Olen reilusti yli 5-kymppinen kahden teinin äiti, joka tekisi lastenhoitotöitä tuntiperiaatteella ja vaikkapa huolehtisi yönkin yli pienistä ja isommista lapsista.
Liikun autolla. Alueina Espoo, Länsi-Vantaa ja Länsi-Helsinki sekä Siuntio ja Inkoo.
Tuntiveloitukseni on 10 e. Voin tulla nopeallakin aikataululla tarvittaessa.
Koulutukseni ei ole lastenhoitoalalta, vaan olen toiminut assistenttina aiemmin. Puhun suomea. Neljä muuta kieltä ovat Yo-tasoa ja pärjään niillä hyvin
Otahan yhteyttä palstan kautta, jos tuntuu että tarvitsisit apua, vaikka vain pari tuntia kerrallaan.
Sateista ja lämmintä syksyä!
Täti lastenhoitajaksi?
Täti Vaaleanpunainen
2
182
Vastaukset
- VirpiMoila
Onko sulle sähköpostiosoitetta tai puhelinnumeroa?
- Piipsa
Minäkin MLL-hoitaja Tampereen seudulla. Jäin juuri eläkkeelle 35 vuoden työrupeamasta ja vapaa hoitamaan lapsia omaksi piristykseksi, kun ainut lapsenlapseni asuu kaukana. MLL:n tuntitaksa on tosiaankin 8,20 €/h, josta maksan itse verot, matkat ja vakuutuksen. Ei hinta paljon päätä huimaa ja vastuu toisen lapsista on kova. Kyllä leikkimälläkin itsensä väsyksiin saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1166310Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3776113Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695810Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443952Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452345Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42335Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1151390- 121211
- 1821052
- 59867