Hain myyntineuvottelijan paikkaan jossa ilmoitettiin että palkka väh. 2480€kk..työ on b-to-b myyntiä..miltä kuulostaaa, voiko pohjapalkka tosiaan olla noin hyvä, kun työaikakin vain ma-pe 9-16..
myyntineuvottelija
7
15866
Vastaukset
- Kirsi
Hei! Jos kerran kiinteä palkka on näin kerrottu ja se papereissa lukee,niin mikäpä ettei!Kysele lisää asiasta heiltä.
- Myyntipena
tuo miten se on ilmaistu kuulostaa taas siltä, että se on "budjetoidun" myynnin tuottama provisio. Ja tuskin se kuitenkaan tuon suuruinen pohja olisi, kiinteä kk-palkka voi olla hyvinkin tuon verran hyvässä firmassa b2b-sektorilla.
Itselläni kiinteä kk-palkka on jonkin verran enemmän kuin tuo ja lisäksi tulee bonukset puolivuosittain. Silti palkka on about 800 e taulukkopalkoista jäljessä.. - työssä
Tiedän mistä yrityksestä on kyse. Lomaehdot huonot ja tuo hieman fuskaa tuon min. palkan kanssa. Kuitenkin siitä lähdetään että minimi myynnillä, jolla talossa saa pysytellä tienaa itselleen ~2000e/kk brutto.
Toiset sitten tekevät ~4000e palkkoja itselleen eli ihan on tyypistä kiinni paljonko tienaa.
Miten muuten kävi?- Myyntineuvottelija
Joo niinhän se on, olisin saanut paikan, mutta en ottanut paikkaa vastaa just epävarmuuden ja stressaavuuden takia..
- Välivuosilainen...
Mikäs yritys noin paljon maksaa palkkaa? mikä kaupunki?entä tarvitaanko koulutus? meitsi olis tosiaankin rahan tarpeessa, alko nimittäin välivuosi :(
- Grund
Hei, itse olen a-lehdelle menossa.
Minkälaisia kokemuksia?
minkälaiset työympäristöt?
Palkka? - minnie.e
Grund kirjoitti:
Hei, itse olen a-lehdelle menossa.
Minkälaisia kokemuksia?
minkälaiset työympäristöt?
Palkka?kustantaja on aina turvallinen vaihtoehto. yleensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219