Tapetti-Johanna ulos sunnuntaina, please!

Draamaa kaipaava

Johanna on tällä hetkellä aika näkymätön talon asukas, hänen viihdearvonsa on aika olematon. Mielestäni Johanna ei ole talossa edes oma itsensä vaan hän vetää jotain itselleen vierasta roolia. Mielestäni BB-taloon ei kuulu henkilö, joka esittää talossa ollessaan jotain.

Mielestäni Johanna on söpö, nätti ja ihan herttainen, mutta itse en ainakaan saa Johannan katselusta mitään erityistä.

Muut häädössä olevat asukkaat herättävät katsojissa voimakkaita tunteen purkauksia ja syvällisiä ajatuksia -mielestäni se on hieno asia ja koko BB-ohjelman idea.

Johanna on hieno tyttö, jota odottaa tulevaisuudessa ihana elämä, mutta BB-talo ei ole hänen paikkansa.

17

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Khyl,Khyl

      Minkäs takia minusta tuntuu, että Johanna on nimenomaan talossa se henkilö, jotka herättää niitä voimakkaita tunteita ja luo jännitettä!? Sehän se nimenomaan jännitteitä luo, että on ihminen joka ärsyttää tiettyä tahoa, tosin vaikka Iida ja Johanna lähtis, niin kohta tuo läyhäporukka ottais uuden inhokin silmätikukseen!?

      Jurppii ja ärsyttää tuo läyhääminen! Tuskin se siihen loppuu, että Tea lähtee, mutta ainakin mahdollisesti vähän hillitsis meininkiä, kun yksi ois joukosta poissa ja muutkin läyhääjät vois Tean lähdöstä jotain päätellä?!

      Toivottavasti kansa tajuaa häätää mieluummin sen, joka puhuu pahaa toisesta ja juonittelee! Olkoon vastapuoli miten mätä ihminen tahansa ei tollaselle voittoa sois!

      • Hehee mmh nam ihkuu

        Nätyttele lapsellista. Lapsellinen tarvii olla se kansakin joka tuota kannustaa.


      • feikki
        Hehee mmh nam ihkuu kirjoitti:

        Nätyttele lapsellista. Lapsellinen tarvii olla se kansakin joka tuota kannustaa.

        Ei kai me suomalaiset oikeesti näin lapsellisia olla.


      • voi sentään
        feikki kirjoitti:

        Ei kai me suomalaiset oikeesti näin lapsellisia olla.

        Viimekädessä johonkin pitäisi kait luottaa eli Suomen kansaan. Ettei ny ihan pdettäisi hölmönä kummiskaan.


      • omituista jos totta
        voi sentään kirjoitti:

        Viimekädessä johonkin pitäisi kait luottaa eli Suomen kansaan. Ettei ny ihan pdettäisi hölmönä kummiskaan.

        Feikki? Aikuinen ihminen nalleille höpise ei. Ei millään pahalla muta kieroilu tulee vahvasti mieleen nyt.


      • takaisin todellisuuteen
        omituista jos totta kirjoitti:

        Feikki? Aikuinen ihminen nalleille höpise ei. Ei millään pahalla muta kieroilu tulee vahvasti mieleen nyt.

        Kansa on kyllä helvetin tyhmää jos tuon uskoo.


      • voittajasuosikki
        takaisin todellisuuteen kirjoitti:

        Kansa on kyllä helvetin tyhmää jos tuon uskoo.

        Tea ei ole koskaan esittänyt. Ollut vaan oma ittensä. Hyvissään ja pahoisaan.


      • Jos Tean pudotatte hävet
        voittajasuosikki kirjoitti:

        Tea ei ole koskaan esittänyt. Ollut vaan oma ittensä. Hyvissään ja pahoisaan.

        Jos Tea putoo nyt on se koko Suomen Biggbrotherin häpee. Tulee mieleen Nino joka oli kolmas. Niko Nousiainen voitti ja Mardis kakkonen.


    • minä katon..........

