Eikö Kaarinasta löydy enää parempia rakennuspaikkoja omakotitaloille, kuin Hulkkion saviset ja vetiset pellot?
Vaikka väriojan ympärille tehtäisiin korotukset, niin vesi kyllä löytää tiensä rakennuspaikoille. Alue sopisi paljon paremmin uudeksi maankaatopaikaksi ja täytön jälkeen vaikka sitten niitä omakotitaloja.
Hulkkionkaaren asemakaava
Kesämäen asukas
1
289
Vastaukset
- Kylläkylläkyllä
Eiköhän jätetä tämä talonrakentajien huoleksi. Turhaan me murehditaan, kun me ei edes sinne rakenneta.
Vai mistä kaikki tuo paskanveivaamisen jaksaminen kumpuaa? Vai maankaatopaikka.. Ihan vain sinun huolestuneisuuden takia?
No kyllähän aina yksi maankaatopaikka perustetaan, jos joku 'tosiammattilainen' on huolissaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1718441KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4527590Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763880Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521603662Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183054Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542785Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv432050- 1262046
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231883Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211751