Kysymyksiä.

-marju-

Tulin mieleeni,että minun kaksi koiraurokset eli sekarotuiset sekä isokokoiset.Nyt molemmat yli 8 vuotta ikäiset,mutta mietin vaan jos pakko jossa vaiheessa koirahoitolaan niin uskallanko vain sinne viedä vaikka koirat eivät koskaan ollut 8v ajan hoitolassa?Voisin kyllä antaa tutulleni tai lähiselleni,mutta ei kukaan uskaltanut ottaa minun koirat,koska koirat näin isoja sekä aika näyttää vahvat.Ymmärsin tilanteen kuin ei voi mitään.On kaksi koirilla vähän käytösongelmia eli epäsosiaalisia muihin koiriin esimerkiksi inhokki eniten ainakin bokseri,rottweiler ja joku seisojarotua.Hoidin aivan yksin kahden koiran kanssa koko ajan.

4

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seka paras koira

      Voit ihan hyvin viedä hoitolaan mutta käy katsomassa miten toimitaan kyseisessä hoitopaikassa ja vastuullinen hoitokennelin pitäjä nimenomaan kysyy jos näillä meidän lellikeillä on joku juttu joka pitää ottaa huomioon!Sekat on viennyt minun sydämmen ja en ota ns.paperikoiraa vaika saisin ilmaiseksi rotua jos toistakin mutta ei!

    • dogsitter4you

      4H-kerholla on koulutettuja dogsittereitä. Eli voivat hoitaa koirasi myös kotonasi-eli ei tartte viedä hoitolaan eikä vaivata tuttuja. Itselläni on iäkkäitä koiria joita en missään nimessä halua viedä pois kotoa mihinkään hoitolaan. Dogsitteri on asunut kotonani esim viikonloppumatkani ajan ja hoitanut koiriani.Minulla ei ole huonoja kokemuksia dogsittereistä.

      • -marju-

        Dogsitteri?Kiitos vinkistä:).Vasta nyt kuulin tästä kun en ole kuullut dogsitteristä.Hyvä kun sanoit nyt.Ei ole siis huonoja kokemuksia dogsitteristä joten kuulostaa hyvältä.


    • sHitteri

      Tarvitsetko koirallesi hoitajaa?

      KOULUTETUT, LUOTETTAVAT JA REIPPAAT 4H-DOGSITTERIT OVAT PALVELUKSESSASI!

      Dogsitterit ovat 14-vuotta täyttäneitä innokkaita ja eläinrakkaita nuoria.

      Dogsitter voi toimia:
      •Lenkkeily- ja koiranhoitoapuna
      •Loma- ja viikonloppu hoitajana
      •Tai vaikkapa näyttely- ja kennelapuna

      Dogsitter on koirallesi henkilökohtainen hoitaja ja koira saa hoidon aikana olla kotona tutussa ja turvallisessa ympäristössään.

      Tarvittaessa dogsitter voi koirien lisäksi toimia apuna myös muiden pieneläinten hoidossa.

      Palveluhinnasto:
      Tuntiveloitus 10 €
      (sis. alv. 23%)
      Pidemmät ajat sopimuksen mukaan.

      Tiedustelut ja dogsitterin tilaus:
      Kontiolahden 4H-yhdistys
      Taina Parkkulainen
      Puh. 040 553 2287
      taina.parkkulainen (ät) 4h.fi


      http://kontiolahti.4h.fi/palvelut/dogsitter/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 166
      4616
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      118
      4207
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2770
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1615
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe