Hei!
Olisin halunnut kysyä,että minkä nimisiä homeopatialääkkeitä olette saaneet paniikkihäiriöönne ja josta olette saaneet apua?
Onko ensin aloitettu pienellä potenssilla ja sitten joskus myöhemmin suuremmalla?
Miten olette lääkettä ottaneet?
Itselläni joskus paniikkihäiriön alkuaikoina,otin aina silloin kun kohtaus tuli ja ei mennyt kauankaan kun olin taas normaali,mutta olen kuullut sellaisestakin ottotavasta,että on otettu juuri ennen nukkumaanmenoa kolmena yönä peräkkäin ja sit on pidetty n.viikon tauko ja sit taas uudestaan.
Minulla on Phosporys C6,ellen nyt väärin muista ja haluaisin sitä suurentaa tai vaihtaa toiseen.
Ai niin,miten olette paniikkihäiriöisinä päässeet homeopatian luokse?
Onko joku kaveri tuonut teidät vai miten?
Haluaisin mennä äitini kanssa,mutta kun hän ei homeopatiasta oikein usko. :(
Vai voikohan sitä sähköpostitse "käydä"?
Homeopatia ja paniikkihäiriö
1
888
Vastaukset
- turha homma
Jos haluat rehellisen mielipiteen, niin homeopaattisten valmisteiden ei ole osoitettu olevan vaikuttava hoito paniikkihäiriöön tai muihinkaan mielenterveysongelmiin. Äitisi on tässä oikeassa.
Homeopatiassa on kahta ansaintalogiikkaa. Toiset ovat jyrkästi sitä mieltä, että sinua pitää haastatella kauan ja hartaasti ja ymmärtää ja lässyttää. Sen jälkeen sinulle voi myydä sokeria.
Toiset taas myyvät sinulle samaa sokeria ilman mitään käymisiä tai keskusteluja tai yksilöllisyyslätinää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646558
- 531933
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441721- 541142
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3441104Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se501055Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l131000Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79930Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14907