Hain myyntineuvottelijan paikkaan jossa ilmoitettiin että palkka väh. 2480€kk..työ on b-to-b myyntiä..miltä kuulostaaa, voiko pohjapalkka tosiaan olla noin hyvä, kun työaikakin vain ma-pe 9-16..
myyntineuvottelija
7
16267
Vastaukset
- Kirsi
Hei! Jos kerran kiinteä palkka on näin kerrottu ja se papereissa lukee,niin mikäpä ettei!Kysele lisää asiasta heiltä.
- Myyntipena
tuo miten se on ilmaistu kuulostaa taas siltä, että se on "budjetoidun" myynnin tuottama provisio. Ja tuskin se kuitenkaan tuon suuruinen pohja olisi, kiinteä kk-palkka voi olla hyvinkin tuon verran hyvässä firmassa b2b-sektorilla.
Itselläni kiinteä kk-palkka on jonkin verran enemmän kuin tuo ja lisäksi tulee bonukset puolivuosittain. Silti palkka on about 800 e taulukkopalkoista jäljessä.. - työssä
Tiedän mistä yrityksestä on kyse. Lomaehdot huonot ja tuo hieman fuskaa tuon min. palkan kanssa. Kuitenkin siitä lähdetään että minimi myynnillä, jolla talossa saa pysytellä tienaa itselleen ~2000e/kk brutto.
Toiset sitten tekevät ~4000e palkkoja itselleen eli ihan on tyypistä kiinni paljonko tienaa.
Miten muuten kävi?- Myyntineuvottelija
Joo niinhän se on, olisin saanut paikan, mutta en ottanut paikkaa vastaa just epävarmuuden ja stressaavuuden takia..
- Välivuosilainen...
Mikäs yritys noin paljon maksaa palkkaa? mikä kaupunki?entä tarvitaanko koulutus? meitsi olis tosiaankin rahan tarpeessa, alko nimittäin välivuosi :(
- Grund
Hei, itse olen a-lehdelle menossa.
Minkälaisia kokemuksia?
minkälaiset työympäristöt?
Palkka? - minnie.e
Grund kirjoitti:
Hei, itse olen a-lehdelle menossa.
Minkälaisia kokemuksia?
minkälaiset työympäristöt?
Palkka?kustantaja on aina turvallinen vaihtoehto. yleensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497