Mitä ohjelmaa häihin?

Kohta naimisiin... :)

Itselläni ei oikein ajatus raksuta. On kamala työ muutenkin.. Joten nyt te ihanat ihmiset auttakaa; mitä ohjelmaa häihin?! Kiitos.

7

3744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hugh

      kirkko/maistraatti

      siirtyminen juhlapaikkaan

      alkumaljat onnittelut
      ruokailu
      puheet, mahdollisen musiikkiesitykset
      häävalssi
      kahvi hääkakun leikkaus
      tanssia
      vapaata seurustelua boolia
      iltapala
      kimpun heitto.

      mahd. jatkot, morsiuspari lähtee "piilopaikkaan"

      edellä paras hääkaava.järjestystä saa muuttaa haluamallaan tavalla. Ryöstöt ja leikit voi jättää surutta veke, aika kuluu todella siivillä ilmankin vaivaannuttavia junttimaisuuksia.

      • Mikko

        Yhdyn edelliseen, junttimaiset ja vaivaannuttavat leikit on hyvä jättää pois. Riittävästi boolia heti alkuun, niin suomalainen hiljaisuus kaikkoaa sopivassa määrin. Muutenhan tuossa jo tulikin hyvä ohjelmakaava.


      • N46
        Mikko kirjoitti:

        Yhdyn edelliseen, junttimaiset ja vaivaannuttavat leikit on hyvä jättää pois. Riittävästi boolia heti alkuun, niin suomalainen hiljaisuus kaikkoaa sopivassa määrin. Muutenhan tuossa jo tulikin hyvä ohjelmakaava.

        ne junttimaiset vaivannuttavat leikit eivät maksa mitään rahaa kerjäävälle morsiusparille. Boolilla sen sijaan on jo hintalappu, ja kun kerran vieras on juhlissa ainostaan kustannussyistä, on ymmärrettävää että koetetaan välttää häneen kohdistuvia tarjottavia, jotta jäisi itselle enemmän RAHAAAAA.


      • minea
        N46 kirjoitti:

        ne junttimaiset vaivannuttavat leikit eivät maksa mitään rahaa kerjäävälle morsiusparille. Boolilla sen sijaan on jo hintalappu, ja kun kerran vieras on juhlissa ainostaan kustannussyistä, on ymmärrettävää että koetetaan välttää häneen kohdistuvia tarjottavia, jotta jäisi itselle enemmän RAHAAAAA.

        Musiikkia (levyltä tai bändiltä) ja boolia, niin kyl se siitä lähtee..


      • N30
        N46 kirjoitti:

        ne junttimaiset vaivannuttavat leikit eivät maksa mitään rahaa kerjäävälle morsiusparille. Boolilla sen sijaan on jo hintalappu, ja kun kerran vieras on juhlissa ainostaan kustannussyistä, on ymmärrettävää että koetetaan välttää häneen kohdistuvia tarjottavia, jotta jäisi itselle enemmän RAHAAAAA.

        kyyninen näkemys sinulla on hääjuhlasta.
        Ei meidän boolissa ollut hintalappua vaan sitä sai litkiä ihan ilmaiseksi niin paljon kuin ehti.
        Ymmärrettävistä syistä toivoimme lahjaksi rahaa, mutta sen vastineeksi vieraat saivat syödä napansa täyteen maittavaa ruokaa, saivat nauttia tyylillä toteutetusta ohjelmasta sekä tuttujen kanssa rupattelusta hyvällä fiiliksellä. Tanssiakin sai jokainen joka halusi.
        Jos tässä alkaa ynnäilemään sitä paljonko koko häihin kului rahaa ja paljonko sitä lahjana tuli, niin miinukselle jäädään...
        Oudoksun tuota ajattelua että hääparin pitäisi mukisematta ja vaivoja tai rahaa säästämättä järjestää vieraille ikimuistoinen juhla, ilman "junttimaisia vaivaannuttavia leikkejä" ja siitä vastineeksi saisivat tyytyä johonkin tusinakippoon tai siihen surullisen kuuluisaan kolmanteen leivänpaahtimeen.
        No onhan jotain varalla jos ne kaksi ensimmäistä leivänpaahdinta sattuisivat menemään rikki.


      • Utelias
        N30 kirjoitti:

        kyyninen näkemys sinulla on hääjuhlasta.
        Ei meidän boolissa ollut hintalappua vaan sitä sai litkiä ihan ilmaiseksi niin paljon kuin ehti.
        Ymmärrettävistä syistä toivoimme lahjaksi rahaa, mutta sen vastineeksi vieraat saivat syödä napansa täyteen maittavaa ruokaa, saivat nauttia tyylillä toteutetusta ohjelmasta sekä tuttujen kanssa rupattelusta hyvällä fiiliksellä. Tanssiakin sai jokainen joka halusi.
        Jos tässä alkaa ynnäilemään sitä paljonko koko häihin kului rahaa ja paljonko sitä lahjana tuli, niin miinukselle jäädään...
        Oudoksun tuota ajattelua että hääparin pitäisi mukisematta ja vaivoja tai rahaa säästämättä järjestää vieraille ikimuistoinen juhla, ilman "junttimaisia vaivaannuttavia leikkejä" ja siitä vastineeksi saisivat tyytyä johonkin tusinakippoon tai siihen surullisen kuuluisaan kolmanteen leivänpaahtimeen.
        No onhan jotain varalla jos ne kaksi ensimmäistä leivänpaahdinta sattuisivat menemään rikki.

        Nolojen rituaalien karsija tarkoitti varmaan, ettei ohjelman tarvitse olla monimutkaista, jotta juhlat onnistuisivat. Parhaat häät joissa olen ollut ovat olleet mahdollisimman vapaamuotoiset (pakko-ohjelmaa korkeintaan pari tuntia!), niissä on saanut nauttia boolista, musiikista ja hyvästä seurasta ja niistä on saanut lähteä silloin kun tekee mieli. Kun häät tungetaan täyteen perinnesälää ja persoonallisia ohjelmanumeroita, kaikkia alkaa väsyttää ja pahimmassa tapauksessa tulee yleisökato, paikalla kituvat vain vaan kyytiä vaille jääneet. Hyvissä juhlissa panostetaan viihtymiseen eikä suunnitellun ohjelman läpirunnomiseen. Hauskoja paineettomia häitä kysyjälle, hyvät niistä tulee!


    • rapu

      ...oli tässä vastattu sähköpostiini bändistä, jota etsin tampereelta päin? -alatalon veljekset tms...? mutta tämä viesti katosi roskapostista ennenkuin ehdin lukea sen, joten jos joku tietää, ilmottaisiko uudestaan, siis soittaa U2 ja Robbie Williamsia jne...todella hyvä laulaja!! ja bändi!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe