Huono muisti

-61

Onko keltään otettu B-ApoE-D B-ApolipoprotE,DNA ?.

8

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elä ja elä

Mitä sillä tiedolla tekee,odottaa milloin alzheimer alkaa ?

• Hoito ajoissa

Saa ainankin alzheimerlääkkeet ajoissa. Keskittymiskyky paranee. Luulen että lääkärillä on syynsä tehdä testi.

• Taipumus
        Hoito ajoissa kirjoitti:

Saa ainankin alzheimerlääkkeet ajoissa. Keskittymiskyky paranee. Luulen että lääkärillä on syynsä tehdä testi.

Harmi jos noin nuorena todetaan alzheimerin tauti. Eihan kukaan halua vain tietoa perinnöllisyydestä. Jos on sukurasite niin onhan se todettava. Ei kai ketään ilman oireita lähetetä verikokeisiin.

• muistanko kai jotain

Miten niin noin nuorena?

• juujuuujöö

Lääkitystä ei anneta ennenkuin on todettu alzheimer!Ei niitä anneta jos on vaara saada alzheimer!

• elämä on

Miks pitäisi tietää etukäteen sairastaako niin karmeeta tautia,johon ei vielä ole parannuskeinoa?Kannattaa elää ja nauttia,eikä surra etukäteen.Alzheimerkin niin hirvittävä että jos miulle tulee se ,vedän autolla lähimpään mäntyyn!Armollisempaa niin !

• Päivä kerralla

Helppo sanoa noin mutta ei toimi oikeassa elämässä. Vaimollani vakava muistisairaus mutta on omasta mielestään aivan terve. Ei harkitse puuhun ajamista vaan eipä ole korttiakaan enää. Luonto on varmaan armollinen sairasta kohtaan poistamalla sairauden tunteen. Ei tosin helpota omaisten elämää.

En kyllä minäkään haluaisi etukäteen tietää sairastumistani.

• ristiina ja tytär

No en minäkään halua toiste kokea alzheimeria,kerta riittää,jos itse saan sen tiedän kyllä mikä odottaa,en jää odottamaan kuihtumista.Surullista katsella kun toinen taantuu ja taantuu,ei osaa kirjoittaa,puhua,lukea,missä vessa ,kuka olet,miten syödään ,miten puetaan jne kaikki viedään ihmiseltä kunnes on kasvi,joka makaa vaan...Joskus kadun kun en antanut hänen tehdä itsaria...surullista mutta totta.
      Ei minunkaan alzheimer mieheni koe enää mitään,tuskaa hänellä on,ei se luonto sitä ole poistanut,mutta koko maailmalle on vihainen,eikä tunnista omaa lastaan saatikka minua,päivät täyttyy harhoista ,tuskasta ,ja minä mietin milloin luovutan mieheni laitoshoitoon.
      Mutta siihen asti,kunnes ja jos saan jonkun muistisairauden ,koitan vielä jotenkin elää ja en taatusti halua tietää mikä minua odottaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      3548
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      85
      1568
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1289
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1232
    5. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1003
    6. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      981
    7. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      16
      963
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      58
      852
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      92
      804
    10. Se olisi ihan

Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
      Ikävä
      62
      765
    Aihe