Sinä, joka tiedät, kerrotko miten JFK:n kentällä siirrytään terminaali 8:n B-osasta C.hen. Onko ne samaa rakennusta? Toivon vastauksia erityisesti kysymyksiini tai niihin suoraan liittyen.
miten siirrytään JFK:n kentällä b-osiosta c:hen?
5
145
Vastaukset
- löytyy helposti
näpyttelemällä jfk googleen.
- asdfghjklöä
Menet kentän sisäisellä junalla b:stä c:hen, opasteet on terminaaleihin, mutta niihin siirrytään junilla koska on sen verran suurehko kenttä. Eli katselet vain opasteita c terminaaliin. :)
- asdfghjklöä
Ja matkatavarathan siirtyvät jfk:lla itsestään koneesta toiseen eli sinun ei niitä itse tarvitse viedä jatkomatkustajien tavaranluovutukseen toisin kuin chicagossa. Ihan vain tiedoksi. :)
- 5+4
asdfghjklöä kirjoitti:
Ja matkatavarathan siirtyvät jfk:lla itsestään koneesta toiseen eli sinun ei niitä itse tarvitse viedä jatkomatkustajien tavaranluovutukseen toisin kuin chicagossa. Ihan vain tiedoksi. :)
Aivan puuta heinää täällä vastaillaan jo yli 3 kk vanhaan kysymykseen. Alkuperäinen kysyjä halusi tietää JFK T8 sisäisestä siirtymisestä, eikä mistään terminaalien vaihdosta, jotka on muuten numeroitu.
Ja sitten toi että ORD laukut eivät siirtyneet automaattisesti ja JFK taasen siirtyi. Näin varmasti onkin jos menossa saavutaan ekana ORD jossa maahantulotarkastus. Tällöin laukut pitää itse viedä tullin läpi. Kun USA:sta poistutaan laukut siirtyy automaattisesti jos siis koneenvaihto USA:ssa. - 164
5+4 kirjoitti:
Aivan puuta heinää täällä vastaillaan jo yli 3 kk vanhaan kysymykseen. Alkuperäinen kysyjä halusi tietää JFK T8 sisäisestä siirtymisestä, eikä mistään terminaalien vaihdosta, jotka on muuten numeroitu.
Ja sitten toi että ORD laukut eivät siirtyneet automaattisesti ja JFK taasen siirtyi. Näin varmasti onkin jos menossa saavutaan ekana ORD jossa maahantulotarkastus. Tällöin laukut pitää itse viedä tullin läpi. Kun USA:sta poistutaan laukut siirtyy automaattisesti jos siis koneenvaihto USA:ssa.Juuri näin. Ei terminaali kasissa junaa tarvitse. Ja kyllä ne laukut täytyy tullin läpi kantaa kaikkialla jos ei ko. maan tai Schengenin sisäisiä lentele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882