Tulin mieleeni,että minun kaksi koiraurokset eli sekarotuiset sekä isokokoiset.Nyt molemmat yli 8 vuotta ikäiset,mutta mietin vaan jos pakko jossa vaiheessa koirahoitolaan niin uskallanko vain sinne viedä vaikka koirat eivät koskaan ollut 8v ajan hoitolassa?Voisin kyllä antaa tutulleni tai lähiselleni,mutta ei kukaan uskaltanut ottaa minun koirat,koska koirat näin isoja sekä aika näyttää vahvat.Ymmärsin tilanteen kuin ei voi mitään.On kaksi koirilla vähän käytösongelmia eli epäsosiaalisia muihin koiriin esimerkiksi inhokki eniten ainakin bokseri,rottweiler ja joku seisojarotua.Hoidin aivan yksin kahden koiran kanssa koko ajan.
Kysymyksiä.
4
102
Vastaukset
- seka paras koira
Voit ihan hyvin viedä hoitolaan mutta käy katsomassa miten toimitaan kyseisessä hoitopaikassa ja vastuullinen hoitokennelin pitäjä nimenomaan kysyy jos näillä meidän lellikeillä on joku juttu joka pitää ottaa huomioon!Sekat on viennyt minun sydämmen ja en ota ns.paperikoiraa vaika saisin ilmaiseksi rotua jos toistakin mutta ei!
- dogsitter4you
4H-kerholla on koulutettuja dogsittereitä. Eli voivat hoitaa koirasi myös kotonasi-eli ei tartte viedä hoitolaan eikä vaivata tuttuja. Itselläni on iäkkäitä koiria joita en missään nimessä halua viedä pois kotoa mihinkään hoitolaan. Dogsitteri on asunut kotonani esim viikonloppumatkani ajan ja hoitanut koiriani.Minulla ei ole huonoja kokemuksia dogsittereistä.
- -marju-
Dogsitteri?Kiitos vinkistä:).Vasta nyt kuulin tästä kun en ole kuullut dogsitteristä.Hyvä kun sanoit nyt.Ei ole siis huonoja kokemuksia dogsitteristä joten kuulostaa hyvältä.
- sHitteri
Tarvitsetko koirallesi hoitajaa?
KOULUTETUT, LUOTETTAVAT JA REIPPAAT 4H-DOGSITTERIT OVAT PALVELUKSESSASI!
Dogsitterit ovat 14-vuotta täyttäneitä innokkaita ja eläinrakkaita nuoria.
Dogsitter voi toimia:
•Lenkkeily- ja koiranhoitoapuna
•Loma- ja viikonloppu hoitajana
•Tai vaikkapa näyttely- ja kennelapuna
Dogsitter on koirallesi henkilökohtainen hoitaja ja koira saa hoidon aikana olla kotona tutussa ja turvallisessa ympäristössään.
Tarvittaessa dogsitter voi koirien lisäksi toimia apuna myös muiden pieneläinten hoidossa.
Palveluhinnasto:
Tuntiveloitus 10 €
(sis. alv. 23%)
Pidemmät ajat sopimuksen mukaan.
Tiedustelut ja dogsitterin tilaus:
Kontiolahden 4H-yhdistys
Taina Parkkulainen
Puh. 040 553 2287
taina.parkkulainen (ät) 4h.fi
http://kontiolahti.4h.fi/palvelut/dogsitter/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005288328- 2342798
- 262641
Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo42378- 1782090
- 1211941
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61765Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 811275
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621218