Onko kellään kokemusta mysteerishoppauksesta lentokentillä? Olen tehnyt mysteerishoppausta Servicemind-nimiselle firmalle muissa merkeissä ja kokemukset on ollut erittäin positiivisia. Nyt olen pian lentämässä, ja tietysti ilmainen ateria taskuraha päälle kiinnostavat. Mietin varata itselleni heiltä mysteerishoppauskeikkoja johonkin Helsinki-Vantaan ravintolaan, mutta en ole varma, ehtiikö ennen lentoa käydä varmasti enenmpää kuin yhden ravintolan/kahvilan testaamassa..? Kun eikös ne check-in:it aukea vasta jotain 2 tuntia ennen lentoa? Ja sitten kun pääsee jonoista ja turvatarkastuksesta läpi sinne airside-puolelle, niin aikaa ei olekaan niin paljon.. Vai pystyykö sinne airsidelle menemään aiemmin, jos on check-in:in tehnyt itse koneella?
Onko kukaan mysteerishopannut lentokentillä?
1
138
Vastaukset
- 15
pääsee aikaisemmin, automaatilla voi tsekkauksen tehdä aiemmin ja turvatarkastuksesta pääsee läpi reilusti aikaisemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225111
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24563- 1021334
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17943viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61813- 37779