      Mä en todellakaan tajua, että jotku ihmiset haluaa, et tuol talossa kaikki on sopuisasti ja kiltisti toistensa kanssa. Mitä kahtomista se semmonen olis ???? On normaalia, et tulee eripuraa. Tulee sitä täällä livessäki. En ny meinaa, että haukkuminen ja riitely on suotavaa, mutta se vaan ny on tavallista elämää.

    • Mr. Maverick

      Siis Johanna ulos aivan ehdottomasti. En voi käsittää miksi tuommoinen persoonaton muovinukke vielä talossa on! Johannassa on hyvin vähäisesti mitään viihdearvoa minkä itse loisi. (viihdearvo ei ole: -itsensä jokapäivä alasti esittelemistä peilin edessä, -pakon omainen fiksaatio nalleen, -aamusta iltaan kestävä meikkailu ja itsensä kohentelu, -sohvalla lahnaaminen ja yms)

      Mutta, tuskin Johannasta vielä päästään eroon, kun hattara unelmissa elävät Johanna pinkkilasi fanaatikot pitää tämän barbien talossa. Mutta voittoon ei onneksi tule tämä henkilö yltämään, koska henkilöstä ei ole hyötyä BB:n markkina-arvolle, ellei sitten tämä kausi ole viimeinen Suomessa.

      Kyllä voittajassa pitää olla jotain särmää, hyvää, että myös vähäsen pahaa, mutta tämä ei Johannassa kompensoidu, koska on vain pelkkä mitään sanomaton muovisen oloinen positiivinen hattaratäti.

      Täytyy tunnustaa, että kauden alkupäivinä pidin Johannaa suosikkiasukkaana, koska Johannasta tuli mieleen vuoden 2009 suosikkini, Kätlin. Mutta karu pettymys iski sitten yllättäen, ettei Johanna vedäkkään vertoja Kätlinille, jolla oli jopa persoona verrattuna Johannaan. Kätlin oli aktiivinen, hauska ja todella sympaattinen ja kaikkeen heittäytyvä ihminen. Johanna on pelkästään ehkä vain sympaattinen, mutta armottoman tylsä asukas.

      Luulen että Johannalle käy samalla tavalla, kuten viimevuonna Annikalle. Ei tämä
      ilmiö tule kyllä finaalin tai voittoon riittämään. Suuri ihkuttajien joukko tulee olemaan Johannan turmio tässä kisassa. Toivottavasti.

    • surullinen aloittaja

      Kun Johanna lähti tänään talosta, niin minun tuli itse asiassa Johannaa nalleineen hurjan ikävä ja vähän paha mieli kun tämän ketjun aloitin!

      Johanna on ihana ja herttainen ihminen, joka miellyttävällä ja sopuisalla luonteellaan tuo varmasti läheisilleen paljon hyvää mieltä. Parempi melkein, että Johanna on BB-talon ulkopuolella piristämässä ystäviään harmaan syksyn keskellä kuin talossa kiusattavana.

      Elämää jo jonkin verran nähneenä uskallan sanoa, että onnellinen se mies, joka aikanaan Johannan itselleen saa! Ei ehkä maailman paras kokki mutta sitäkin hyväsydämisempi tyttönen!

      Nyt jään innolla odottamaan, kenet "läyhäjengi" ottaa uudeksi kohteekseen, ehkä jo tänä iltana nähdään ketä aletaan sortamaan, en usko, että "läyhäjengi" jaksaa huomiseen asti odottaa!

      • Khyl,Khyl

        Eiköhän se ole Iida joka seuraavaksi savustetaan ulos?!

        Minä oisin luullu, että äänestäjät ois tuominnu tollasen likasen pelin, mitä Johannaa ja Iidaa vastaan on pelattu, mutta ei näköjään?!
        Valtaosa äänestäjistä lienee nuoria naisia ja tokihan sellaset äänestää silikonirintaiset, barbin näköiset pois ilman muuta...vaikka Johanna oli sisäisestikin kaunein talossa?!

