Miksi mieheni pieraisee aina aktin jälkeen

Vulva-Maria

Kyllä harmittaa kun muuten niin rakas mieheni aina aktin jälkeen heti kääntää kylkensä,pieraisee ja kohta kuorsaa.Minä mäskit pannussa makaan valveilla ilman mitään halausta ja muutakaan läheisyyttä.Ja nämä pierut haisevat tosi pahalle,ihan rikki vedylle.

103

3628

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riikka-Piia

Meillä äijä pieree jopa aktin aikana ja muutenkin ähisee ja jodlaa inhottavasti.Minä vaan makaan ja ajattelen asuntosäästöasioita samalla.Inhoittavaa on!

• tiukkapipari

hyi miten ällöttävää,,,,,, laittakaa tulppa äijän peräreikään ja jos vielä piree niin selibaattia kuukausi

• MMsex

riikka ja vulva mita helvettia te teette ukkojenne kanssa...tosi kuvottavaa, mina en antaisi paskaa ajavalle miehelle ja muutenkin jos pitaa ajatella muita asioita seksin aikana??? haloo!

• Tussu-tiina

Minä antaisin kyllä kelle vaan,jos kelpaisin.Oma tussunikin haisee karmealle.

• Roppa-Kaarina

Herrasmies pieraisee aina kiitokseksi.

• Tussu-Tiinas

Mieheni pieraisi aktin aikana ja purskahdin nauruun.Hetihän siinä herralla lurpahti.

• Wanker2

Olen itse melkoinen runkkari-pierijä ja jopa ylpeilen sillä.

• liisa-torttu

piereskellä kuuluu jos siltä tuntuu.Sopivan pikantti lisä rakasteluun.

• Torttu-Terttu2

Mieheni pieree aina.

• lauta-kristiina

Ei se muuten haittais,mutta silmiä kirveltää, varsinkin kun mieheni pieraisee silloin kun otan poskeen!

• Runk Kari

Minua pierettää aina runkatessa!

• Poski-pirkko

Juuri otin suihin ja kumppanilta pääsi paukku.Arvaa naurattiko.

• y3y7

Sivun aloittajalle lohduksi : Eihän tuo mitään,mieti jos se aina paskantais lakanalle ku mälli lentää...Joillain naisilla käy näin nimittäin.

• Kiitti Tilta vitusta

Pitäähän homma kuitata saaduksi, merkkiäänellä ilmoitetaan, että homma ohi.

• Käry-Pekka Köyri

Ah, niin romattista...
        Oikein tippa tulee silmänurkkaan.
        Voi tosin johtua kärystäkin...

• Lärpyttäjä Leila

Mieheni pieraisi äsken oiken kurapaskan ja röhki ja irrottautui.Nyt minä vieläkin tiputtelen mäskiä pannustani ja ällöttää koko ukko.En edes poskeen uskalla ottaa,kun se kuitenkin vääntää kurapaskan.Mikä neuvoksi? Onko apteekissa mitään persetulppia.Ukko vaan tokaisi että stefa petti.Mikähän sekin on.

• Peräpukama Pirjo

Meillä äijä pieree AINA oli akti tai ei.

• löysä reva

meillä ukko haisee aina paskalle!

• Kari Runk

Just runkkasin ja perskele kun tuli ripulia sohvalle.Mikä neuvoksi?

• Vihtori Lettunen

Seuraavan kerran panet vaippa perseessä.

• nuuhki syvään

Olen ilonen asiasta. Sen luomakunnan herran kiitos.

• prujakat poskeen

Voimia omaisille.

• Paska-Anna

Pierkää vaan miehet se kiihottaa.

• pervo-Olavi

Vittu kun aina mällin lentäessä en pysty pidättelemään pieremistä.Tämä jännittää ja menee maku koko touhusta.Vaimoni ei välitä mitään,kun sillä itseelläänkin pillu pärisee niin saatanasti.Naurattamaan sekin alkaa ja sit tulee pieru.Joskus kikkareita mukana.

• yäks

Nää on näitä 4v pissa/kakkajuttuja joilla ei oo mitään tekemistä seksin kanssa ellei satu olemaan joku fetissi asiasta. Jos tuota harrastaa oikeesti niin eipä käy kateeksi teidän seksielämä.. kuvottavaa puuhaa olis tollanen.

• vittu-iivari

Mikä siinä kuvottaa.Normaalia toimintaa eikä mitään sievistelyä.

• Pillu-setä

Piereminen on paras kiitos vosulle.

• Moukka-boy

Akka kun ulisee naidessa,niin on siinä pierussa pidättelemistä.

• peräsmies

Minu pierettää aina kun akka hyppii satulassa.siinä varovasti tuhnua väännän.

• Turha-Jorma

Paskokaa parisuhde kuntoon

• Anonyymi

Onko mahdollista paskoa parisuhde kumoon?

• Runkku2

onneksi muija nukahti juuri ja pääsen viimeinkin runkkaamaan.

• pärinä-Piia

Mulla aina pantavana ollessa pillu pärisee ja häpeän sitä kovasti.Mikä neuvoksi?

• meisch

Nahkanuija eli molo "kakkoseen" rynkyttämään ja samalla tulpaksi... kokeile kerran niin huomaat että toimii...

• turauttelija

Vanha sanonta kuuluu, että se joka pieruaan pidättelee, salaa muitakin asioita

• Viddu-Inkeri

Meillä ei näköjään salailla.ei aina tarttis olla niin rehellinen.

• Akne-Eija

Minulla pimppi pärisee aina yhdynnän jälkeen.Usein myös pärisee aktinkin aikana.

• Pieru-Iita.

Fanfaarilla on hyvä juhlistaa onnistunutta suoritusta.
      Kolminkertainen hyi-hyi-hyi-huuto siihen vielä päälle ihan urheilukilpailujen malliin.

• Eetu pierijä

Fiksu tapa ilmaista kiitos.

• pärinä-pete

Tuhnujen päästäminen ao. tilanteessa on petikumppanin aliarviointia ja todella epäkohteliasta.
      Herrasmiehet pieraisevat vessassa, tosi herrasmiehet sängyssä.

• tuhnu-tauno

Melko pitkä aika olle pieremättä koko aktin aika.
      Siksi monesti pieraistaan heti homman loputtua, kuuluu ikään kuin asiaan.
      Voihan sen ottaa kohteliaisuutena, jos se yhtään helpottaa.

• tuhnu-Tane

kyllä piereminen ei kysy aikaa eikä paikkaa.

• Pärinä-Perse

Haluaisinpa nähdä ylläolevan nimimerkkikavalkadin oikein luonnossa, hajun ehkä jättäisin väliin...
      Hyviä nimimerkkejä, DDD))

Cosi fan tutti ( = kaikkihan sitä tekevät)

• Rupsupylly

Joka pieremättä panee se kunniatta kuolee

• reva-eeva

Harmi kun ukko ei suostu nuolemaan tussua.Voisin kostaa ja paskoa silmille.

• paukku-pate

Siinä on varmaan pierussaan pitelemistä, kun lataat jöröt menemään...

• Liivate Liisa

Onko piereminen muka miesten yksinoikeus? Minä syön aina kolme tunitia ennen aktia tuoretta ruisleipää jonka päällä raakaa jauhelihaa ja sipulia. Kostukkeeksi litra punaista maitoa(minulla on laktoosi intoleranssi). Kyllä siinä on ollut miehillä tekemmistä kun joka työnnöllä samaan aikaan ilmoille ryöpsähtää myös jotain muuta kuin skvirtin hajua.

• lisääpieruja

Olen huomannu saman ilmiön että mies pieraisee panon jälkeen, ei haittaa pätkän vertaa. Vähän harmittaa jo pahalle haisee, mutta mitä sitten. Ilmaa se vain on.
      Suihinoton aikaan ei pierase kun ei kuulemma viitti, vaikka itse olen sanonu ettei se haittaa vaikka vähän pöräyttäiski :D
      Itseki olen ihminen jolla on toimiva suolisto ja silloin tällöin piereskelen

• Lahna-Tiina

En anna ukolle jos se on syönyt kotletteja.Ei saatana niitä kotlettipaskoja kestä pirukaan.

