Elikkäs aattelin perustaa tällaisen keskustelun kun aiempina vuosinakin on ollut. Olisi mukava kuulla keitä muita olisi tulossa kyseiseen tapahtumaan ja millaista pukua meinaa laittaa päälle ja millaisen kampauksen yms. :) Itse olen Turusta päin tulossa mukaan ja toivottavastu Turusta tulisi muitakin ettei tarvitsisi yksin löytää ja mennä oikeaan bussiin :) Voi olla ehkä vielä aikaista pohtia tätä mutta päätin silti aloittaa jo keskustelun :P
RUK kurssijuhla 2013
7
1062
Vastaukset
- upseerioppilas
Kyllä myöskin kyseiseen juhlaan tulossa. Eipä harmikseni tarvitse pukua ja hiusten laittoa miettiä kun saa pukea päälleen intin vihreät. Olo voi tosin olla hieman vaatimaton kun muut naiset saavat tälläytyä viimeisen päälle ja oman meikkaamisen ja korujen laiton kieltää ylpalvo. :)
- Jubidijuu
Milloinkas nämä olivatkaan?
- ricca
5-6.1.2013 olevana viikonloppuna. Itse olen tulossa avec:ksi kyseiseen juhlaan täält Oulusta käsin, tullee pitkä matka istua bussissa. Mut kuulemma se o sen arvosta, mitä kavereilta on kuullu. Neon hienot juhlat...
- miitu
Minä oon tulossa avomiehen aveciksi Vantaalta :) Pukuja oon katellut netistä, mutta en oo vielä mitään tilannut ja varmaan meen kyllä liikkeissäkin pyörimään! Iltapuvun ihan meinaan hankkia, vaikka wanhojentanssipukukin on tuolla kaapissa roikkumassa. Ei vaan oikeen oo mun tyyliä enää kun pari vuotta jo tansseista kulunut :)
Hiukset laitan varmaan jollekkin klassiselle nutturalle, mutta tääkin voi vielä toki vaihtua! Kivaa kun alotit tämän, mä oon jo pari viikkoa netistä ettinyt tietoa tulevasta juhlasta.. vähän tuntuu, että kiirushan tässä kohta tulee, kun pari kuukautta enää aikaa! Jos pitää vaikka pukua lyhennellä yms. - Beautimatic
http://www.cosmopolitan.fi/keskustelu/7001808/ketju/ruk_kurssijuhla_tanssiaiset_2013 kannattaa miitu osallistua tuonne keskusteluun ennemmin, siellä on keskusteltu näistä juhlista enemmän ja täällä on näyttänyt olevan vähän hiljaista :D
- tulossajuhliin
Itsekin Oulusta lähden poikaystävän daamiksi Haminaan. Jännittää todella, kauheasti en etukäteen tiedä, luvannut olen etten katso mitä tapahtuu ettei yllätykset mene pilalle. Mutta varmasti on hieno tapahtuma, ja jää mieleen pysyvästi. Kuukausi aikaa, huhhuh jännittää!
- ESSUU
JEP! Cosmoon vastasinkin että itsekin Turusta tulossa härnäämään sua sinne bussiin
;D KOHTA!!! ää
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632152Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51805Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2371306En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88950Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21875Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?136813Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39740- 19726
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93699