Lapseni haluaa järkätä Halloween juhlat kamuilleen.
Suostuin toki, ja kutsumme (kutsut ovat jo lähteneet, teimme kivat kortit) hänen 9 kamuaan, eli yhteensä heitä on, jos kaikki tulevat, 10. Suunnilleen puolet tyttöjä, puolet poikia.
Ja ikähaarukka 5-7 vuotta.
Mulla on jo mietittynä muutamia leikkejä... Koristeita laitan ja "kauhusyömistä".
Jos tulee tuon ikäisille jotain kivoja leikkejä mieleen, saa antaa vinkkiä, kiitos.
Kysymyksiä:
-Oisko antaa vinkkiä kirjasta, jossa ois kummitusjuttuja nimenomaan lapsille?
Voisin kertoa ainakin yhden kummitusjutun.
-Haluaisin pitää pienen askartelutuokion, jokainen saisi jonkun pikku Halloween jutun askarrella, saisi sen sitten mukaansa.
Tähän haluaisin vinkkejä. Jos lapsia 10, mikä olisi helppo ja nopea askarreltava, koska haluamme tehdä juhlissa muutakin? Joku hämähäkki... lepakko...haamu...kurpitsa...luuranko?
Ja olisiko antaa vinkkiä, mitä tarvikkeita tarveis siihen ostaa? Tiimaristako? Tai tehdä jotain sapluunoja?
-Oisko jotain kivaa kauhumusiikkia?
-Oletteko nähneet myytävänä isoja VALKOISIA jätesäkkejä? Jos, niin missä? Tekisin ulos parit haamut (meillä on ok-talo isolla pihalla)
-Onginta on aina kiva juttu lapsille, ideoita tehdä onginnasta "kauhuonginta"?
-Miten kauan teillä, jotka olette Halloweenjuhlat lapsille järkänneet, ovat juhlat kestäneet?
Halloweenjuhlat 5-7 vuotiaille?
KIITOS ETUKÄTEEN
1
279
Vastaukset
- fiona19791
-Oisko jotain kivaa kauhumusiikkia?: Laita Hevisaurusta soimaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477