Moro!
Tulipas mielenkiintoinen ongelma auton kanssa, jota ei 20 vuoden autoilun aikana ole tapahtunut!
Eli mulla on 535 vuoden 1991 BMW e34.
Ja sitten asiaan: Koska käytän työautoani pääsääntöisesti niin ajan tällä autolla väilillä todella harvoin, ehkä yhtenä päivänä kuukaudesta, joten akun keston kannalta olen ruvennut viime aikoina ottamaan akunkengän irti jättäessäni auton pidemmäksi aikaa seisomaan talliin.
Ok, ei tässä mitään mutta jostain syystä ajatuksissani repsikan takaoven ollessa avoinna suljin ovet kaukosäädöllä ennen akunkenkien irroitusta ja irroituksen jälkeen löin oven kiinni, nyt sitten tilanne on tämä:
Koska autossa ei ole akunkengät kiinni niin keskuslukitus ei luonnollisesti pelaa ollenkaan kaukosädöllä, mutta nyt olen erikoisen tilanteen edessä: Avainmella lukosta vääntämällä ei tapahdu mitään, ei kummaltakaan puolelta autoa! ihan tunnoton lukkopesä!? tekeekö keskuslukitus järjestelmä jonkun ihmeellisen tempun noille lukoille kun ne ei toimi availla enää? Avaimella lukot sulkiessa ne ainakin toimii ihan niinkuin pitääkin.
Enpä oöe moiseen ongelmaan törmännyt ja nyt siis kysymys:
Pääsenkö autoon rikkomatta lukkoja/ikkunoita mitenkään?
Apuja kiitos! :D
Auton ovet lokossa ja pysyy!? Apua!
Terppa -74
4
132
Vastaukset
- zsfdsfg
http://bimmerboard.com/members/q/original/Door Lock Cylinder Positions E38 E39.jpg
manual unlock asentoon päästäkseen pitää nostaa kahvasta samalla.- zsfdsfg
manuaaliasentoa kun on viimeksi käytetty luultavasti tehtaalla niin saattaa olla jumissa, ei välttämättä toimi ilman öljyä
- museoon.....
Neljän vuoden päästä sen saa jo museorekisteriin........
- Terppa -74
Sain oven auki renkkaamalla kahvaa ylös samalla kun väänsin avainta, 5-10 min siinä vaan meni.
Mutta kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516284
- 461715
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381384- 451018
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3201001Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45903Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13899Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384866Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845