Kertokaas paljon sieltä eksytään vieraisiin peteihin;)? Aisa suoraksi....
Paikallinen baarin
6
861
Vastaukset
- rompsuinen
Tuon toivossa ei kande Muurameen matkustaa. Täällä asuu Jyväskylästä eriytynyt, sivistynyt kansanosa joka ei lähde provosoitumaan tuollaisesta avauksesta.
- .....
Muuramen baareissa ei kannata isuta sillä mielellä, että flaksi kävisi. Ne kelpaa vain juomapaikoiksi.
- Airman
No ei tuo Muurmanni kyllä kiihota juomaan...räkälä mikä räkälä
- topaite
Airman kirjoitti:
No ei tuo Muurmanni kyllä kiihota juomaan...räkälä mikä räkälä
Ai räkälä? Höpöhöpö, todella hyvää ruokaa lounasaikaan ja mikä parasta, nykyisin saa iltaisinkin ruokaa. Muuramen paras ruokapaikka totta tosiaan. Pizzat ihan parhaita.
Tahtoisin niin kuulla, mikä tekee Muurmannista räkälän?
- boigooot
Pitkä muki jo 5.5 egua.
- Räkääääää
Kerro onko se ollu muu joskus, kun räkälä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395224
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253456Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142720- 472398
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631821Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471749- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201556- 281520
- 201476