Moi, voiko Kiteellä missään otattaa passikuvat?
Passikuva?
12
2808
Vastaukset
- No,
etköhän osanne kirjoittaa kuukkelin hakuun "passikuvat kitee".
- PKK--
Googlen haku antaa lähinnä eri yrityslistauksia, jotka ovat täysin ristiriidassa keskenään, ei mitään hajua että ovatko kyseiset firmat vielä olemassa vai eivät, ja tarjoavatko vielä passikuva-palvelua vai eivät. Osalla ei ole webbisivuja, ja osalla on, mutta sivuilla ei luetella passikuvia ollenkaan, vaikka firma on yhdessä yrityslistauksessa passikuva-sivulla, ja neljässä muussa listauksessa ei ole. Sekavaa.
- Vai niin on.
Kanssasi ei kannattane väitellä asiasta, sillä kun haulla "passikuvat kitee"
Google antaa yhden tuloksen, niin sekin on mielestäsi sekavaa!
Antaa olla.
- Siika vs Hauki
Joo ei täällä Helsingin ulkopuolella korvessa mitään asioita päitetä. Itsekin soitin johonkin firmaan jonkun yrityslistauksen perusteella, ja oli ollut jo 4 vuotta out-of-business. Joten Internet ei kauheasti ole avuksi kaupunkien ulkopuolella.
- PKK--
Moi, en tiedä miten paljon Internettiä käytät, mutta nykyisin Google personoi kaikkien hakutulokset riippumatta siitä oletko kirjautunut Google Accountilla vai et, joten joten joka ikinen maailman käyttäjä näkee ihan eri tulokset.
Kun itse haen termillä "passikuvat Kitee" niin Google valittaa että p*ska haku ja näyttää tuloksia haulle "passikuva Kitee", ja itselläni ekat 5 tulosta ovat jotain videoita joilla ei ole mitään tekemistä passikuvien kanssa.
Kuudes tulos on joku out-of-order sivu.
Seitsämäs on suomenyritykset lista, jossa on tasan yksi tulos, ja kun menen sen tuloksen omalla internet-sivulle, niin siellä ei ole passikuvista halaistua sanaa, ja muutenkin koko sivut on vuosia vanha, ei mitään hajua onko tuo enää toiminnassa.
Jos sulla on joku sellainen Google-tulos jonne voisi varmasti marssia kun käyn Kiteellä niin sepäs olisi hienoa tietää :-) Kiteellä on yksi valokuvausliike ja ainakin taannoin siellä kuvaus toimi. Oliskohan osoite Kiteentie 4 Ratilaisen kukkakaupan vieressä. Nimeä en muista, oisko Nikon kuvapalvelu?
- PKK--
Kiitos.
- myös passikuvia vail
Saako Foto-Pisteessä vielä otettua passikuvat?
- Eiköhän
Ymmärtääkseni valokuvausliikkeissä otetaan myös passikuvia ja minun lärvi kuvattiin Fotopisteessä.
- justiinsa11111111111
Joo, fotopisteestä kuvat otin ja olikin aika kalliit kuvat, yli 20 euroa! Tohmajärvellä Uutis Alasimessa kuvat 12 euroa. Arvatkaa menenkö enää kiteelle passikuvaan.
- Aivan!
Sama juttu!
Melkein jo teki jotain huomauttaa mutta mitäpä se olisi auttanut. Muistanpahan tästä lahtien vertailla hintoja, sillä minun mielestäni 20 eenokkia on aika kova hinta.
Eipä ole minunkaan kohdalla luultavaa että samaan kuvaamoon enää astun.
miun pärstä kuvattiin fotossa eipä ollu hääppöset kuvat .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205976Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.223259Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1612750- 292630
- 821704
- 1461575
- 1471513
- 91283
- 951088
- 121068