Kissa tiineenä?

mitä??

n.7kk tyttökissamme vatsa on silminnähden kasvanut viimeaikoina, ja kyselenkin, onko mahdollista, että noin nuori kissa olisi tiineenä? Pentu on saanut ulkoilla vapaana, tarkoitus oli leikkuuttaa ensimmäiseen kiimaan, jota ei kuitenkaan olla havaittu.Odotimme esim. äänekästä mouruamista, mitä ei ole ollut.
Vatsa on nyt siis selväsi pyöristynyt ja kova, ruokahalu ollut viimeaikoinan erikoinen, vaikka kissanruokaa on ollut koko ajan tarjolla, tämä on käynyt syömässä ruokapöytään unohtuneet leipäpalaset ja jopa pikkuleipää ym. Lihavuudesta tämä ei kuitenkkaan vaikuta, kun kyse on kasvavasta kissasta ja läskin uskoisin olevan pehmeää, niinkuin vanhalla kissallamme on.
Nisät eivät ole turvonneet, ainakaan vielä.

3

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jälkiviisas2

Kyllä voi olla tiineenä. Leikkauta sitten pentujen synnyttyä mahd. pian koska voi tulla nopealla tahdilla uudelleen tiineeksi. Ja oletko kuulllut käsitteestä sisäkissa. Tältäkin olisit välttynyt.

• mitä??

Kyllä olen kuullut käsitteestä sisäkissa, ja vanhempi kissani on sellainen ollutkin 14 ensimmäistä vuotta elämästään. Nyt asumme kuitenkin maalla, syrjässä muusta asutuksesta ja teistä, en näe mitään järkeä siinä, etten voisi kissoja päästää ulos, kun ne siellä hyvin viihtyvät, pitävät tilan hiiret kurissa, pääsevät halutessaan sisälle ja elävät täyttä elämää. Kiitos ja anteeksi.

• lihava mirri

Kaiken ymmärrykseni mukaan on pieni/isompi perheenlisäys odotettavissa.

Huolehdi emosta synnytyksen lähestyessä. Hän saattaa etsiä pesän jostain muualta kuin sisältä, ja sinne syntyy talvea vasten pikkuiset pennut, jotka villiintyvät tosi nopeasti. Ja tulevat kärsimään pakkasesta ja kuolemaan, ellet pysty löytämään
        laihtuneen kisusi jälkikasvua.
        Niminerkki maalla kasvanut, lukuisten kissojen kanssa elänyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8465
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4568
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4128
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3622
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3136
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2880
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2596
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      37
      2368
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2063
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2046
    Aihe