Hei,
sain kyseisen saumurin äidiltäni ilman ohjekirjaa. Saumuri on vanha, mutta vaikuttaa ihan toimivalta. En kuitenkaan saa nurjan puolen tikkiä oikean näköiseksi, kyseessä ilm. jotain häikkää oikeassa neulalangassa. Ohjekirja tulisi siis todella tarpeeseen!
Sattuisiko kenelläkään kyseisen saumurin ohjekirjaa olemaan?
EVA KNITLOCK M-34 SAUMURIIN OHJEKIRJAA?
Saumuriin ohjekirja!
6
5688
Vastaukset
- 65
Hei ,oletko hakenut netistä,minä hain, siellä oli myynnissä ja oli kuvia ja oli myös langan pujotus,että olisko siitä mitään apua.
- Ompeluun hurahtanut
Hei 65 voisitko linkittää ko. linkin tänne kesksuteluun? Kaipailisin myös kyseisen saumurin ohjeita.
Hei, minulla on, voi saada sähköpostilla [email protected] - en osaa löaittaa mihinkään muuten saataville.
- Anonyymi
Hei Marjatta! Laitoin sinulle sähköpostia! 😊
-Kirsi V - Anonyymi
Hei Marjatta! Laitoin sinulle sähköpostia.
T. Eija
- Anonyymi
Hei, myös minä laitoin Marjatalle sähköpostia. t. M-L
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1124707Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1754438Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.1031853- 4031691
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a331453Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3671162Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann61159- 611030
- 721029
- 92968