meillä on kohta 4vuotias tyttö.eikä käöy vieläkään potalla.se huutaa vaan että enkä mene.voiko väkisinkään viedä.
miten oppii potalle
7
1267
Vastaukset
- 3:n äiti
Osta vessanpyttyyn sellainen pienennysrengas, että reikä o0n pienelle sopiva, sekä jakkara, että pytylle kiipeäminen on helppoa. Ja heittäkää sillä potalla "vesilintua".
- sissi
Kyllä nyt kannattaa jo mennä suoraan pöntölle. Eihän tuon ikäinen enää kunnolla potalla voi istuakkaan!!
- mamuli
Meidän kaksivuotias ilmoitti eilen "ei potalle, minä menen pytylle"
Nauratti ja itketti yhtäaikaa kun pidin toista pytyllä ja tyttö puristi pytyn reunoja kädet punaisina ja vannotti "äiti pitää kiinni"
Aikaa meni mutta sai lopulta tehtyä pienen pissan ja juoksi ylpeänä kertomaan isälleen "minä kävin isolla pytyllä "
Ihana ipana =)- äitipäiti
Jotkut lapset eivät vaan yksinkertaisesti suostu tekemään tarpeitaan pottaan. Minä ihmettelin parin kuukauden ajan, kun toiseksi vanhin lapsi tiesi jo ihan tarkkaan, milloin pissa tai kakka on tulossa, mutta potalle ei vaan suostunut. 2v4kk ikäisenä hän sitten oppi kiipeämään itse pytylle, ja siitä alkoi sitten se kuivaksi oppiminen.
- hilleri
Ei se väkisin onnistu. Nyt miettimään palkintoja, tarroja sun muuta niin johan innostuu kun saa itse päättää.
- eräs äiti 29-vuotta.
perheen lapsia pytylle kaksivuotiaana. minusta 4-vuotias on jo liian iso potalle. meillä vanhin lapseni, joka on nyt yhdeksä, sanoi jo kaksivuotiaana päättäväisesti: ¨Ja minähän en potalle mene¨ tyttö juoksi vessaan, kiipesi pytyn päälle, tuli hetken päästä ulos ylpeänä sanoen: ¨pikkuvauvat vaa pottaa käyttää, mutta isot tytöt käyttää pyttyä. kyllä nauru maittoi. nyt on tyttäreni opettanut muita perheen lapsia pytylle kaksivuotiaana.
- sow
Sama juttu meillä: lapsi (2,5v) saattoi seisoa vessan ovella jalat ristissä; en mene potalle enkä pytylle. Ota vaipat pois ja anna pissiä housuihin. Pyykkiä tulee pari viikkoa, mutta lopulta lapsi tajuaa, minne pitää mennä. Annat olla märät housut jalassa, kunnes lapsi itse hiffaa, että jotain pitäis tehdä: sitten viet vessaan ja kerrot joka kerta mitä pitäisi tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1792688- 1642519
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182197Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612073Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591444Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051428Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2251163Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931138Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701073