Saab 9000 CD Turbo -89 ajettu yli 400tkm.
Onko kokemuksia kyseisen mallisesta autosta?
Tuntui aika toimivalta peliltä. Kertokaa jos on mitä kertoa. Taidan ostaa sen pois kuleksimasta.
Olenko aivan tyhmä? KERTOKAA KIITOS
Onko hyvä
2
425
Vastaukset
- saab
ajan 91 147kw turbolla,ajettu 330 tuhatta alkuperäinen turbo.Jos 89 mallissa on kohtuu kunnossa ovien alareunat ne pakkaa ruostumaan.Toden näköisesti noilla kilsoilla on bensapumppu vaihdettu se pakkaa meneen alle 300t se kustantaa itse vaihdettuna noin 180-200 euroa,joko 89 on suorasytytys,punainen kasetti kannessa niitä menee noin sadantuhannen välein tai useammin jos pesee moottorin eikä nosta kasettia ylös ja kuivaa sytystulppa kaukaloa,kasetin hinta on 200 euroa eikä saa tarvikkeena,suosittelen pitämään vara kasettia peräkontissa jättää jossain vaiheessa tienpäälle.Helppo vaihtaa tienposkessakin,jos tiedät jotain auton öljy historiasta ja ne on vaihdettu säännöllisesti,eikä turbo lykkää öljyä pakoputkesta,niin osta pois.Katso viimeisestä katsastuksesta huomautukset.
- matti74
minua huolestuttaa enemmän nuo kilometrit. öljyt on kuulemma vaihdettu 10tkm välein. se kasetti on vaihdettu kerran noin 200tkm sitten. ei lykkää turbo öljyä ja kone käy tasasesti.ovet ovat vähän ruosteessa mutta eikös niissä kaikissa.?se ruoste on pienin ongelma.
Mutta toimiiko auto?Onko vielä kilometrejä jäljellä?Öljyt pysyy sisällä ja minusta auto toimii muutenkin hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536465Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483836Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01330Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard01090- 971025
- 52900
- 56866
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,138847- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827