Elämä koirille ry.

cymbidi 2

Iltaa! Olen varannut ja maksanut koiranpentuni kyseisen yhdistyksen tilille jo joku aika takaperin. Onko teillä ollut ongelmia kyseisen yhdistyksen kanssa? Koirani ei vain tunnu saapuvan uuteen kotiinsa...

29

3507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko koskaan

      kuullut nigerialaisista kirjelmistä? Siinä ehkä syy...

    • Facebookissa myös
      • cymbidi 2

        Tykkään,mut en siitä et koira ei tuu Suomeen! Voiko olla jotain ongelmia??


    • Tyhjä lupaus

      Voi olla ettei koko koiraa ole olemassakaan. Miksi menit ja maksoit etukäteen. Näistähän on varoiteltu. Sinuna ottaisin yhteyttä poliisiin vaikkei välttämättä huiria löydykkään. Minkä rotuinen koira ja mikä hinta. Osaa ees muut varoa.

      Kaikesta huolimatta toivon, että saat koirasi. Olisin iloinen jos olen väärässä.

      • voi pläh!

        Huijauksen kohteeksi aloittaja on saattanut joutua. Kuka on niin tyhmä, että maksaa kodittomasta seropista ulkomaalaisille ennen kuin on koiraa edes päässyt tapaamaan? Poliiseista ei ole mitään hyötyä, jos koiran hankkijaa ollaan ammattitaoitoisesti huijattu.


    • Elämä koirille ry.

      Hei. Olemme tuoneet koiria Venäjätä Suomeen vuodesta 2010 ja kysymys ei ole ihmisten huijaamisesta. Tällä hetkellä varauksia on paljon sekä muutoksia on tullut Suomen tullin toimintaan. Olisi hyvä jos asiaa tiedustelet yhdistykseltä etkä ihmisiltä, jotka eivät tiedä asiasta mitään. Kun lukee netin palstoja siellä ihmiset kirjoittelee anonyymina paljon asiatonta tietoa ja tulee kaikille kurja olo. Mikäli haluat vielä miettiä koiran ottamista, niin yhdistys toki palauttaa rahasi.
      Kaikesta huolimatta hyvää syksyä kaikille.

      Tv-Elämä koirille ry.

      • Rauhoitu hiukan

        Ei kaikki venäläiset ole rikollisia, sen enempää kuin kaikki suomalaiset eivät ole rehellisiä. Kaikkialta löytyy hyvää ja pätevää väkeä, niin rikollisiin kuin rehellisiinkin.
        Jos katsot tuota kirjoitusta, niin se on kyllä niin selvästi suomalaisen tekemän näköinen, että yllättyisin jos tekijä olisi jostain ulkomailta. Ainoa "kijrotusvihre" taitaa olla tuossa Tv-Elämä koirille ry-kohdassa jossa viivan paikalla tulisi olla kaksoispiste.

        Suomalainen legendaarinen maine maailman rehellisimpänä kansana alkaa kyllä kuulua urbaanilegendojen sarjaan.


      • Teresa82

        Hei! ihmettelen kun missään ei ole mainintaa paljonko koira tulee maksamaan kaikenkaikkiaan?


      • höhööhöö
        Teresa82 kirjoitti:

        Hei! ihmettelen kun missään ei ole mainintaa paljonko koira tulee maksamaan kaikenkaikkiaan?

        Palvelu maksaa 10€/minuutti, eikä koira sisälly kaupan hintaan.


      • Anonyymi

        Rasisti painuhan muualle. Sairaita sinunlaisesi, hyh hyh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rasisti painuhan muualle. Sairaita sinunlaisesi, hyh hyh.

        Rasismin näkeminen joka paikassa on toki ajan henki,mutta ei se normaalia ole.Muiden syyttäminen rasistiksi,ei tee sinusta parempaa ihmistä, päinvastoin.
        Rasismilla ratsastaminen, ja siihen vetoaminen on mennyt sairaalloiseksi.Ulkomailla monet ihmiset loukkaantuneet ja menehtyneet rasismin torjunta mielenosoituksissa.Järjenvastaista touhua.


