...kertoa vaaka mies ja jousimies naisen yhteensopivuudesta?
Tahtoisin tietää pääpiirteet esim suhteentoimivuudesta.
Olen ollut vaakamiehen kanssa pian 1,5w ja se joka horoskoopeista tietää niin arvaa varmaan millasta vuoristorataa se voi olla...
Mutta osaako joku kertoa enemmän?Sinä joka osaat tekisitkö palveluksen?Onko tässä suhteessa mitään toivoa? Kiitos etukäteen.
Kuka osaa...
3
612
Vastaukset
- Tiny-Des
Olen jousimies-nainen ja seurustellut vaaka-miehen kanssa neljä vuotta. Kihloihin mentiin joku aika sitten. Ekat lähes kaks vuotta meillä meni todella huonosti. Sen jälkeen on kuitenkin ollut... no jos ei ruusuilla tanssimista, niin onnellista aikaa kuitenkin. Huonoina aikoina olin varma että jätän tämän miehen vielä. Kuitenkin sitä vaan jaksoi yrittää ja nyt olen varma että olen löytänyt "sen oikean". Jousimiehet tarvitsevat vapautensa ja vaa'at antavat sitä yleensä riittävästi.
- Ilona
...tarpeeksi tilaa/vapautta.
Tämä mies ei ilmeisesti sitten ole miehesi kaltainen Vaaka.Tämä on niin omistushaluinen,mustasukkainen yms. Minulla ei todellakaan ole sitä tilaa riittävästi. En tiedä helpottaisiko se sitten muutaman vuoden päästä kuten teillä? Tämä ukko on niin räiskyvä luonne,toisin kuin minä. Samoja tunteita on ollut kuten sinulla, suhteen lopettamisen suhteen,mutta kummastí sitä on aina jaksanut jatkaa ja yrittää. Ja tosin kyllä tämä välillä osaa olla uskomattoman ihanakin...tosin nykyään hyvin harvon:(
- Vaaka
Älkää nyt hitossa miestänne/naistanne jonku hesarin horoskoopin takia jättäkö.. Ite ihminen sen tietää että onko suhteesta mihinkään vai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406355Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
- 68800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711