Mahtaakohan ikinä löytyä naisystävää/kaveria kun joutuu käyttämään vaippoja yökastelun vuoksi?
Kaveria...
6
549
Vastaukset
- asser79
Samaa olen itsekkin miettinyt. Yökastelua mulla on jonkun verran ja sen takia käytän vaippaa joka yö.
- Niiden käyttäjä myös
Hei. Kyllä löytyy kavereita, mutta se voi vain välillä ottaa aikaa. Mutta jos haluat saada sellaisesta kaverin itsellesi, joka myös käyttää sairauden vuoksi itse vaippoja. Niin kirjoittele hänelle itsestäsi. [email protected]
- Tena-typykkä
Pankaas pojat reipas haku päälle
http://treffit.suomi24.fi/main.do
Mutta tuohon vaivaan sopii samat kuin naiseläjällekin
1)Vesicare
2)botuliinipistos sulkijaihakseen
Botuliini A:n ruiskutus rakkolihakseen, mikä on toistaiseksi kokeellista hoitoa, ilmeisesti palauttaa pidätyskyvyn pakkovirtsankarkailussa noin 50 %:lla hoidettavista jopa kuudeksi kuukaudeksi.
3) rakon pallolaajennus
Reippaasti vain terkkariin / urologille juttelemaan
http://www.divisa.fi/tuotteet.html- ikuinen vaiva.
Olen käyny kaikki mahdolliset testit ja kokeillu lääkkeitä ja sähköstimulaatiota,mikään ei ole auttanut. Olen ollut magneettikuvauksissakin ja mitään syytä ei löydy. Nukun sikeästi ja jokin syy on etten nukkuessa tunne pissahätää ja kastelen vuoteen lähes joka yö. Toisin sanoen olen yöt vaipoissa. Olisi vain mukava löytää tyttö/naisystävä joka ymmärtäisi tilanteen ja hyväksyisi sellaisena kun olen. Tiedän,että vaipat ovat vastenmielisiä kapistuksia joillekkin,mutta se on silti pienempi paha minusta.
- Anonyymi
Inkontinenssi on yllättävän yleinen vaiva, siitä kärsiviä on joka ikäluokassa.
Itse toimin niin, että aloin käydä risteilylaivoilla, jalkaan mustat inkohousut, normisti
pyrin saatolle ja sitten siellä selvisi miten miehet suhtautui kun riisuin inkohousut.
Miehet välittävät asiasta jokseenkin vähän ja niin löytyi pitkäaikainen partneri
minullekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741