Alastonhieronnassa

Aikuinen mies

Ystäväni vei minut alastonhierontaan. Alkuun en ollut varma, että pitäisinkö tuntemattomien koskettelusta tai toisaalta siitä, että minun pitäisi koskea miehiä, joita en ollut koskaan aikaisemmin nähnyt. Hierontapaikka sijaitsi vanhassa tanssistudiossa erään melko ränsistyneen rakennuksen ylimmässä kerroksessa. Kun kävelin rappusia ylös, tunsin perhosia vatsassani ja aloin epäröimään. Jos mukanani ei olisi ollut hyvä ystäväni, vanhempi herrasmies, olisin kääntynyt pois ja mennyt vaikka puistoon kävelylle mielummin.

Komea ja pitkä keski-ikäinen mies, joka paljastui koko hieronnan koordinaattoriksi, ystävällisesti vastaanotti meidät, otti maksumme ja pyysi mennä rentoutumaan seinässä kiinni oleville tuoleille. Huone oli tunnelmallisesti valaistu ja kulmassa olevasta CD-soittimesta kantautui rauhallista musiikkia. Lattia oli peitetty isoilla lakanoilla ja muutama hierontapöytä oli asetettu riviin toiselle puolelle huonetta. Tuoliemme lähellä oli kaksi pöytää, joissa tarjoiltiin perunalastuja, juomia ja joitain matkailuoppaita. Paikalla oli lisäksemme kymmenkunta miestä, enimmäkseen keski-ikäisiä ja normaalin vartalon omaavia. Kukaan ei puhunut, joten ilmapiiri oli odottava ja jännittynyt.

Kun sessio alkoi, istuuduimme ympyrään ja esittelimme itsemme etunimillä. Sitten teimme joitain hengitys- ja rentoutumisharjoitteita. Jotta tottuisimme kosketukseen, meidät jaettiin kolmeen ryhmään, joissa riisuimme toisemme. Kun kaikki olivat alastomia, teimme syleilyharjoitteen, jossa jokainen mies syleili vuorollaan kaikkia muita. Sen jälkeen saimme esityksen hierontatekniikoista ja yleiset säännöt käytiin läpi. Periaatteessa meitä kannustettiin hieromaan joka puolelta kehoa, mukaanlukien penistä. Ainoa poikkeus oli, että peräreikään ei saanut koskea eikä suuta saanut käyttää apuna. Lopuksi meidät arvottiin kolmeen ryhmään, ja siirryimme hierontapöydille.

Koska olin ensikertalainen, minut valittiin hierottavaksi ensimmäisenä. Makasin pöydällä mahallani ja tunsin kahden miehen puristelevan ja käyvän kroppaani läpi ylhäältä alas. Se ei ollut paras hieronta, mitä olen saanut, mutta tiesin että hierojani tekivät parhaansa. Toinen heistä, hyvin ruskettunut vanhempi mies, kurotti jalkoväliini ja otti kiinni kalustani ja palleistani. Hän laittoi niille öljyä ja alkoi hieromaan kulliani samalla kuin venytteli pallejani. Olin erittäin yllättynyt, mutta nautin tunteesta. Toinen mies hieroi selkääni molemmilla käsillään, ja veti pakarani erilleen niin, että tunsin viileän ilmavirran peräaukollani. En pystynyt peittämään erektiotani ja itse asiassa minun piti pyytää miehiä lopettamaan, sillä olin lähellä orgasmia.

2

3368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AIkuinen mies

      Seuraavaksi hierojia vaihdettiin, ja sain pöydälleni kaksi miestä, jotka pyysivät minua kääntymään ympäri. Kullini sykki kovana, kun käännyin selälleni. Toinen miehistä otti jalkateräni huomionsa kohteeksi ja antoi niille rentouttavan hieronnan. Sitten hän siirtyi hieromaan pohkeitani ja reisiäni niin, että jalkani nojasivat hänen nivustaipeiseensa. Tunsin miten hänen kullinsa koveni, kun koskettelin sitä varpaillani. Toinen miehistä hieroi rintakehääni ja nipisteli nännejäni. Sitten hän keskittyi kaluuni ja palleihini molemmilla käsillään. Hän todella tiesi, miten tuottaa mielihyvää sormillaan. Eräs mies tarttui käteeni ja ohjasi sen kullilleen. Myös toiselle puolelleni ilmestyi mies, ja tarjosi kyrpäänsä minulle. Minulla oli kovat kalut molemmissa käsissäni samalla kun neljä kättä kosketteli omaa kaluani, pallejani, reisiäni ja nännejäni. Siinä minä olin - makaamassa pöydällä, kun tuntemattomat miehet koskivat minua joka puolelta, ja nautin joka hetkestä.

      Kun vaihdoimme paikkaa, päädyin seisomaan pöydän vierelle niin, että toisellakin puolella oli joku, ja pöydällä makasi isohko mies vatsallaan. Nyt oli minun vuoroni hieroa. Opin nopeasti, mitä tehdä, ja koitin parhaani mukaan antaa tälle miehelle hyvän hieronnan. Aloitin jaloista, enkä voinut olla levittämättä hänen pakaroitaan, jotta sain hyvän näkymän. Nautin tunteesta, jonka tämän miehen reisien ja pakaroiden hierominen ja koskettaminen minulle toi. Kun palasin taas pöydän sivulle, makaava mies tarttui sykkivään kaluuni.

      Seuraavalla vaihdolla pääsin selällään makaavan miehen viereen. Hänellä oli normaali vartalo, ja hyvän kokoinen kyrpä ja roikkuvat pallit. Hänen jalkateränsä olivat houkuttelevat, joten ajattelin koittaa, miltä niiden hierominen tuntuu. Se tuntui erittäin miellyttävältä, ja kuin kiusatakseni hieroin hänen isovarvastaan samalla tavalla kuin runkkaisin häntä. Siirryin sitten hetkeksi muihin ruumiinosiin, mutta lopuksi keskityin täysin hänen jalkoväliinsä. Leikin hänen kalullaan samalla tavalla kuin leikin omallani. Pyöritin sormiani ihan juuren ympärillä ja sitten vedin esinahkan hitaasti taakse paljastaen turpean terskan. Painoin toisen käden sormeni hänen palliensa alle, ja hieroin eturauhasta ulkokautta. Huomasin, että mies piti siitä, sillä hänen erektionsa kasvoi vain komeammaksi.

      Kun hieronta oli ohitse, seisoimme taas kaikki ympyrässä. Monella oli vielä upea erektio päällä ja kaikki nauroivat. Se oli täysin eri joukko miehiä kuin mitä hierontasession alussa. Kaikki tunsivat toisensa, olimme kosketelleet ja halanneet toisiamme, ja todella nauttineet toistemme läheisyydestä.

      Jälkikäteen ajatellen, se oli mukavaa ja turvallista leikkiä keski-ikäisten ja vanhempien miesten kanssa. Sen lähempänä orgiaa en ollut koskaan ollut, mutta se oli silti turvallista ja nimetöntä. Luultavasti monet miehistä olivat naimisissa tai eivät ainakaan julkisesti eläneet homomiehinä. Vaikka minulla ei ollut mahdollisuutta valita, keneltä sain tai kenelle annoin hierontaa, niin missä muualla olisin voinut tavata näitä upeita vanhempia miehiä, jotka antavat minun koskettaa heitä päästä varpaisiin.

      Tämä tositarina löytyy myös osoitteesta http://aikuinenmies.tumblr.com

    • mies

      Tuollaiseen hierontaan kun pääsisikin joskus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe