Olen reilusti yli 5-kymppinen kahden teinin äiti, joka tekisi lastenhoitotöitä tuntiperiaatteella ja vaikkapa huolehtisi yönkin yli pienistä ja isommista lapsista.
Liikun autolla. Alueina Espoo, Länsi-Vantaa ja Länsi-Helsinki sekä Siuntio ja Inkoo.
Tuntiveloitukseni on 10 e. Voin tulla nopeallakin aikataululla tarvittaessa.
Koulutukseni ei ole lastenhoitoalalta, vaan olen toiminut assistenttina aiemmin. Puhun suomea. Neljä muuta kieltä ovat Yo-tasoa ja pärjään niillä hyvin
Otahan yhteyttä palstan kautta, jos tuntuu että tarvitsisit apua, vaikka vain pari tuntia kerrallaan.
Sateista ja lämmintä syksyä!
Täti lastenhoitajaksi?
Täti Vaaleanpunainen
2
163
Vastaukset
- VirpiMoila
Onko sulle sähköpostiosoitetta tai puhelinnumeroa?
- Piipsa
Minäkin MLL-hoitaja Tampereen seudulla. Jäin juuri eläkkeelle 35 vuoden työrupeamasta ja vapaa hoitamaan lapsia omaksi piristykseksi, kun ainut lapsenlapseni asuu kaukana. MLL:n tuntitaksa on tosiaankin 8,20 €/h, josta maksan itse verot, matkat ja vakuutuksen. Ei hinta paljon päätä huimaa ja vastuu toisen lapsista on kova. Kyllä leikkimälläkin itsensä väsyksiin saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252048
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221420Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631151Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111069Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101017- 87928
- 80809
- 17787
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16731Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107671