Jesse on löytynyt

Onko se sitten Jumalalle kiitos, vai ei?
Mutta onhan jokainen vanhempi aina huolissaan jos lapsi katoaa, useimmiten ilman kotoaan saatuja tai annettuja kunnon lääkkeitään.
Viimeaikoina on lehdissä ollut tolkuton virta uutisista, joissa kerrotaan, että taas on joku lapsi kadonnut, ja sitten se löytyy taas hyvässä kunnossa, kun on kaverinsa luona selvittänyt päänsä. Vanhukset kuolevat sadan metrin päähän koti-oveltaan, mutta heitä ei kukaan löydä, muuten kuin vahingossa.
Täällä kun on noita lasten seksi-aloituksia, niin ajattelin tehdä tänlaisen seksiin liittyvän aloituksen vastapainoksi.
Kommentoin sit huomenna kommentteja, huomenna kun on taas se Perjantai.
Vanhemmatkin pissikset saavat myös osallistua.
Seksiin ja lasten synnyttämisiin vastaan vain lempinaisilleni.
H.

43

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei mene hukkaan

Luettele nuo lempinaisesi, niin tiedän miten vastata.

• monta puuttuu?

Ei sisu taida riittää luettelon tekemiseen mutta kaksi ilmottautui itse.

• demeter
        monta puuttuu? kirjoitti:

Ei sisu taida riittää luettelon tekemiseen mutta kaksi ilmottautui itse.

Hyvin veistelty "monta puuttuu". Sinäkin luetteloit itsesi, eli aikasti monta ilmoittautui, vaikka vastaanottokin päättyi..))

• luehan tarkemmin
        demeter kirjoitti:

Hyvin veistelty "monta puuttuu". Sinäkin luetteloit itsesi, eli aikasti monta ilmoittautui, vaikka vastaanottokin päättyi..))

En vastannut aloittajalle.

• Ei Jesse ole mihinkään kadonnut.
      Siellä hoitelee poikaansa Eemiliä ihan rauhassa ja Eemilkin oli kotona just äsken.
      Olin yhteydessä ja Jessellä on kaikki hyvin.
      Kyllä isoisotäti omistaan huolehtii.

• Millaista sexiä se

herra Hoo haluaa?

• ei oo ronkeli
        Millaista sexiä se kirjoitti:

herra Hoo haluaa?

Kaikki käy väriin ja kokoon katsomatta.

• anKKuli
        Millaista sexiä se kirjoitti:

herra Hoo haluaa?

Oliskohan sitä kuuluisaa sääliseksiä.

• Millaista sexiä se kirjoitti:

herra Hoo haluaa?

Sitä sun täytyy kysyä häneltä itseltään.
        Mie kun en tiiä.

• demeter

Ei Jesse ole mihinkään kadonnut. Eilen se opetti minulle fustra-lihaskunto-ohjelmaa. Löysi minusta vaikka mitä vikoja, vaikka luulin olevani lähes täydellinen.
      Niin että hyvin Jesse voi ja auttaa meitä vähempiosaisia kuten ennenkin...

• Miten niin lempinaisillesi??

Sinulla on vain yksi lempinainen. Hän on pohjoisen pallonpuoliskon suurin, kaunein ja ihanin... tietenkin minä Rasputia!! Kuulenko aplodeja?... Kiitos kiitos!

• Mielelläni suon sinulle kunnian olla ainoa lempinainen, oikein jättisuuret aplodit läpytän pienillä karvaisilla käsilläni.

• k/k

Hassu sana toi lempinainen, mitä sekin oikein tarkottaa?
        Saakohan se yks kaikki lemmen luritukset ja hellyyren ja muut nuolee ns näppejään?
        Muut on sit siin yhristykses ainoostaan kannatus jäseniä, vaatii sisukkuutta jatkaa siltä pohjalta.
        Pitäsköhän laatii jonkunlainen bonus kortti järjestelmä jota vois kuukausittain hyöryntää.
        Ei tää nyt yksistään hunksii tarkoita vaan onhan noit miehiä jotka on hellyyttä tulvillaan,kaikille idea on vapaast käytössä.

• k/k kirjoitti:

Hassu sana toi lempinainen, mitä sekin oikein tarkottaa?
        Saakohan se yks kaikki lemmen luritukset ja hellyyren ja muut nuolee ns näppejään?
        Muut on sit siin yhristykses ainoostaan kannatus jäseniä, vaatii sisukkuutta jatkaa siltä pohjalta.
        Pitäsköhän laatii jonkunlainen bonus kortti järjestelmä jota vois kuukausittain hyöryntää.
        Ei tää nyt yksistään hunksii tarkoita vaan onhan noit miehiä jotka on hellyyttä tulvillaan,kaikille idea on vapaast käytössä.

Eiköhän tässä taas ole kyseessä aikomus herätellä henkiin äärimustasukkaisten ryhmää "rannalle jääneet"... ;))
        Ei mitään uutta kyseiseltä aloittajalta.

• Anceli kirjoitti:

Eiköhän tässä taas ole kyseessä aikomus herätellä henkiin äärimustasukkaisten ryhmää "rannalle jääneet"... ;))
        Ei mitään uutta kyseiseltä aloittajalta.

Merimiehen vaimo ja kalamiehen koira ne rannalla ruikuttaa,oiskohan ne niitä osattomia.

• koti-kiusattu kirjoitti:

Merimiehen vaimo ja kalamiehen koira ne rannalla ruikuttaa,oiskohan ne niitä osattomia.

Joku mustasukkainen jo nappasi mielipiteensä esiin, voi sentään... ;))
        Kyllä kai nuo kaksi ihan eturivissä ruikuttavat, osattomat onnettomat, yhdestä ei riitä kaikille. Vaikka kuin yrittää..

Koitan uurestaan.
        Kauheest puuttu kirjaimia,eli näin.
        Olisko pikkasen hienoo olla nainen ,sais oikein kunnolla ruikuttaa .
        Näin miehenä se ei passaa kun on purtava hampaat yhteen ja seistävä ärjänteessä.

Koitan uurestaan.
        Näin miehenä se ei passaa kun on purtava hampaat yhteen ja seistävä ärjänteessä.

En osaa vastata tuohon kysymykseesi, kun en ole ollenkaan sellainen ruikuttava nainen. Ruma sana tulee nopeammin kuin ruikutus ja sitten hommat hoidetaan, eikä kitistä.

• Anceli kirjoitti:

Mielelläni suon sinulle kunnian olla ainoa lempinainen, oikein jättisuuret aplodit läpytän pienillä karvaisilla käsilläni.

No hyvä. Ei tommosen ruipelon kannatakaan mun kanssa kilpailla. Mä voin suositella mun kauneushoitolaa. Tarvitset käsikarvoihisi vahauksen.

Koitan uurestaan.

Koti-kiusattu. Yrititkö iskeä minua tuolla ylempänä? Olet kyllä charmantti tyyppi, ja olisin kiinnostunut lähemmästä tuttavuudesta, jos olisin vapaa, mutta olen kihloissa Hundin kanssa.

• rasputia kirjoitti:

No hyvä. Ei tommosen ruipelon kannatakaan mun kanssa kilpailla. Mä voin suositella mun kauneushoitolaa. Tarvitset käsikarvoihisi vahauksen.

Eletään sovussa, minulla ei ole mitään intressejä kisailla kanssasi. Painimme niin sanoakseni eri sarjoissa.
        Saako säärikarvojen poiston samaan hintaan?

• Anceli kirjoitti:

Eletään sovussa, minulla ei ole mitään intressejä kisailla kanssasi. Painimme niin sanoakseni eri sarjoissa.
        Saako säärikarvojen poiston samaan hintaan?

No, mä voin puhua sulle säärikarvojen vahauksen samaan hintaan. Mä olen täs mun vaki kauneushoitolassa VIP-asiakas ja mun kanssa kannattaa olla väleissä. En mä uhittele niinku mahvioosot, mutta mä voin junailla alennuksia. Mä olin italiassa positiivisen ajattelun kurssilla. Ihminen voi tulla hirveen rumaksi, jos on negatiivisten fibojen vallassa ja uhittelee.

• rasputia kirjoitti:

No, mä voin puhua sulle säärikarvojen vahauksen samaan hintaan. Mä olen täs mun vaki kauneushoitolassa VIP-asiakas ja mun kanssa kannattaa olla väleissä. En mä uhittele niinku mahvioosot, mutta mä voin junailla alennuksia. Mä olin italiassa positiivisen ajattelun kurssilla. Ihminen voi tulla hirveen rumaksi, jos on negatiivisten fibojen vallassa ja uhittelee.

Tosi kiva juttu, olen kiitollinen jos voit järkätä vahauksen sopuhintaan.
        Tuota positiivista ajattelua tulet tarvitsemaan pärjätäksesi sulhos kanssa.

• Anceli kirjoitti:

Tosi kiva juttu, olen kiitollinen jos voit järkätä vahauksen sopuhintaan.
        Tuota positiivista ajattelua tulet tarvitsemaan pärjätäksesi sulhos kanssa.

Mulla on nykyään pitkä pinna. Vähän kyllä otti päähän, kun sulho kirjoitti tuolla alempana jotain varoituksia. Ei kai se uhkaile. Minä en halua, että siitä tulee enää yhtään rumempi, eikä me betonistit hyväksytä mahvioosoja. Ne on niin pahoja ja moraalittomia. Mä tungen sen rippituoliin ens sunnuntaina, niin saa selittää papille sanomisiaan. Kuuntelen nurkan takana, ettei yritä luistaa.

• k/k
        rasputia kirjoitti:

Koti-kiusattu. Yrititkö iskeä minua tuolla ylempänä? Olet kyllä charmantti tyyppi, ja olisin kiinnostunut lähemmästä tuttavuudesta, jos olisin vapaa, mutta olen kihloissa Hundin kanssa.

Voi rasputia.
        Pois minusta et eres yrittäisin toisen omaa ja en varsinkaan noin somaa.
        Tunnen omat rajani ja meikäläinen ei kuuseen kurkota.

• k/k kirjoitti:

Voi rasputia.

No hyvä, ettei tule ongelmallisia tilannetta. Mulla on jotenkin kiusallinen olo, kun ei aina tiedä mitä miehet haluaa musta. Mä kun olen tankotanssija, niin helposti miehet odottaa liikoja. No hard feelings jatkossa vai mitä.

• une grand-mere
        k/k kirjoitti:

Voi rasputia.

Osaamme olla varovaisia, emme astu kenenkään liikavarpaille.

• k/k
        rasputia kirjoitti:

No hyvä, ettei tule ongelmallisia tilannetta. Mulla on jotenkin kiusallinen olo, kun ei aina tiedä mitä miehet haluaa musta. Mä kun olen tankotanssija, niin helposti miehet odottaa liikoja. No hard feelings jatkossa vai mitä.

Ihan uteliaisuureta kysyn,Miten sun sulhos suhtautuu tohon tankotanssiin?
        Siinähän kieputaan melko rohkeis asennois ja eik sen tankonkin tarttee olla melko tukeva, meinaan ettei sorru kun vauhtiin pääset

• k/k kirjoitti:

Ihan uteliaisuureta kysyn,Miten sun sulhos suhtautuu tohon tankotanssiin?
        Siinähän kieputaan melko rohkeis asennois ja eik sen tankonkin tarttee olla melko tukeva, meinaan ettei sorru kun vauhtiin pääset

On se vähän mustasukkainen, mutta tosimieshän ei sellaista myönnä. Mä olen aika eläväinen tanssija ja tosi notkee. Mun tanko on semmonen rakennuslaatua oleva teräsputki.

• k/k
        rasputia kirjoitti:

On se vähän mustasukkainen, mutta tosimieshän ei sellaista myönnä. Mä olen aika eläväinen tanssija ja tosi notkee. Mun tanko on semmonen rakennuslaatua oleva teräsputki.

Kattelin tota sun kuvaa ja uskon sun olevan notkee,ettet vaan olis sortunu karppaukseen?
        Meinaan kun posket näytti aika kaposilta, noin rotunainen ansaittee parasta tankon suhteen, vaadi haponkestävää.

• k/k kirjoitti:

Kattelin tota sun kuvaa ja uskon sun olevan notkee,ettet vaan olis sortunu karppaukseen?
        Meinaan kun posket näytti aika kaposilta, noin rotunainen ansaittee parasta tankon suhteen, vaadi haponkestävää.

Juu, tietty karppaan, nääthän ton jo mun ihanasta ihostani. Ai haponkestävä tanko?? No joo kusihappoo tulee karpatessa ihoeritteisiin tavallista enemmän. Se voi syövyttää tankoo, joo.. Täytyy ottaa asia esille, mutta nyt mun on mentävä kauneusunille, että säilytän ihanan olemukseni jatkossakin. Heissulivei!!

• lillie2

Onko se sit jumalalle kiitos vai ei.
      Höh. Hölmö.
      Ei häntä jumala löytäny.
      Vai eikö jumalan olisi pitänyt löytää?
      Sekavaa.

• Aikasti on hintsusti kommentteja tullut.
      Ja aikasti on mennyt vinksalleenkin :)

Aloituksen idean sain, kun luin uutisen Jessestä, joka oli kadonneena kuukauden. Ilmottautui sitten terveenä Ranskasta, jossa oli tyttöystävänsä (16V.) kanssa ollut.
      Ja Suomen lehdistössä häntä haettiin Kissojen Ja Koirien kansssa ihan naamakuvankin kera.
      Eikä hän ole edes ensimmäinen, tällaista kamaa on ollut jo parisen vuotta.
      Karseeta yli-reagointia, ja huonoa koti-kasvatusta.
      Onhan sitä tosin ollut vanhojakin naamoja kadoksissa, he sitten löytyvät yleensä kuolleina.
      Joskus tuntuu karsealta tämä kännykkä-kamera aika ja se että perinteinen yksityisyys-oikeus on katoamassa.
      "Lempinainen"- juttu oli taas virnuilu sille jollekin, joka on viimeaikoina tehnyt noita seksi- ja sen ja SEN kestävyysjuttuja.
      Tosin, hiukan oli hellää taka-ajatusta siinä mukana, mutta vain heitä kohtaan, jotka eivät roska-juttuihin osaa ottaneet, mikä olkoon varoituksen sanan eräille, jotka ottivat. :)
      Jumalan otin mukaan, se kun on yhden tuntemani Jessen faija, se jonka läheisyyden tuntee nahoissaan, matalana, ärtyisänä murahteluna Ukkos-ilmoilla.