        No itse en äänestä ikinä, joten turha valittaa ja siinä mielessähän tämä oli jopa ihan hyvä, että Johanna tuntu lähtevän ihan mielellään pois...eikä itse tarvitse enää seurata silmä tarkkana BBtä, kun ainut valopilkku häädettiin:D


    • 16+18

      Et sä mikään draamaa kaipaava ole vaan häiriintynyt ja arvostelukyvytön luuseri joka näkee paskanpuhumisen viihteenä. Toivottavasti tollaisella ei ole, eikä koskaan saa lapsia.

    • Heh, heh

      "Johanna on tällä hetkellä aika näkymätön talon asukas, hänen viihdearvonsa on aika olematon. Mielestäni Johanna ei ole talossa edes oma itsensä vaan hän vetää jotain itselleen vierasta roolia. Mielestäni BB-taloon ei kuulu henkilö, joka esittää talossa ollessaan jotain."

      Nämä on just niitä selityksiä, joista pystyy rivien välistä helposti lukemaan, että kirjoittajan todelliset perusteet Johannan poissaamiseksi on jossain aivan muualla. Aivan kuten Jonna I, joka väitti myös Johannaa näkymättömäks, vaikka selvä syyhän on Jonnan mustasukkaisuus Joukosta.
      Johannahan nimenomaan toi jännitteitä taloon ja oli nimenomaan oma hupsu itsensä!

    • Aloittaja jatkaa

      Johannaa ei paljon illan koosteissa näytetty, istui niissä yleensä hiljaa. Minulle tuli sellainen tunne, että Johanna ei ollut aivan aito oma itsensä-voi olla että olin väärässä, voi toki olla, että kiusaaminen muutti Johanna käytöstä. Enkä seurannut tätä kautta aivan alusta asti.

      Johanna toi jännitteitä taloon mutta läyhäjengi kyllä pitää huolen siitä, että jännitteitä talossa tulee vielä Johannan lähdön jälkeenkin riittämään.

      Nimimerkille 16 18 sanoisin, että olet luonteeltasi tosi ilkeä, koska täällä netissä minua koskaan tapaamatta haukut minua "häiriintyneeksi ja arvostelukyvyttömäksi luuseriksi". Ehkä sinun pitäisi mennä hieman itseesi, tuollainen kirjoittelu on todella ikävää käytöstä!

      Mielestäni Johanna oli sisäisesti ja ulkoisesti kaunis ihminen. Mutta BB on viihdeohjelma, siellä ei etsitä vuoden mukavinta henkilöä!

      • vipuliini

        Samaa mieltä. Viihdearvoa pitää olla. Minusta Johanna oli taloon liian killtti ja herttainen. Jonkinlaista räväkkyyttä tuo asuminen kaipaa.
        Johannassa ei sinänsä mitään vikaa, mutta ei kukaan jaksa kauaa katsoa ihmistä, joka vain istuu ja hymyilee nätisti.


      • Ihmettelen vaan

        Minusta se vaan on väärin, että jos läyhäysjengi katsoo Johannaa kun halpaa makkaraa ja puhuu pahaa seläntakana niin että suu vaahtoaa, niin se on sitten Johanna joka joutuu lähtemään. Se ei vaan mene minun oikeustajun kanssa yksiin.
        Muutenkin häätö tuntui aika omituiselta. BB-historiassa äänestykset on aina suosineet kilttejä talolaisia, jotka ei hirveesti pahaa puhu muista.
        Perttu oli rehti ja suoraselkänen. Sari oli hyvinpitkälti samanlainen, kun Johanna. Anniina oli ehkä kaikkein kiltein koskaan talossa BB-talossa asunu ihminen. Saulikin oli ihan kiva vaan kaikille. Niko rehti mies, joka ei kans paljon paskaa jauhanu.
        Johannan menestyminen yleisöäänestyksissä ois kanssa tukenu tätä ajatusta. Sekin että harvoin iltalehden häädettiinkö väärä ihminen talosta äänestyksessä saa kukaan BB-kilpailija yli 80 % kyllä ääniä!
        Vaikea sanoa, peukaloiko BB äänestystuloksia, mutta vaikea on sitäkin uskoa, että tuossa kävi just noin...
        No kansa saa mitä haluaa! Jos se haluaa, että joku voittaa BBn puhumalla pahaa toisista ja juonittelemalla, niin siitä vaan sitten!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe