Mahtaakohan ikinä löytyä naisystävää/kaveria kun joutuu käyttämään vaippoja yökastelun vuoksi?
Kaveria...
6
501
Vastaukset
- asser79
Samaa olen itsekkin miettinyt. Yökastelua mulla on jonkun verran ja sen takia käytän vaippaa joka yö.
- Niiden käyttäjä myös
Hei. Kyllä löytyy kavereita, mutta se voi vain välillä ottaa aikaa. Mutta jos haluat saada sellaisesta kaverin itsellesi, joka myös käyttää sairauden vuoksi itse vaippoja. Niin kirjoittele hänelle itsestäsi. [email protected]
- Tena-typykkä
Pankaas pojat reipas haku päälle
http://treffit.suomi24.fi/main.do
Mutta tuohon vaivaan sopii samat kuin naiseläjällekin
1)Vesicare
2)botuliinipistos sulkijaihakseen
Botuliini A:n ruiskutus rakkolihakseen, mikä on toistaiseksi kokeellista hoitoa, ilmeisesti palauttaa pidätyskyvyn pakkovirtsankarkailussa noin 50 %:lla hoidettavista jopa kuudeksi kuukaudeksi.
3) rakon pallolaajennus
Reippaasti vain terkkariin / urologille juttelemaan
http://www.divisa.fi/tuotteet.html- ikuinen vaiva.
Olen käyny kaikki mahdolliset testit ja kokeillu lääkkeitä ja sähköstimulaatiota,mikään ei ole auttanut. Olen ollut magneettikuvauksissakin ja mitään syytä ei löydy. Nukun sikeästi ja jokin syy on etten nukkuessa tunne pissahätää ja kastelen vuoteen lähes joka yö. Toisin sanoen olen yöt vaipoissa. Olisi vain mukava löytää tyttö/naisystävä joka ymmärtäisi tilanteen ja hyväksyisi sellaisena kun olen. Tiedän,että vaipat ovat vastenmielisiä kapistuksia joillekkin,mutta se on silti pienempi paha minusta.
- Anonyymi
Inkontinenssi on yllättävän yleinen vaiva, siitä kärsiviä on joka ikäluokassa.
Itse toimin niin, että aloin käydä risteilylaivoilla, jalkaan mustat inkohousut, normisti
pyrin saatolle ja sitten siellä selvisi miten miehet suhtautui kun riisuin inkohousut.
Miehet välittävät asiasta jokseenkin vähän ja niin löytyi pitkäaikainen partneri
minullekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674054Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181692- 1161526
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891474Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991408Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601375- 521316
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981235- 441079
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341078