• Pillu-Olavi

Vähemmän hienoa käytöstä mieheltäsi..anteeks nyt vaan.
      Naista kuuluu hyväillä aktin jälkeen ja nukahtaa ihanasti sylikkäin hellyttelyn jälkeen.
      Sano suoraan että törinät loppuu tai sitten loppuu seksikin,ulkopuolisen vaikea neuvoa mutta rakastetulleni en tekisi koskaan mainitsemaasi.

• strhserh

Miehet on sikoja!

Ei mikään ihme jos naiselta lähtee halut seksiä kohtaan. Todella pöyristyttävää käytöstä naista kohtaan.

Jos kärsii ilmavaivoista, aina voi yrittää pidätellä, lähteä vessaan pieremään tai olla syömättä hernekeittoa ja ruisleipää.

• ilmaherruus

Jaa miehet?
        Meillä rouva rupsuttelee jyystämisen tahtiin, ei se tosin haittaa, olen siihen jo tottunut.
        Takaa päin naidessa tosin vähän silmiä kirvelee...

• räpätäti

Miten siitä lähdet kesken mihinkään?
        Teoriaa, ei onnistu käytännössä.

• Kulli-Keijo1

Jos pidättelen pierua naidessa alkaa vetämään suonta ja homma tussahtaa siihen.

• poski-Onteloon

Otin suihin ja ukko jumalauta veti sprägärit suoraan naamalle.Vittu mikä nautinto.Mikä neuvoksi? miten kostan?

• paukku-Yrjö

Just söin 9 kotlettia.Arvatkaa onko illalla tunnelma katossa kun ajan paskaa vittua nuollessa.

• Pernaruttobeibi

Meillä soi peräreikärokki kun revaa revitellään ja mälliä heitellään, hiukan silmiä kirvelee kun yö pannaan ja pierrään jatkuvalla syötöllä....

• Tumppuun sudittaja

piereminen rentouttaa naidessa.

• Käsipelillä autuaaks

perästä kuuluu ...........aina. käteenkin vedän päivittäin ja olen 56 vuotias.

• Pukama-ossi

piereminen vapauttaa henkisesti!

• Muna-Carita

Annoin eilän eräälle runkkarille kaadon alle ja se saakeli veti sprägärin naidessa.Viddu minnuu viduddi niin.Mikä neuvoksi?

• Seonnäin

Kysymystäsi lukiessani arvelin että lukuisista vastauksista huolimatta kukaan ei osaa vastata sinulle ja niin siinä kävi.
      Mainitsemasi ilmiön takana on rakenne joka miehellä on tuolla genitaaleissa ja alapään rakenteiden sisällä josta johtuu se että miehen pissatessa sama ilmiö esiintyy. Orgasmin jälkeen toisilla ilmenee virtsaustarve jonka vuoksi on mentävä vessaan. Syynä on eturauhanen: orgsmissa eturauhasesta erittyy eturauhasnestettä sperman mukaan jolloin eturauhanen "tyhjentyy". Koska eturauhanen ympäröi virtsaputkea ja se toimii tavallaan kuin lisätulppana virtsarakon alapuolella ja kun orgasmissa eturauhanen tyhjenee niin se ei ole enää niin piukeana ja sen "tulppa" vaikutus vähenee ja rakon tyhjenemistä säännostelevä toiminto menettää eturauhasen "tulppa-tuen" ja rakon tyhjennysmekanismi antaa merkin rakon tyhjentymistarpeesta. Täysi rakko ja eturauhanen antavat "tulppatukea" myös peräsuolelle, jos pissaa niin rakon tuki peräsuolelle vähenee ja pieru tulee. Sama kaasujen päästön tarve saattaa joillekin tulla jo orgasmin jäljiltä niinkuin kuvailet miesystävääsi. Rakenteet ovat yksilöllisiä ja toiminnotkin. Katso miehen anatomiakuvaa niin näet miehen alapään rakenteen.

• Piparia munalle

Ukko on ajanut koko illan paskaa ja nyt se yrittää vongata torttua.Arvatkaa huvittaako.

• Vittu-Einari

Just vedin viikseen ja pieraista päräytin kiitokseksi.Mikähän siinä tosiaan on kun pierettää heti ja tympii partneri muutenkin mällin lennettyä.

• Torttu-Terttu

Mieheni bylsi juuri krapulassa tunnin.Mikä siinä on mutta kun tuolla ei lennä liemi ajallaan,niin väkisin alkaa pierettämään ja torttu kuivaa siinä.

• Tuhnu

just nussin ja väänsin rokkapaskan vosulle kiitokseksi.Saatanan väljä on kyllä sillä reva.

• Teija-Ripuli

taas pieraisi mieheni ja viddu mikä aromi.

• Huomaavainen runkkar

Hui kauheaa miten inhoittavaa.Ennen sentään piertiin voimapieruja.Otsoni oheni,kun rokkapäivinä päästelivät.

• prujakka-anne

Prujakat poskessa ja ukko senkun paskoo

• weqER14

käy useinkin, ja esimerkiksi toissa syksynä vakiovieraana oli karhuemo kahden pennun kanssa. Ilvestä en osaa pelätä muuten kuin kissojeni puolesta, mutta karhu pihapiirissä lievästi ilmaistuna jo häiritsee. Onneksi viime syksynä oli metsissä tarpeeksi marjoja joten karhut pysyttelivät poissa ihmisasutusten luota, mutta kyllä pari naapuria kertoi otson marjastusreissulla nähneensä.

Eläimet, myös suurpedot kuuluvat luontoon mutta eihän niiden tietysti tarvitsisi olla niin pelottomia jotta tulevat ihmisasutuksen lähelle pyörimään. Ymmärrän että nälkä eläimet pihapiiriin ajaa varsinkin jos ulkona on lemmikki- tai hyötyeläimiä tai ruuanjätteitä säilytetään huonosti. Siksisipä meidän petoalueilla asuvien on itse pidettävä huoli ettei omat eläimemme joudu petoeläimen ruokalistalle ja sen me voimme tehdä esim. tekemällä eläinsuojista ja aitauksista mahdollisimman vahvoja ja laiduntavien eläinten turvaksi voi aina hankkia muutaman laumanvartijakoiran. Näin on naapurin emolehmätilallinen tehnyt ja yksikään nauta tai vasikka ei ole tullut syödyksi ainakaan suden, karhun tai

• Muna-Yrjö

äsken laukesin perseeseen ja samalla löyly löi ämmällä.

• Tuhnun Muija

Ei meillä ukko piere jerniessä,mutta nukkuessaan tupsuttaa koko ajan.Haju on kuvottava.

• Suolikaasuja kehiin

PRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT

• james potkukelkka

Happi loppuu, pierettää..

• penis-pave

piu.....

• pukama-eero

Präääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääät

• Pervo-eelis

Mäskiä pannuun ja ripulia patjalle

• pärde-pekka

mäskit pannuun ja pieraisu perään.Sillä saa pisteet himaan.

• paukku-Ossi-homo

Tuhnu haisee pahalle,mutta kunnon pamaus ei.Ehkä ääni polttaa hajun.varokaa tuhnuja

• pieru-pekka

Miehelläsi on keliakia, laktoosi-intoleranssi tai crohnin-tauti. Hän todennäk. leijailee muulloinkin kuin vain silloin, kun on tyytyväinen. Toisaalta, jos hän on KUOPIOSTA, niin PRUIT voi tarkoittaa myös sanaa "kiitos". Pitkä, viipyilevä PRUUUT taas on "kiitostapa-kiitos".

