Olen reilusti yli 5-kymppinen kahden teinin äiti, joka tekisi lastenhoitotöitä tuntiperiaatteella ja vaikkapa huolehtisi yönkin yli pienistä ja isommista lapsista.
Liikun autolla. Alueina Espoo, Länsi-Vantaa ja Länsi-Helsinki sekä Siuntio ja Inkoo.
Tuntiveloitukseni on 10 e. Voin tulla nopeallakin aikataululla tarvittaessa.
Koulutukseni ei ole lastenhoitoalalta, vaan olen toiminut assistenttina aiemmin. Puhun suomea. Neljä muuta kieltä ovat Yo-tasoa ja pärjään niillä hyvin
Otahan yhteyttä palstan kautta, jos tuntuu että tarvitsisit apua, vaikka vain pari tuntia kerrallaan.
Sateista ja lämmintä syksyä!
Täti lastenhoitajaksi?
Täti Vaaleanpunainen
2
165
Vastaukset
- VirpiMoila
Onko sulle sähköpostiosoitetta tai puhelinnumeroa?
- Piipsa
Minäkin MLL-hoitaja Tampereen seudulla. Jäin juuri eläkkeelle 35 vuoden työrupeamasta ja vapaa hoitamaan lapsia omaksi piristykseksi, kun ainut lapsenlapseni asuu kaukana. MLL:n tuntitaksa on tosiaankin 8,20 €/h, josta maksan itse verot, matkat ja vakuutuksen. Ei hinta paljon päätä huimaa ja vastuu toisen lapsista on kova. Kyllä leikkimälläkin itsensä väsyksiin saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275