    • Sanonpa vaan

      En ole koskaan ymmärtänyt, miksi pitää muka "pelastaa" koira ulkomailta, kun meillä on Suomessakin pelastettavia koiria ylenmäärin. Millä tavalla suomalainen hyljätty, koditon koira kärsii vähemmän kuin ulkomailta tuotu? Ei ne meilläkään maailman parhaat olot niillä lain määräämillä löytöeläinsuojilla ole. Itse esim. hain kaksi kissaa löytöeläinsuojasta, jossa elivät pikkuruisissa häkeissä, joissa eivät saaneet edes jalkojaan suoriksi, kun olivat niin matalia häkkejä ja kuulema pelastettiin varmalta lopetukselta. Eivätkä takuulla lopeta armonpiikillä, kyllä se oli sellainen "saunan taa ja nirri pois" paikka. Kamalissa oloissa ne siellä oli, ja oli ihan kaupungin valvoma, kaupungin sivuilta haettu eläinsuoja. Hyväähän ne siellä tarkoittivat, mutta ei niillä eläimillä siellä hyvät oltavat ollut.

      Ei ne löytöeläimet kesken lopu täältä Suomestakaan, hoidetaan ensin täkäläisille koirille hyvä koti ja pelastetaan sen jälkeen muu maailma.

      • hälytyskellotsoi

        suomessa ei ole ns. kulkukoiria ,niinku venäjällä... jos olet ikinä ylittäny suomen ja venäjän rajaa, ni huomaat heti että siellä on joka kulmassa kulkukoiria... joten kyllä siellä niitä ns. hätää kärsiviä on enempi... suomessa jokainen koira saa kodin ja ellei kotia niin aina pääsee kenneliin tms, mistä saa kodin itselleen... tämä on faktaa ja jokainen tietää sen...

        itse olen hommaamassa koiraa tuolta, koska tiedän mistä koirat tulee, ja luotettavalta taholta , elämä koirille ry.stä, ja ne tekee hienoa työtä! hatun nosto heille siitä!

        itse en ole löytänyt koiraa joka minua kiinnostaisi, elämä koirille sivulla niitä on paljon kiinnostavia, ihania koiria... ja en halua tukea suomen pentutehtailua... koirilla rahastetaan ja tehään työtä, josta koirat kärsii... itse en pystyisi ottaa koiraa pentutehtailijalta ja maksaa seropista niinkin kovia hintoja ku esim 600e. haloo?
        EIKÖ HAISKAHDA JO?


      • Anonyymi
        hälytyskellotsoi kirjoitti:

        suomessa ei ole ns. kulkukoiria ,niinku venäjällä... jos olet ikinä ylittäny suomen ja venäjän rajaa, ni huomaat heti että siellä on joka kulmassa kulkukoiria... joten kyllä siellä niitä ns. hätää kärsiviä on enempi... suomessa jokainen koira saa kodin ja ellei kotia niin aina pääsee kenneliin tms, mistä saa kodin itselleen... tämä on faktaa ja jokainen tietää sen...

        itse olen hommaamassa koiraa tuolta, koska tiedän mistä koirat tulee, ja luotettavalta taholta , elämä koirille ry.stä, ja ne tekee hienoa työtä! hatun nosto heille siitä!

        itse en ole löytänyt koiraa joka minua kiinnostaisi, elämä koirille sivulla niitä on paljon kiinnostavia, ihania koiria... ja en halua tukea suomen pentutehtailua... koirilla rahastetaan ja tehään työtä, josta koirat kärsii... itse en pystyisi ottaa koiraa pentutehtailijalta ja maksaa seropista niinkin kovia hintoja ku esim 600e. haloo?
        EIKÖ HAISKAHDA JO?

        Kennelit ei ota seropeita hoiviinsa,sekoilet omiasi😂


    • elämäkoirille<3

      minäki olen ajatellu sieltä hommaa koiran ja kyllä elämä koirille on ihan luotettava virallinen ry. :)

      toivottavasti et oo menny mun suosikkia varaan :) mä oon jo monta viikkoa katsellu yhtä ihanaa koiraa

    • Tuttavallani on kaksi koiraa tullut tuolta elämä koirille ry:n kautta ja joutui kyllä hetken odottamaan, mutta luotettava yhdistyshän tuo tuntuu olevan. Kai sinulla on jokatapauksessa kuitti tai jonkinnäköinen maksutosite olemassa?

    • nininerkki

      itse olen hommannu tuolta koiran ja hyvä paikka on, mutta joskus niitä koiria menee enemmän ni voi olla kiire ja asioissa saattaa kestää, mutta eikö kaikki ole sen odottamisen arvoista?!

      älkää pliis alkako mustamaalaamaan yhdistyksiä jotka tekee hyvää työtä... huijarit on erikseen...

      kaverini on ottanu viipurin koirat ry.stä, toinen kaverini rekku rescuesta, ja minä olen ottanu juurikin elämä koirille ry.stä. ja kaikilla on pelkkää hyvää sanomista näistä yhdistyksistä... joten älkää haukkuko jos ette edes ottanu rescue koiraa.

      sitten ymmärtäisin jos jotaki olis oikeasti joku yhdistys huijannu, mutta tuskin...

