovat olleet mahdollisimman vapaamuotoiset (pakko-ohjelmaa korkeintaan pari tuntia!), niissä on saanut nauttia boolista, musiikista ja hyvästä seurasta ja niistä on saanut lähteä silloin kun tekee mieli. Kun häät tungetaan täyteen perinnesälää ja persoonallisia ohjelmanumeroita, kaikkia alkaa väsyttää ja pahimmassa tapauksessa tulee yleisökato, paikalla kituvat vain vaan kyytiä vaille jääneet. Hyvissä juhlissa panostetaan viihtymiseen eikä suunnitellun ohjelman läpirunnomiseen. Hauskoja paineettomia häitä kysyjälle, hyvät niistä tulee!
- rapu
...oli tässä vastattu sähköpostiini bändistä, jota etsin tampereelta päin? -alatalon veljekset tms...? mutta tämä viesti katosi roskapostista ennenkuin ehdin lukea sen, joten jos joku tietää, ilmottaisiko uudestaan, siis soittaa U2 ja Robbie Williamsia jne...todella hyvä laulaja!! ja bändi!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483