n.7kk tyttökissamme vatsa on silminnähden kasvanut viimeaikoina, ja kyselenkin, onko mahdollista, että noin nuori kissa olisi tiineenä? Pentu on saanut ulkoilla vapaana, tarkoitus oli leikkuuttaa ensimmäiseen kiimaan, jota ei kuitenkaan olla havaittu.Odotimme esim. äänekästä mouruamista, mitä ei ole ollut.
Vatsa on nyt siis selväsi pyöristynyt ja kova, ruokahalu ollut viimeaikoinan erikoinen, vaikka kissanruokaa on ollut koko ajan tarjolla, tämä on käynyt syömässä ruokapöytään unohtuneet leipäpalaset ja jopa pikkuleipää ym. Lihavuudesta tämä ei kuitenkkaan vaikuta, kun kyse on kasvavasta kissasta ja läskin uskoisin olevan pehmeää, niinkuin vanhalla kissallamme on.
Nisät eivät ole turvonneet, ainakaan vielä.
Kissa tiineenä?
3
138
Vastaukset
- jälkiviisas2
Kyllä voi olla tiineenä. Leikkauta sitten pentujen synnyttyä mahd. pian koska voi tulla nopealla tahdilla uudelleen tiineeksi. Ja oletko kuulllut käsitteestä sisäkissa. Tältäkin olisit välttynyt.
- mitä??
Kyllä olen kuullut käsitteestä sisäkissa, ja vanhempi kissani on sellainen ollutkin 14 ensimmäistä vuotta elämästään. Nyt asumme kuitenkin maalla, syrjässä muusta asutuksesta ja teistä, en näe mitään järkeä siinä, etten voisi kissoja päästää ulos, kun ne siellä hyvin viihtyvät, pitävät tilan hiiret kurissa, pääsevät halutessaan sisälle ja elävät täyttä elämää. Kiitos ja anteeksi.
- lihava mirri
Kaiken ymmärrykseni mukaan on pieni/isompi perheenlisäys odotettavissa.
Huolehdi emosta synnytyksen lähestyessä. Hän saattaa etsiä pesän jostain muualta kuin sisältä, ja sinne syntyy talvea vasten pikkuiset pennut, jotka villiintyvät tosi nopeasti. Ja tulevat kärsimään pakkasesta ja kuolemaan, ellet pysty löytämään
laihtuneen kisusi jälkikasvua.
Niminerkki maalla kasvanut, lukuisten kissojen kanssa elänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848465
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543622
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372368
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382063- 292046