jos lähtisit joulukuussa kahdeksi / kolmeksi päiväksi vaimon (miehen) kanssa johonkin eurooppaan (lento max. 3h) ... niin mihin menisit ja miksi just sinne ? ...
kerro kokemuksesi / mielipiteesi ... kiitos
pidennetty vkonloppu ...
6
144
Vastaukset
- Wienin ystävä
Menisin Wieniin. Kaupungissa on jokaiselle jotakin: kaunista arkkitehtuuria, mielenkiintoisia museoita ja linnoja, hienoja kahviloita, paljon erilaisia musiikkitapahtumia, ja joulukuussa lisäksi upea tunnelma lukuisten joulutorien ansiosta.
Julkinen liikenne toimii erinomaisesti; mistään ei ole pitkä matka lähimmälle ratikka/bussipysäkille tai metroasemalle. Hintatasokin keskimäärin Suomea edullisempi (esim. ravintolat), vaikka tietysti kallistakin löytyy. - Keskinen eurooppa
Praha, Budapest, Berliini, München jne.
Lyhyillä reissuilla kannattaa katsoa että lennot on järkevät, ettei se viikonloppu mene kentillä notkuessa, eli kohde siten että pääsee suoralla lennolla ja järkeviin aikoihin.- kaupunkiloma
kiitoksia näistä ...
Budapest, Berliini ja Munchen on tuttuja kesä reissuilta, mutta talvella en ole käynyt oikein missään euroopan kaupungissa, Prahasta olen kuullut pelkkää positiivista palautetta, tällä hetkellä kuitenkin näistä kohteista Wien kiinnostaa eniten ...
funtsaillaan ! ...
- 1+2
Kaksi, kolme päivää reissua joulukuussa huutaa Prahaa :) http://www.pragueexperience.com/events/christmas_markets.asp Ei sillä että Wien olisi huono valinta, mutta Praha on lyhyellä reissulla mun mielestä parempi vaihtoehto sen pienemmän koon takia.
- BBB
Berliini, Praha, Budabest.. kaikki aivan loistavia kaupunkeja talvella.. Varsinkin ennen joulua kannattaa mennä katsastamaan joulumarkkinoita, joita niissä on. Vaikka ei olisi niin jouluihminen, niin ovat kyllä kivoja silti. Ja lentojen ja hotellien hinnat on kohdillaan..
- Sitten vielä
Jos arvostat huippuhotelleja niin siinä asiassa ei Varsovalla ole hintalaatusuhdevoittajaa. Ja sitäpaitsi Varsova on mahtava talvikaupunki, vanhaankaupunkiin voisi jäädä viikoiksi asumaan, vkl on siellä turhan lyhyt aika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618170- 1334634
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.353976- 213288
- 232862
- 292787
- 532557
- 252240
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3992194- 322139