H.

• une grand-mere

Tehtäväsi on vartioida etteivät lempinaisesi vastaile sopimattomiin aloituksiin.

• une grand-mere kirjoitti:

Tehtäväsi on vartioida etteivät lempinaisesi vastaile sopimattomiin aloituksiin.

"une grand-mere"

Niin monipuolinen on aloitukseni ja niin monipuolisia ovat sen lukijat, että minä en osaa sanoa tuohon juuta enkä jaata.
        Sinäkin otit siitä käsittelyysi vain pikkiriikkisen osan.
        Niin paljon on ihminen, tai niin vähän.
        Ilman kysymysmerkkiä otin kommenttisi väittämänä.

H.

• une grand-mere
        hunksz kirjoitti:

"une grand-mere"

Niin monipuolinen on aloitukseni ja niin monipuolisia ovat sen lukijat, että minä en osaa sanoa tuohon juuta enkä jaata.
        Sinäkin otit siitä käsittelyysi vain pikkiriikkisen osan.
        Niin paljon on ihminen, tai niin vähän.
        Ilman kysymysmerkkiä otin kommenttisi väittämänä.

H.

"Tosin, hiukan oli hellää taka-ajatusta siinä mukana, mutta vain heitä kohtaan, jotka eivät roska-juttuihin osaa ottaneet, mikä olkoon varoituksen sanan eräille, jotka ottivat. :)"
        Ruoska esiin!

"Tosin, hiukan oli hellää taka-ajatusta siinä mukana, mutta vain heitä kohtaan, jotka eivät roska-juttuihin osaa ottaneet, mikä olkoon varoituksen sanan eräille, jotka ottivat. :)"
        Ruoska esiin!

"une grand-mere"

Lyö kyynärpäätäsi seinään toistaiseksi.
        Otan ensiksi vastaan fiksuimmat.

H.

• une grand-mere
        hunksz kirjoitti:

"une grand-mere"

Lyö kyynärpäätäsi seinään toistaiseksi.
        Otan ensiksi vastaan fiksuimmat.

H.

Nou nou paappaseni, en ole tulossa sun vastaanotollesi ja fiksut eivät sinne eksy.

Nou nou paappaseni, en ole tulossa sun vastaanotollesi ja fiksut eivät sinne eksy.

una nonne on näköjäns älykäs, ja itsestään pitävä, kun ei astu meikäläisen reviirille. Niin mä olin italiassa, ja käänsin tosta vaan tsuit sait sun nimmaris italian kielelle.

• une grand-mere
        rasputia kirjoitti:

una nonne on näköjäns älykäs, ja itsestään pitävä, kun ei astu meikäläisen reviirille. Niin mä olin italiassa, ja käänsin tosta vaan tsuit sait sun nimmaris italian kielelle.

Ainakin osaan varoa, varo sinäkin. Hundi saattaa pettää sinua.

Ainakin osaan varoa, varo sinäkin. Hundi saattaa pettää sinua.

Älä nyt naurata menee pissat housuun. Puheet on suuret, teot varsin seesteiset. Voi se jotain kopasta, mutta minulla on kaikki paljon majesteetillisempaa kuin muilla.

• une grand-mere
        rasputia kirjoitti:

Älä nyt naurata menee pissat housuun. Puheet on suuret, teot varsin seesteiset. Voi se jotain kopasta, mutta minulla on kaikki paljon majesteetillisempaa kuin muilla.

Onhan hän kirjoittanut että voisi kerran kokeilla jokaista palstan naista. Olet takuulla parempi kuin nuo tuhat muuta jotka tuntenut hän on.

• kawe

Tämän aloituksen syvin sanoma lienee - ajan henki - sen arvojen kovuus.

Nuoret ovat , tietämättömyyttään, joskus väärissä ympyröissä pahoin seurauksin tai oppivat kerrasta ja palaavat, mutta pienet lapsetkin jo.

Kuten hunksz mainitsee huoli on rajallinen käsite, meidän on liittouduttava yhteen rintamaan kerran vielä barrikaadille, se juna meni jo. Eli sama tahti jatkuu 28 pv jälkeenkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      32
      11263
    2. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      7467
    3. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      81
      3848
    4. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      106
      3799
    5. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      42
      3298
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      611
      3227
    7. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      45
      3106
    8. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      91
      3088
    9. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      32
      2033
    10. Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee

Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul
      Kemijärvi
      25
      1785
    Aihe