Meilläpä kävi hassusti, aloitimme talon julkisivujen muurauksen tänään ja ylläri, ylläri olivat tehtaalla sotkeneet muurauslaastivärin aivan väärään ja nyt olisi siis super tarve MINTUINVIHREÄLLE muurauslaastille!
Onko ketään kenelle olisi jäänyt nurkkiin esim.Optirockin ko.väristä muurauslaatia tai oletko sellainen joka haaveilee mintunvihreästä tiilitalosta samanvärisellä saumauksella?
Optirock(tai muutkaan)eivät ko.väristä tee, ellei tilaus ole 10 tuhatta kiloa. Meidän tarve rajoittuu kolmeen tuhanteen kiloon.
Kumpa teitä olisi muitakin joilla olisi sama tarve niin yhteistilauksella tästä selvittäisiin.
Mintunvihreää muurauslaastia??
3
536
Vastaukset
- Susba
Sillä löytyi kun löytyikin sellainen firma jolla on mintunvihreän laastin resepti- itseasiassa tekevät ihan sellaisen väristä - ja sellaisen määrän kuin halutaan! Huh huh, kyllä helpottaa!
- kerro
Mikähän on ko. firman nimi?
Tarvitsisin itsekin nimittäin erikoisvärjätyn laastin. - Susba
kerro kirjoitti:
Mikähän on ko. firman nimi?
Tarvitsisin itsekin nimittäin erikoisvärjätyn laastin.laastia saatiin kuin saatiinkin kauttarantain tuttavan firman nimissä tilattua hyvinkäältä, Fesconilta. Tekivät laastin juuri tiileen sopivasti(ottivat oikein mallitiilen sopivan värin takaamiseksi!) Neljä tonnia laastia tuli tänään pihalle ja huomenna laastikauha käteen ja tiiltä seinään aikas rivakalla tahdilla! Loistava palvelu kaikenkaikkiaan. Kiitokset heille!
Erikoisvärejä saa kyllä Optirockiltakin sekä Lakan Betonilta (kummallakaan ei vain ollut juuri tätä väriä varastossa riittävästi)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94894
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22828Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550