Hei,
sain kyseisen saumurin äidiltäni ilman ohjekirjaa. Saumuri on vanha, mutta vaikuttaa ihan toimivalta. En kuitenkaan saa nurjan puolen tikkiä oikean näköiseksi, kyseessä ilm. jotain häikkää oikeassa neulalangassa. Ohjekirja tulisi siis todella tarpeeseen!
Sattuisiko kenelläkään kyseisen saumurin ohjekirjaa olemaan?
EVA KNITLOCK M-34 SAUMURIIN OHJEKIRJAA?
Saumuriin ohjekirja!
6
5022
Vastaukset
- 65
Hei ,oletko hakenut netistä,minä hain, siellä oli myynnissä ja oli kuvia ja oli myös langan pujotus,että olisko siitä mitään apua.
- Ompeluun hurahtanut
Hei 65 voisitko linkittää ko. linkin tänne kesksuteluun? Kaipailisin myös kyseisen saumurin ohjeita.
Hei, minulla on, voi saada sähköpostilla [email protected] - en osaa löaittaa mihinkään muuten saataville.
- Anonyymi
Hei Marjatta! Laitoin sinulle sähköpostia! 😊
-Kirsi V - Anonyymi
Hei Marjatta! Laitoin sinulle sähköpostia.
T. Eija
- Anonyymi
Hei, myös minä laitoin Marjatalle sähköpostia. t. M-L
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913