• Taaaanyaaaa

Minun mieheni pieraisee melkein aina seksin jälkeen...olen kiitollinen, että pieraisee jälkeen, eikä seksin aikana :D sitä se itekki sanoo : "pidättelin sun vuoks" :----D hih.

• Pieru kylmeni

Mieheni päästi kylmän pierun v.2011.R.I.P.

• yökkk:(

mulla ei oo koskaan käynyt niin et mies pierassut kesken aktin...ihme touhuu oikeesti, mis on kunnioitus toista kohtaan? ei v..i....n piereminen kesken suihinottoo mitään viehättävää ole, mitä jos nainen kusee samal kun mies nai ja sanoo vaan oho, se on ihan normaalia jatka vaan. anteeksi kovasti, mut toi on niin hirveen seksin tappaja ja jos mul olis mies joka tekis tollai niin kyl jäis seksit väliin sen jälkeen.

seksin pitäis olla mukavaa ja rentoa molemmille, ei vain toiselle.

• Mäski

Siinä mitään rentoutta tarvita.Mäskit vaan pannuun ja menoks

• Jaettikyrpae

Samaa mieltä. Naisen tehtävä on keskittyä pilluunsa ja miehensä kyrvän hyvinvointiin. Saatana.

• PäivänPannu

Yks parhaita ketjuja ikinä, kyllä saa naurut nimistä ja viesteistä. :D

• kkkla

Eipä sille voi oikein mitään, että voimakkaat lantion liikkeet heiluttelevat suolistoa. Tuloksena on monesti ilmavaivoja sekä aktin aikana, että jälkeen. Tietenkin voi tarkkailla paljonko syö ennen aktia ja mitä syö, niin saattaa helpottaa asia. Varsinkin huonosti sulavaa ravintoa varmaan kannattaisi välttää, kuten liha ja muu proteiini.

Pieruja ei kannata alkaa pidättelemään, koska silloin seksistä katoaa rentous. Toivon, että monen kumppani ei ole ymmärtämätön nirppanokka, vaan osaa ottaa huumorilla.

• Rojut ränniin

Herrasmies ei herkuttele.Rojut ränniin ja kohti uutta kaatoa.

• Muakin panettaa

Katos kuule kun se tekee miehelle niin pehkanan lailla sopivaa jotta se pieru karkaa ihan huomaamatta vahingos.

• Prutti

Kovatasoist on keskustelu täällä

• Ero otettava

Mies pieree jatkuvalla syötöllä ja ylpeilee mitä kovemman paukun saa aikaan.Lisäksi naureskelee kun valitan hajusta ja saan siitä päänsärkyä.

• rupusakkia37

Mieheni on runkkari-pierijä.Mikä neuvoksi?

• tauno23

En piere mutta kun pierua pidättelen,niin alkaa suonenveto jalassa

• terho-kulli

akka on pierryt liikaa enkä siksi viiti bylsiä enää kakkapuolelle

• pikku kalle

Eturauhanen painaa peräsuolen kiinni ja kun rauhanen tyhjenee ilma pääsee tulemaan . Kyseessä on aikuisten miesten ongelma. toisilla pahenpi kuin toisilla ja vanhemmilla pahenpi.

• uuno-runk

kakkapuolelle en enää jerni,kun akka kerran pieri molo suklaapuolella.Mikä neuvoksi?

• muna-auvo

Minkä taatta mulla aina nousoo muna pystyyn kun oon pieraissut?

• itku-muna

Aina kun minua itkettää,niin muna nousee pystyyn!

• Anonyymi

Olet todennäköisesti sarjapierijä eli ortodoksi!

• Urpo-Runkkari

Just bylsin ja pieraisin kiitokseksi.

• pieru-pete

Piu...................................

• Anonyymi

Pieru pidensi munani ja ikänäni.

• Anonyymi

Vitutti niin että muna nousi pystyyn!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      181
      2356
    2. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      58
      1305
    3. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1177
    4. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1137
    5. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      1068
    6. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1059
    7. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      122
      1018
    8. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      95
      1010
    9. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      982
    10. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      975
    Aihe