Mitä maksaa ja missä tehdään? Ja kauanko kestää?
Kennon puhdistus
12
605
Vastaukset
- pölyä?
Pöly lähtee imurilla.
Kokeile imuria, ei maksa paljon. Muista, että peiliin ei saa koskea!
Kennon puhdistaminen kestää muutaman minuutin. - johnnymale07
mutua: googleta JAS tekniikka. maksanee 60 eur postit.
tai ostat digitarvikkeesta 40 eur vehkeitä ja putsaat ostamillasi vehkeillä kamerasi 10 vuotta.- lievääliiottelua
Ei se kennon puhdistus digitarvikkeen välinein kymmentä vuotta vie. Puolisen tuntia korkeintaan.
- DIYS
itse kun putsaa, niin hyvin pärjää.
ainakin mulla ole ollut mitään ongelmia eclipse-aineella ja niillä papereilla, joita joskus digitarvikkeesta tilasin.
kannattaa olla huolellinen ja rauhallinen, ettei riko mitään. - johnnymale07
ja jos itse alat kemmoa puhdistmaan. muutsma vinkki:
täyteen ladattu akku. tukevasta jalustasta apua. mikä on asuinhuoneiston vähiten pölyä sisältävä huone? no saunal heti sen jäähdyttyä tai viimeistään seuraaavana aamuna. - Ei maksa mitään
Kun ostaa kunnon kameran, missä on itsessään automaattinen kennon puhdistus.
Esim. Olympus, Pentax tai Sony, kanunin ja nikunin omistajat putsailkoon kennojansa
miten lystää.- peilitön
Se on osa sitä hintaa, mikä peilistä on maksettava.
- Kenno ei puhdistu
peilitön kirjoitti:
Se on osa sitä hintaa, mikä peilistä on maksettava.
Sillä, että peili puuttuu.
- DIYS
Kenno ei puhdistu kirjoitti:
Sillä, että peili puuttuu.
"Kenno ei puhdistu......
Sillä, että peili puuttuu. "
näin se on.
peilittömillä on kun se ongelma, että syyllinen ei koskaan löydy sieltä peilistä, niin epäilemättä pölyäkään ei kuvissa ole :-) - peilitön
DIYS kirjoitti:
"Kenno ei puhdistu......
Sillä, että peili puuttuu. "
näin se on.
peilittömillä on kun se ongelma, että syyllinen ei koskaan löydy sieltä peilistä, niin epäilemättä pölyäkään ei kuvissa ole :-)Jos kamerassa ei ole peiliä, on se kenno heti esillä ja näkyvillä, kun objektiivi irrotetaan. Se on helppo pitää puhtaana, ja näissä kameroissa on kennon puhdistustoiminto valittavana valikossa.
Peili tekee kamerasta ison ja kömpelön, kennokin on piilotettu johonkin kameran uumeniin, ja sen puhdistaminen on aivan erityinen toimenpide. - aivan erityinen
peilitön kirjoitti:
Jos kamerassa ei ole peiliä, on se kenno heti esillä ja näkyvillä, kun objektiivi irrotetaan. Se on helppo pitää puhtaana, ja näissä kameroissa on kennon puhdistustoiminto valittavana valikossa.
Peili tekee kamerasta ison ja kömpelön, kennokin on piilotettu johonkin kameran uumeniin, ja sen puhdistaminen on aivan erityinen toimenpide.”Peili tekee kamerasta ison ja kömpelön, …”
Joo, mutta sellaisen tarve saattaakin tulla omistajan päästä. Suuri äänekäs kamara tuottaa puuhastelijalle ihan ammattimaisen olon.
Peilinheilutinuskoiset ovat aivan erityisen taitavia keksimään noin miljoona ”vikaa” kiinteäpeilisissä ja peilittömissä (Leica yms). - Niko N.
peilitön kirjoitti:
Jos kamerassa ei ole peiliä, on se kenno heti esillä ja näkyvillä, kun objektiivi irrotetaan. Se on helppo pitää puhtaana, ja näissä kameroissa on kennon puhdistustoiminto valittavana valikossa.
Peili tekee kamerasta ison ja kömpelön, kennokin on piilotettu johonkin kameran uumeniin, ja sen puhdistaminen on aivan erityinen toimenpide.Kannattaa tutustua tarkemmin mitä se kennon puhdistustoiminto oikein on, mitä se tekee ja mitä se puhdistaa ja mitä se ei puhdista. Peilikameroiden kennoja on tullu puhdistettua ja kaikki on helppoa minkä osaa, ei se mikään erityinen toimenpide ole, mutta pidä vaan kiinni peilittömien helppoudesta, se on kömpelökätisille kuvaajille kätevämpi. Tiedoksi myös, että kennonpuhistustoimito löytyy kyllä aika monesta peilillisestäkin kamerasta, mutta kennonpuhdistustoimito vaan ei puhdista läheskään kaikkea mitä kennolle voi joutua kun objektiiveja vaihtelee säässä kuin säässä.
Itse käytän kennon puhdistamiseen kennon puhdistukseen tarkoitettua imuria, jolla lähtee tiukempikin pöly ja pinttyneempi lika lähtee kennonpuhdistusnesteellä ja kennon puhdistukseen tarkoitetulla lastalla.
Nämä vehkeet maksoi vähän reilu sen mitä kerta puhdistus liikkeessä ja noilla puhistaa ties kuinka monta kertaa.
http://www.green-clean-shop.at/air-duster-sets/starter-kit-hi-tech-mit-mini-vacuum-absaugventil.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.34614209- 2445676
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113228- 1862415
- 1372159
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131848Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos981479Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon461286Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411186- 891130