jos lähtisit joulukuussa kahdeksi / kolmeksi päiväksi vaimon (miehen) kanssa johonkin eurooppaan (lento max. 3h) ... niin mihin menisit ja miksi just sinne ? ...
kerro kokemuksesi / mielipiteesi ... kiitos
pidennetty vkonloppu ...
6
267
Vastaukset 6
- Wienin ystävä
Menisin Wieniin. Kaupungissa on jokaiselle jotakin: kaunista arkkitehtuuria, mielenkiintoisia museoita ja linnoja, hienoja kahviloita, paljon erilaisia musiikkitapahtumia, ja joulukuussa lisäksi upea tunnelma lukuisten joulutorien ansiosta.
Julkinen liikenne toimii erinomaisesti; mistään ei ole pitkä matka lähimmälle ratikka/bussipysäkille tai metroasemalle. Hintatasokin keskimäärin Suomea edullisempi (esim. ravintolat), vaikka tietysti kallistakin löytyy. - Keskinen eurooppa
Praha, Budapest, Berliini, München jne.
Lyhyillä reissuilla kannattaa katsoa että lennot on järkevät, ettei se viikonloppu mene kentillä notkuessa, eli kohde siten että pääsee suoralla lennolla ja järkeviin aikoihin.- kaupunkiloma
kiitoksia näistä ...
Budapest, Berliini ja Munchen on tuttuja kesä reissuilta, mutta talvella en ole käynyt oikein missään euroopan kaupungissa, Prahasta olen kuullut pelkkää positiivista palautetta, tällä hetkellä kuitenkin näistä kohteista Wien kiinnostaa eniten ...
funtsaillaan ! ...
- 1+2
Kaksi, kolme päivää reissua joulukuussa huutaa Prahaa :) http://www.pragueexperience.com/events/christmas_markets.asp Ei sillä että Wien olisi huono valinta, mutta Praha on lyhyellä reissulla mun mielestä parempi vaihtoehto sen pienemmän koon takia.
- BBB
Berliini, Praha, Budabest.. kaikki aivan loistavia kaupunkeja talvella.. Varsinkin ennen joulua kannattaa mennä katsastamaan joulumarkkinoita, joita niissä on. Vaikka ei olisi niin jouluihminen, niin ovat kyllä kivoja silti. Ja lentojen ja hotellien hinnat on kohdillaan..
- Sitten vielä
Jos arvostat huippuhotelleja niin siinä asiassa ei Varsovalla ole hintalaatusuhdevoittajaa. Ja sitäpaitsi Varsova on mahtava talvikaupunki, vanhaankaupunkiin voisi jäädä viikoiksi asumaan, vkl on siellä turhan lyhyt aika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751759- 251246
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341142Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189836- 64704
- 77662
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo193634On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49581
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36494
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 17427
- 33423
- 40417
- 82398