RUK kurssijuhla 2013

Beautimatic

Elikkäs aattelin perustaa tällaisen keskustelun kun aiempina vuosinakin on ollut. Olisi mukava kuulla keitä muita olisi tulossa kyseiseen tapahtumaan ja millaista pukua meinaa laittaa päälle ja millaisen kampauksen yms. :) Itse olen Turusta päin tulossa mukaan ja toivottavastu Turusta tulisi muitakin ettei tarvitsisi yksin löytää ja mennä oikeaan bussiin :) Voi olla ehkä vielä aikaista pohtia tätä mutta päätin silti aloittaa jo keskustelun :P

7

1078

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • upseerioppilas

      Kyllä myöskin kyseiseen juhlaan tulossa. Eipä harmikseni tarvitse pukua ja hiusten laittoa miettiä kun saa pukea päälleen intin vihreät. Olo voi tosin olla hieman vaatimaton kun muut naiset saavat tälläytyä viimeisen päälle ja oman meikkaamisen ja korujen laiton kieltää ylpalvo. :)

      • Jubidijuu

        Milloinkas nämä olivatkaan?


    • ricca

      5-6.1.2013 olevana viikonloppuna. Itse olen tulossa avec:ksi kyseiseen juhlaan täält Oulusta käsin, tullee pitkä matka istua bussissa. Mut kuulemma se o sen arvosta, mitä kavereilta on kuullu. Neon hienot juhlat...

    • miitu

      Minä oon tulossa avomiehen aveciksi Vantaalta :) Pukuja oon katellut netistä, mutta en oo vielä mitään tilannut ja varmaan meen kyllä liikkeissäkin pyörimään! Iltapuvun ihan meinaan hankkia, vaikka wanhojentanssipukukin on tuolla kaapissa roikkumassa. Ei vaan oikeen oo mun tyyliä enää kun pari vuotta jo tansseista kulunut :)

      Hiukset laitan varmaan jollekkin klassiselle nutturalle, mutta tääkin voi vielä toki vaihtua! Kivaa kun alotit tämän, mä oon jo pari viikkoa netistä ettinyt tietoa tulevasta juhlasta.. vähän tuntuu, että kiirushan tässä kohta tulee, kun pari kuukautta enää aikaa! Jos pitää vaikka pukua lyhennellä yms.

    • Beautimatic
    • tulossajuhliin

      Itsekin Oulusta lähden poikaystävän daamiksi Haminaan. Jännittää todella, kauheasti en etukäteen tiedä, luvannut olen etten katso mitä tapahtuu ettei yllätykset mene pilalle. Mutta varmasti on hieno tapahtuma, ja jää mieleen pysyvästi. Kuukausi aikaa, huhhuh jännittää!

    • ESSUU

      JEP! Cosmoon vastasinkin että itsekin Turusta tulossa härnäämään sua sinne bussiin
      ;D KOHTA!!! ää

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe