Elikkäs aattelin perustaa tällaisen keskustelun kun aiempina vuosinakin on ollut. Olisi mukava kuulla keitä muita olisi tulossa kyseiseen tapahtumaan ja millaista pukua meinaa laittaa päälle ja millaisen kampauksen yms. :) Itse olen Turusta päin tulossa mukaan ja toivottavastu Turusta tulisi muitakin ettei tarvitsisi yksin löytää ja mennä oikeaan bussiin :) Voi olla ehkä vielä aikaista pohtia tätä mutta päätin silti aloittaa jo keskustelun :P
RUK kurssijuhla 2013
7
1078
Vastaukset
- upseerioppilas
Kyllä myöskin kyseiseen juhlaan tulossa. Eipä harmikseni tarvitse pukua ja hiusten laittoa miettiä kun saa pukea päälleen intin vihreät. Olo voi tosin olla hieman vaatimaton kun muut naiset saavat tälläytyä viimeisen päälle ja oman meikkaamisen ja korujen laiton kieltää ylpalvo. :)
- Jubidijuu
Milloinkas nämä olivatkaan?
- ricca
5-6.1.2013 olevana viikonloppuna. Itse olen tulossa avec:ksi kyseiseen juhlaan täält Oulusta käsin, tullee pitkä matka istua bussissa. Mut kuulemma se o sen arvosta, mitä kavereilta on kuullu. Neon hienot juhlat...
- miitu
Minä oon tulossa avomiehen aveciksi Vantaalta :) Pukuja oon katellut netistä, mutta en oo vielä mitään tilannut ja varmaan meen kyllä liikkeissäkin pyörimään! Iltapuvun ihan meinaan hankkia, vaikka wanhojentanssipukukin on tuolla kaapissa roikkumassa. Ei vaan oikeen oo mun tyyliä enää kun pari vuotta jo tansseista kulunut :)
Hiukset laitan varmaan jollekkin klassiselle nutturalle, mutta tääkin voi vielä toki vaihtua! Kivaa kun alotit tämän, mä oon jo pari viikkoa netistä ettinyt tietoa tulevasta juhlasta.. vähän tuntuu, että kiirushan tässä kohta tulee, kun pari kuukautta enää aikaa! Jos pitää vaikka pukua lyhennellä yms. - Beautimatic
http://www.cosmopolitan.fi/keskustelu/7001808/ketju/ruk_kurssijuhla_tanssiaiset_2013 kannattaa miitu osallistua tuonne keskusteluun ennemmin, siellä on keskusteltu näistä juhlista enemmän ja täällä on näyttänyt olevan vähän hiljaista :D
- tulossajuhliin
Itsekin Oulusta lähden poikaystävän daamiksi Haminaan. Jännittää todella, kauheasti en etukäteen tiedä, luvannut olen etten katso mitä tapahtuu ettei yllätykset mene pilalle. Mutta varmasti on hieno tapahtuma, ja jää mieleen pysyvästi. Kuukausi aikaa, huhhuh jännittää!
- ESSUU
JEP! Cosmoon vastasinkin että itsekin Turusta tulossa härnäämään sua sinne bussiin
;D KOHTA!!! ää
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412