    • cymbidi2

      Hei taas! Olen se joka laittoi alkuperäisen viestin. Koirani nukkuu nyt kotona vierelläni onnellisena ja myönnän,ylireagoin! Yhdistys toimi moitteettomasti ja kaikki on paremmin kuin ok! En voi olla muuta kuin onnellinen ja ylpeä ihanan koiran omistaja. Anteeksi,jos aiheutin pahaa verta joillekin tahoille!

      • Et varmasti aiheuttanut :) Itsekullekkin tulisi huoli siitä että missä päin maailmaa se perheenjäsen tällähetkellä temmeltää :) Rapsutuksia ja mukavia kotiutumisia sinne!


      • Elina K
        mis.sy kirjoitti:

        Et varmasti aiheuttanut :) Itsekullekkin tulisi huoli siitä että missä päin maailmaa se perheenjäsen tällähetkellä temmeltää :) Rapsutuksia ja mukavia kotiutumisia sinne!

        Sinulle nim. "Sanonpa vaan" : Heti kun Suomessa vastaani kävelee koditon kulkukoira niin LUPAAN adoptoida hänet.

        Niin, tämä on helppo luvata kun sellaisia ei täällä tosiaankaan ole eikä vastaan kävele. Venäjällä en ole itse käynyt mutta kahden miljoonan kulkukoiran maassa Romaniassa olen.

        Itselläni on kaksi Pietarista kadulta pelastettua koiraa. Toinen on ollut luonani kolme vuotta, toinen kaksi ja puoli vuotta. Koirat on olleet terveitä. Ja yhdistyksen toimintaa aivan upeata, pyyteetöntä vapaaehtoistyötä.


      • Anonyymi
        Elina K kirjoitti:

        Sinulle nim. "Sanonpa vaan" : Heti kun Suomessa vastaani kävelee koditon kulkukoira niin LUPAAN adoptoida hänet.

        Niin, tämä on helppo luvata kun sellaisia ei täällä tosiaankaan ole eikä vastaan kävele. Venäjällä en ole itse käynyt mutta kahden miljoonan kulkukoiran maassa Romaniassa olen.

        Itselläni on kaksi Pietarista kadulta pelastettua koiraa. Toinen on ollut luonani kolme vuotta, toinen kaksi ja puoli vuotta. Koirat on olleet terveitä. Ja yhdistyksen toimintaa aivan upeata, pyyteetöntä vapaaehtoistyötä.

        Kodinvaihtajia suomessa on paljon.Niitä lopetetaan kun ottajia ei ole.Ei omistajat voi pitää,jos sairastuvat,allergisoituvat,muuttavat ulkomaille,ovat varattomia jne.

        Valitettavasti ne viedään piikille,kun ottajia ei ole.
        Ilmoituksia on jatkuvasti egi palstoilla.Ne oikeasti etsii kotia,siksi ilmoitukset.


    • sanonpa vaan
      • caninefamiglia

        Eikö se ole vain hyvä että koditon koira on saanut kodin? Oli koira sitten mistä päin tahansa. Nostan hattua niille, jotka ovat ottaneet rescue koiran.


      • mozart
        caninefamiglia kirjoitti:

        Eikö se ole vain hyvä että koditon koira on saanut kodin? Oli koira sitten mistä päin tahansa. Nostan hattua niille, jotka ovat ottaneet rescue koiran.

        on se ihmeellistä ett


    • Anonyymi

      Vanha ketju, mutta en löytänyt muutakaan....
      Onko kenelläkään tietoa, onko yhdistys vielä toiminnassa? En saa sinne yhteyttä millään, eivät vastaa

    • Anonyymi

      Tuolla Venäjällä tehtaillaan tarkoituksella näitä "kodittomia" koiria typerille suomalaismuijille.

      • Anonyymi

        Juu,aina löytyy huijattavia ja pentutehtailu jatkuu.Ostajat mahdollistavat tehtailun,ja koirat siitä kärsivät.Tuosta on varootettu vuoskymmeniä,ja aina löytyy niitä jotka ostavat.
        Kannattaa googletella,pentutehtailu jne.Tietoa löytyy uutisista ja netistä.


      • Anonyymi

        Kyllä niitä juipitkin haluaa,typätyillä korvilla joku aina välillä kyselee.


    • Anonyymi

      Hyvää iltaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe