Missä Johanna Tukiainen esiintyyy marraskuussa?

jätkättömät

Kuultiin Tukiaisen kaverilta, että on tulossa siskonsa kanssa esintymään Playa del inglesiin marraskuussa. Tupsun kotisivujen mukaan ainakin yksi esiintymispaikka piti olla ravintola Tiffany. Me saatiin lentokentällä flaijeri, että ko ravintola avaisi ovet huomenna maanantaina, mutta kun käveltiin eilen siitä ohi, ei paikassa ollut mitään mainintaa avajaisista tai Tupsusta. Eli tietääkö kukaan missä Tupsu ja sen sisko esiintyy. Ollaan oltu pari kertaa katsomassa, ja vaikka ei itse rehellisesti Tupsusta tykätä, ollaan tykätty kun se on vetänyt jätkiä paikat täyteen.

120

1837

    Vastaukset

    • akallinen

      ... vetäny juntteja ja amiksia paikat täyteen!

    • tiffanys

      Kyllä ne siellä Tiffanyssä pitäisi esiintyä. Jos kävelisitte tänään vaikka uudestaan Tiffanyn ohi, niin saattaisi olla enemmän infoa asiasta.

      • Päivitys.

        Viimeisen tiedon mukaan Julia Tukiainen ei ole tulossa, isukki ja Johanna kielsivät, koska Julialla on diabetes ja alkoholismi. Eivät halua että kuolee Tiffanyn tiskille kuin Jamppa Tuominen aikoinaan.


    • Travelling Man

      En ole koskaan kuullut kenestäkään nimeltä Johanna Tukiainen. Minkä alan "kuuluisuus" hän on?

    • isotanssi

      Tuksu on huomattavan hyvässä lihassa oleva tanssitaiteilija, jonka oikea nimi on ilmeisesti ko Johanna Tukiainen. TV ohjelman mukaan hän kertoi ottavansa aperatiiviä ennen esitystä. Tuksu on tuttu näky 7 päivää lehdestä. Nykyään Tuksun tunnistaa myös Iines Ankkamaisista viritetyistä huulista.

      • dgfhgh

        Nimenomaan hyvässä valkoisessa lihassa, kuten teuraspossut ennenmuinoin tapasivat olla.


    • kysyjä vaan

      Siis mitä se tekee kun esiintyy? Esittää humalatilaansa vai ?
      Onko se nyt jo Tupsu, ennen oli Tuksu? No, ei mitänä väliä, on sellainen hörhö ettei kiinnosta pätkääkään.

      • heh heh heh

        Kyseinen taiteilija on ns. Megablondi, tarkoittanee kokoa tai rasvaprosenttia, ei aivoja.
        Guugleta niin hämmästyt.


    • talviasukas

      Täytyy ehdottomasti mennä katsomaan Tuksua, kun tulee Inglesiin.
      Valovoimainen pohjolan vaalea kaunotar.

    • vilperi571

      talviasukas kirjoitti: "Täytyy ehdottomasti mennä katsomaan Tuksua, kun tulee Inglesiin.
      Valovoimainen pohjolan vaalea kaunotar. "

      Olitkos ihan tosissasi!?? :) :)

      Missä kohtaa kyseisessä henkilössä se "kaunotar" on?;)

      Joskus jossain iltiksen sivuilla on kuvia hänestä näkynyt ja mä juoksisin ainakin karkuun, mikäli hänet valoisassa näkisin. :)

      • 5+7

        "Joskus jossain iltiksen sivuilla on kuvia hänestä näkynyt ja mä juoksisin ainakin karkuun, mikäli hänet valoisassa näkisin. :) "

        Joskus jossain nettisivuilla vilperin ja koiran ja koiranväristen ruokien kaatopaikkaolosuhteissa kuvattujen kuvien kuvaajan ei kannattaisi olla kuvista mitään mieltä ;)

        Vellinkeittäjälle jaksamista ;))


      • inglesinyö

        vähemmästäki säikähtäis puolikuoliaaksi jos tuksu tulis vastaan pimeässä


      • lovisa-muori
        5+7 kirjoitti:

        "Joskus jossain iltiksen sivuilla on kuvia hänestä näkynyt ja mä juoksisin ainakin karkuun, mikäli hänet valoisassa näkisin. :) "

        Joskus jossain nettisivuilla vilperin ja koiran ja koiranväristen ruokien kaatopaikkaolosuhteissa kuvattujen kuvien kuvaajan ei kannattaisi olla kuvista mitään mieltä ;)

        Vellinkeittäjälle jaksamista ;))

        Kyllä minun mielestäni Vilperin ruuat on ihan tavallista perusruokaa ja vielä terveellisiä kun uunissa paistetaan,eikä lotrata ylenmääräisen öljyn kanssa paistinpannulla.Mökkiasukas olen itsekin koiran kanssa tätänykyä ja varmasti Vilperillä ja koiralla on oikein hyvät oltavat mökillään, ainakin kuvista päätellen.Ei tarvitse luksusta olla että viihtyy,jokainen tekee omat valintansa.Kateusko vaivaa vai mikä kun täytyy Vilperiä moittia?


    • vilperi571

      5 7 vois tarjota omia kuviaan näytille ja puhua sitten lisää!!
      Jos uuniruuat ei hänelle kelpaa, niin ei pidä yleistää; toisille ne maistuu! :)
      Kaatopaikkaolosuhteistakin olen eri mieltä; 50 luvun alussa rakennettu mökki ei voi olla uudenveroinen, mutta rakenteet on ainakin terveet ja sitä samaa ei voi sanoa monestakaan viimevuosina rakennetuista mökeistä!! ;)

      Sopanvääntäjä voi hyvin viimeisen tiedon mukaan. :)

      • 20+14

        "Kaatopaikkaolosuhteistakin"

        Varmaan tarkoitettiin epäsiisteyttä niin sisällä kuin ulkonakin.


      • 3+6

        mut voisitha sänoin rakennusalan ammattilaisena "puolipiste kaarisulku" pistää hiukan fiksaten nuita paikkoja ja jos siivoominen ei maistu, ni miten ois välien lämmittäminen vellinkeittäjän kanssa,
        ai niin, uudet säänöt muistaen, ingles kutsuu kuuen viikon päästä "kaksoipiste kaarisulku kaarisulku"


      • vilperi571
        3+6 kirjoitti:

        mut voisitha sänoin rakennusalan ammattilaisena "puolipiste kaarisulku" pistää hiukan fiksaten nuita paikkoja ja jos siivoominen ei maistu, ni miten ois välien lämmittäminen vellinkeittäjän kanssa,
        ai niin, uudet säänöt muistaen, ingles kutsuu kuuen viikon päästä "kaksoipiste kaarisulku kaarisulku"

        Välit on kunnossa tuon lasteni äiteen kanssa ja se epäsiisteyskin on pitkälti makukysymys; nk. keittiötila puhdistetaan aina ruuanlaiton jälkeen, joten sapuskaa tehdään ihan hygieenisissä olosuhteissa. ;)
        Muut siistit sisäpuolella ovat taas mun makuni mukaisia; pöydältä löytyy kaikki tarvittavat päivittäiseen käyttöön ja järjestys on sellainen, että vaikka olis pimeetä, niin löydän tarvittavat esineet.
        Ulkona olis yks purettava rakennus vanhaa perua, mutta ehkäpä joskus into riittää siihenkin; yleensä kyllä mun aikani tuhlaantuu noiden viljelyksien hoitamiseen ja muilta osin luonto saa pitää "kesantoa" yllä.
        Mutta ei pilata hyvää keskusteluntynkää mun asioiden parjaamiseen, vaan keskitytään itse aiheeseen eli Tuksuun!! :))
        Ps. Saarelle tekis kyllä mieli nyt; tuli viitisen senttiä lunta ja pakkastakin viitisen astetta joten paljon miellyttävämpää olis istua vaikka Ankkurin terassilla huurteisen äärellä kuin täällä Kangasalla!! :)


      • 4+19=25
        vilperi571 kirjoitti:

        Välit on kunnossa tuon lasteni äiteen kanssa ja se epäsiisteyskin on pitkälti makukysymys; nk. keittiötila puhdistetaan aina ruuanlaiton jälkeen, joten sapuskaa tehdään ihan hygieenisissä olosuhteissa. ;)
        Muut siistit sisäpuolella ovat taas mun makuni mukaisia; pöydältä löytyy kaikki tarvittavat päivittäiseen käyttöön ja järjestys on sellainen, että vaikka olis pimeetä, niin löydän tarvittavat esineet.
        Ulkona olis yks purettava rakennus vanhaa perua, mutta ehkäpä joskus into riittää siihenkin; yleensä kyllä mun aikani tuhlaantuu noiden viljelyksien hoitamiseen ja muilta osin luonto saa pitää "kesantoa" yllä.
        Mutta ei pilata hyvää keskusteluntynkää mun asioiden parjaamiseen, vaan keskitytään itse aiheeseen eli Tuksuun!! :))
        Ps. Saarelle tekis kyllä mieli nyt; tuli viitisen senttiä lunta ja pakkastakin viitisen astetta joten paljon miellyttävämpää olis istua vaikka Ankkurin terassilla huurteisen äärellä kuin täällä Kangasalla!! :)

        "istua vaikka Ankkurin terassilla huurteisen äärellä kuin täällä Kangasalla!! :) "

        Työmarkkinatuella tuo on ehkä vähän haasteellista ;)

        Kelan sivuilta lainaus:
        "Työmarkkinatuki on 31,36 e/pv, ja sitä maksetaan 5 päivältä viikossa."

        Ihan kassikaupalla ei tuolla Koffiakaan ostella, joka siinä siivottoman pöydän kulmalla aina kuvissa luuraa, josta tosin kaikki aina omalta paikaltaan löytyy ;)


      • vilperi571
        4+19=25 kirjoitti:

        "istua vaikka Ankkurin terassilla huurteisen äärellä kuin täällä Kangasalla!! :) "

        Työmarkkinatuella tuo on ehkä vähän haasteellista ;)

        Kelan sivuilta lainaus:
        "Työmarkkinatuki on 31,36 e/pv, ja sitä maksetaan 5 päivältä viikossa."

        Ihan kassikaupalla ei tuolla Koffiakaan ostella, joka siinä siivottoman pöydän kulmalla aina kuvissa luuraa, josta tosin kaikki aina omalta paikaltaan löytyy ;)

        Elähän hättäile; lotossa tuli just 29,10 ekee tilille joten reissu tuli taas vähän lähemmäksi!! :) :)


      • 4+15=20
        vilperi571 kirjoitti:

        Elähän hättäile; lotossa tuli just 29,10 ekee tilille joten reissu tuli taas vähän lähemmäksi!! :) :)

        Onko vellikelloltakin pätäkät loppu, vai eikö enää sinua sponssaa.

        Lottoon kannattaa panostaa, ja hedelmäpeleihin, pajatsoon......


      • jfghj
        vilperi571 kirjoitti:

        Elähän hättäile; lotossa tuli just 29,10 ekee tilille joten reissu tuli taas vähän lähemmäksi!! :) :)

        paljo sijotit saahaksesi tuon suurvoiton? älä vaa esitä että oisit pitjkässä juoksussa plussalla


      • Anonyymi
        vilperi571 kirjoitti:

        Elähän hättäile; lotossa tuli just 29,10 ekee tilille joten reissu tuli taas vähän lähemmäksi!! :) :)

        No tuolla summalla saa jo paljon.


    • ai kauheeta

      tuksu esiintyy nakurannalla vedellen koiraansa...

    • Tuksuton

      Tuksu on juurikin se nainen, jonka takia Ilkka Kanerva menetti hyvin alkaneen ulkoministerin uransa. :(

      • Anonyymi

        Niinhän siinä valitettavasti kävi


    • Talviasukas

      Vilperille tiedoksi, että se toinen "talviasukas" en ollut minä, Talviasukas, kuten varmaan kaunotar-mielipiteestä arvasitkin.

    • vilperi571

      Sitä mä vähän epäilinkin mutta piti varmistaa!! :))
      Sen verran usein ollaan kohdattu vuosien varrella, joten tekstin sisältö ei oikein sovi sinun kirjoittamiisi, kuten ei myöskään niihin mistä olemme puhuneet aikojen saatossa.
      Hyvää talvikautta sinulle ja terveisiä vaimollesi ja toivottavasti taas joskus voidaan jutella naamakkainkin.

      T. Vilperi

    • Kanarialle pian

      - KANARIA 2.11.2012-13.11.2012, KEIKKAILEMME YHDESSÄ JULIAN KANSSA SEURAAVISSA RAVINTOLOISSA: TANSSIRAVINTOLA AMIGO SEKÄ DISCO TIFFANY, MOLEMMAT SIJAITSEVAT PLAYA DEL INGLESISSÄ. JULIA EI TULE ESIINTYMÄÄN KAIKILLA KEIKOILLA KANSSANI, VAAN OSAN TEEN YKSIN.
      MATKA ON SAMALLA MYÖS LOMAA, PÄÄSEN KUULEMMA MUIHINKIN PAIKKOIHIN KANARIALLA KUIN PLAYA DEL INGLESIIN.

      http://www.dollsdancers.fi/diary/diary.php

      Googlaamalla löytyi.

    • leposide

      Tai ehkä kourallinen...

      • :))) turistimies.

        Minä ajattelin lähteä lääkäriin ja pyytää reseptin.
        TuksuSkitsofrenia, akuutti äkillinen krooniseksi yltyvä tuksumasennus ja peruutin myös kanarin matkani marraskuuksi, ennen kuin Tuksu poistuu saarilta. Varmistan asian espanjan viranomaisilta.


    • Tupsu.johanna

      Voi voi. Toivottavasti tänne saarelle tulee muitakin tunteita herättäviä esiintyjiä kuin Johanna Tukiainen. Pidin eilen Iskelmäbaarissa pienimuotoisen tietokilpailun muutamien Tupsuvihaajien parissa. Tyhmempää porukkaa sai hakea. Yksikään joka ns inhosi Tupsua ei osannut edes mainita montako Eu maata tällä hetkellä on, tai mikä on tämän hetkinen puheenjohtajamaa. Suurin osa kasvatti myös ananakset puussa, ja hurjimmat veikkasivat että ko puu voi kasvaa yli parikymmentä metriä korkeammaksi. Kyselkpäähän Tupsulta hiukan yleissivistäviä kysymyksiä, voitte yllättyä. Joku ehdotti ryhmäkuvaa teistä luusereista, jotka haukutte vai toisianne, tai nyt esimerkiksi Tukiaista. Mahtaakohan saarelta löytää niin laajakulmaista objektiivia kameraan, että mahtuisitte sinne kaikki. Nyt viestiketjussa kolmisenkymmentä kommenttia, joista kolme kuuluisi vain jäädä, jos moderaattori olisi hereillä. Lisäksi nuo vetelät kommentoijat ovat takuulla eturivissä Tupsua katsomassa.

      • Se on

        kyllä Tuksu, se nimi.

        Tai Tunkero tai Tunkki.

        Mutta ei koskaan Tupsu;)


      • Anonyymi
        Se on kirjoitti:

        kyllä Tuksu, se nimi.

        Tai Tunkero tai Tunkki.

        Mutta ei koskaan Tupsu;)

        joo, näin se on
        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo, näin se on
        .

        Ei minun mielestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minun mielestä

        Ei minunkaan


    • Anonyymi

      Esiintyy virtuaaliravintola karhussa joka ilta tänä kesäkautena.

    • Anonyymi

      Toisaalta on ilo katsella kuinka an asiantuntijuus pyyhkäistään roskikseen kahden todellisen asiantuntijan toimesta jotka hekin ovat sattumalta a & a. Käykääpä lukemassa.

      • Anonyymi

        Hauskaa, hauskaa ja älykästä huumoria.


      • Anonyymi

        Mikähän siinä on kun pitää tiedoittaa ettei ole mitään tiedoitettavaa. Kai se on tarve tehdä itseään tykö vaikka onkin lakaistu maton alle.


    • Anonyymi

      karhua myydään naamakirjassa. Kiirehtikää ennen p:-päätä!!!

      • Anonyymi

        Katutason traspaso=vuokraoikeus maksaa 45000 euroa.
        Putkikäytävä ylhäällä luultavasti puoleen hintaan!!!
        Kiirehtikää äkkiä!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katutason traspaso=vuokraoikeus maksaa 45000 euroa.
        Putkikäytävä ylhäällä luultavasti puoleen hintaan!!!
        Kiirehtikää äkkiä!!!

        sis Inglesissä Aguila Roja ostarissa karhua nyljetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katutason traspaso=vuokraoikeus maksaa 45000 euroa.
        Putkikäytävä ylhäällä luultavasti puoleen hintaan!!!
        Kiirehtikää äkkiä!!!

        Mihin tässä on kiire? Ei näin kesällä ole kiirettä. Palstalla ei ole lukijoita ja Kuparipannubaarikin on kiinni. Lokakuussa jatkuu pannubaarin jutut. Siihen saakka nautin kesästä.

        T: p:-pää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tässä on kiire? Ei näin kesällä ole kiirettä. Palstalla ei ole lukijoita ja Kuparipannubaarikin on kiinni. Lokakuussa jatkuu pannubaarin jutut. Siihen saakka nautin kesästä.

        T: p:-pää

        Miksi myyt kultakaivoskarhusi???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi myyt kultakaivoskarhusi???

        Karhua ei ole mulla edes jääkaapissa. Täydyt kysyä Karhun omistajalta. Ravintolat vaihtaa omistajaa usein. Iskelmän vieressä oleva Galway Girl on myös myynnissä 84 000 euron hintaan. Kuparipannubaarikin on vaihtanut omistajaa jo kahdesti perustamisen jälkeen.

        T: p:-pää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karhua ei ole mulla edes jääkaapissa. Täydyt kysyä Karhun omistajalta. Ravintolat vaihtaa omistajaa usein. Iskelmän vieressä oleva Galway Girl on myös myynnissä 84 000 euron hintaan. Kuparipannubaarikin on vaihtanut omistajaa jo kahdesti perustamisen jälkeen.

        T: p:-pää

        "Täydyt kysyä Karhun omistajalta".
        Sinultahan kysyttiinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Täydyt kysyä Karhun omistajalta".
        Sinultahan kysyttiinkin.

        Hahahahhaaa! Sovitaan että mä omistan Karhun jos se sut onnelliseksi tekee 😁
        Pojaaat! Meikäläisesti tuli pojaat just baarin omistaja 😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahahahhaaa! Sovitaan että mä omistan Karhun jos se sut onnelliseksi tekee 😁
        Pojaaat! Meikäläisesti tuli pojaat just baarin omistaja 😎

        Kuinka monta meitä Karhun omistajia oikein on? Minua on kutsuttu sekä Kuparipannun että Karhun omistajaksi. Vuosina 2013-2015 minua luultiin myös Mummolan omistajaksi kun haukuin pannua ja annoin ymmärtää olevani Mummolasta. Mitähän ne omistajat sanoisi jos kävelisin sisään omistajan elkein? Sanoisin vaan että netissä sanottiin minun olevan omistaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka monta meitä Karhun omistajia oikein on? Minua on kutsuttu sekä Kuparipannun että Karhun omistajaksi. Vuosina 2013-2015 minua luultiin myös Mummolan omistajaksi kun haukuin pannua ja annoin ymmärtää olevani Mummolasta. Mitähän ne omistajat sanoisi jos kävelisin sisään omistajan elkein? Sanoisin vaan että netissä sanottiin minun olevan omistaja.

        Jaa sä olet trollannut Kuparipannubaarin juttuja jo 7 vuotta sitten. Minä aloittelin vasta 4 vuotta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa sä olet trollannut Kuparipannubaarin juttuja jo 7 vuotta sitten. Minä aloittelin vasta 4 vuotta sitten.

        Olen aloittanut trollaamaan jo 1980-luvun lopulla nettiä edeltäneissä BBS purkeissa.
        Suomi24 sivustoilla trollaamisen aloitin 2004 Salaliittoteoriat palstalla sekä Maailman menoa palstalla. Siellä trollaan päivittäin edelleen. Kanarinsaaret palstan otin päivittäiseen seurantaan 2012. Nykyisin seuraan palstaa vain satunnaisesti lukijoiden ja kirjoittajien vähäisen määrän takia. Ei ole motivoivaa trollata vain muutamille lukijoille. Tavataan Salaliittoteoriat sivustolla ja Maailman menoa sivuilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aloittanut trollaamaan jo 1980-luvun lopulla nettiä edeltäneissä BBS purkeissa.
        Suomi24 sivustoilla trollaamisen aloitin 2004 Salaliittoteoriat palstalla sekä Maailman menoa palstalla. Siellä trollaan päivittäin edelleen. Kanarinsaaret palstan otin päivittäiseen seurantaan 2012. Nykyisin seuraan palstaa vain satunnaisesti lukijoiden ja kirjoittajien vähäisen määrän takia. Ei ole motivoivaa trollata vain muutamille lukijoille. Tavataan Salaliittoteoriat sivustolla ja Maailman menoa sivuilla.

        Sauna
        Sisu
        HK Sininen Lenkki
        Kuparipannubaarin trollaukset
        Fazerin Sininen

        Nämä kuuluvat jokaiselle suomalaiselle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aloittanut trollaamaan jo 1980-luvun lopulla nettiä edeltäneissä BBS purkeissa.
        Suomi24 sivustoilla trollaamisen aloitin 2004 Salaliittoteoriat palstalla sekä Maailman menoa palstalla. Siellä trollaan päivittäin edelleen. Kanarinsaaret palstan otin päivittäiseen seurantaan 2012. Nykyisin seuraan palstaa vain satunnaisesti lukijoiden ja kirjoittajien vähäisen määrän takia. Ei ole motivoivaa trollata vain muutamille lukijoille. Tavataan Salaliittoteoriat sivustolla ja Maailman menoa sivuilla.

        Tyyppi tekee tosi tärkeää työtä, vaikka ei sitä tyhmempi heti huomaa. Mihin joutusimmekaan ilman tuollaista trollia, maailman kehitys loppuisi kokonaan.


      • Anonyymi

        On ollut sillonkin ihan mahotonta


      • Anonyymi

        Mielestäni se on hyvinkin tärkeää tämän yhteiskunnan kannalta, tai ehkä on, tai en oikein tiedä. Mutta jos on jo 80-luvulta asti sitä tehnyt, on se ainakin hänen mielenterveytensä kannalta ollut ilmeisen välttämätöntä. Yhteiskunnan ylläpitämä terveydenhoito on saanut vetää lonkkaa tämän tapauksen kannalta, eikä tuon hullummaksi ole tullut.
        Älkäämme siis väheksykö hänen panostaan ja masentako häntä. Sanoisinko että on ollut avohoitoa parhaimmillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni se on hyvinkin tärkeää tämän yhteiskunnan kannalta, tai ehkä on, tai en oikein tiedä. Mutta jos on jo 80-luvulta asti sitä tehnyt, on se ainakin hänen mielenterveytensä kannalta ollut ilmeisen välttämätöntä. Yhteiskunnan ylläpitämä terveydenhoito on saanut vetää lonkkaa tämän tapauksen kannalta, eikä tuon hullummaksi ole tullut.
        Älkäämme siis väheksykö hänen panostaan ja masentako häntä. Sanoisinko että on ollut avohoitoa parhaimmillaan.

        Saattaa olla. Trollaus palstalla kuitenkin on lähes nollassa aina kun hän on Puertossa lomalla.
        Jotain hyvää siinäkin reissaamisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni se on hyvinkin tärkeää tämän yhteiskunnan kannalta, tai ehkä on, tai en oikein tiedä. Mutta jos on jo 80-luvulta asti sitä tehnyt, on se ainakin hänen mielenterveytensä kannalta ollut ilmeisen välttämätöntä. Yhteiskunnan ylläpitämä terveydenhoito on saanut vetää lonkkaa tämän tapauksen kannalta, eikä tuon hullummaksi ole tullut.
        Älkäämme siis väheksykö hänen panostaan ja masentako häntä. Sanoisinko että on ollut avohoitoa parhaimmillaan.

        Olisit sanonut suoraan, että toiminnallaan tämä hullu on säästänyt huomattavasti Suomen lataamokapasiteettia.
        Toivottavasti jatkaa säästötoimia edelleen.


    • Anonyymi

      Mut nauttikaa kesästä tekin. Syksyllä tavataan trollailun merkeissä. En kesällä seuraa palstaa kun satunnaisesti. Ei täällä ole lukijoitakaan kun pari.
      CU 😎

      T: p:-pää

    • Anonyymi

      Onko Kuparipannu niin hyvä kun kehutaan?

      • Anonyymi

        Suorastaan parempi.

        T:p:-pää


      • Anonyymi

        Nyt tämä "mischelinihme viihtyisine puitteineen" on myynnissä ja käteisellä ostava saa makkaraperunakäristimen ja reseptin kaupanpäälle. Kannattaa kiiruhtaa!!!


      • Anonyymi

        Ei se taida enää provosoitua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se taida enää provosoitua

        Ei taida. Aika harmillista.

        T:p:-pää


      • Anonyymi

        Mielenkiinnolla odotetaan.....

        Pannuntosiystävät


      • Anonyymi

        Harmi että alkaa lokakuussa. Olen koko kuukauden Fuengirolassa ja perinteisesti lomalla en osallistu tämänlaatuisen sontaluukun katseluun. Voisitko aloittaa vasta marraskuussa. Tosin porukastamme kyllä löytyy minulle tuuraaja jos välttämättä haluat aloittaa jo lokakuussa.

        Pannunystävä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi että alkaa lokakuussa. Olen koko kuukauden Fuengirolassa ja perinteisesti lomalla en osallistu tämänlaatuisen sontaluukun katseluun. Voisitko aloittaa vasta marraskuussa. Tosin porukastamme kyllä löytyy minulle tuuraaja jos välttämättä haluat aloittaa jo lokakuussa.

        Pannunystävä

        Onko teillä oikein porukka jotka haluatte pitää tämän palstan roskapalstana? Mitäs jos sinä ja ystäväsi pysyisitte poissa täältä. Voisiko se olla mahdollista? Näköjään sinä olet ainoa syy miksi täällä jankutetaan tuosta yhdestä ravintolasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko teillä oikein porukka jotka haluatte pitää tämän palstan roskapalstana? Mitäs jos sinä ja ystäväsi pysyisitte poissa täältä. Voisiko se olla mahdollista? Näköjään sinä olet ainoa syy miksi täällä jankutetaan tuosta yhdestä ravintolasta.

        Saatiin lukea oikean trollin vastaus, en minä ole syyllinen mihinkään vaan vain sinä.
        Tyypillinen vastaus varsinaiselta karhujankuttajalta. Se nimihän täällä jatkuvasti tulee esiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatiin lukea oikean trollin vastaus, en minä ole syyllinen mihinkään vaan vain sinä.
        Tyypillinen vastaus varsinaiselta karhujankuttajalta. Se nimihän täällä jatkuvasti tulee esiin.

        Voi kun minä en ole trolli. Saattaa tulla sinulle suurena yllätyksenä, että tätä palstaa seuraa muutkin kuin vain yksi henkilö. Olen sinulle ennenkin yrittänyt lukuisia kertoja sanoa, että lopeta puhuminen pannusta niin häirikötkin lopettavat. Jatkamisesi vain vahvistaa epäilyni, että sinä et edes halua pannun häiriköintien loppuvan. Muutenhan sinä olisit jo lopettanut. Olet vain samanlainen häirikkö kun pannusta jankuttaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun minä en ole trolli. Saattaa tulla sinulle suurena yllätyksenä, että tätä palstaa seuraa muutkin kuin vain yksi henkilö. Olen sinulle ennenkin yrittänyt lukuisia kertoja sanoa, että lopeta puhuminen pannusta niin häirikötkin lopettavat. Jatkamisesi vain vahvistaa epäilyni, että sinä et edes halua pannun häiriköintien loppuvan. Muutenhan sinä olisit jo lopettanut. Olet vain samanlainen häirikkö kun pannusta jankuttaja.

        En muista milloin olen viimeksi puhunut pannusta, mutta sinä päätrolli yrität vääntää kaiken päälaelleen. Alahan tyrkyttämään jälleen lihapatamichelinsoopaasi.


      • Anonyymi

        Sovitaan sitten näin. Pidät sitten kanssa lupauksesi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovitaan sitten näin. Pidät sitten kanssa lupauksesi!

        Näköjään tyhjäpäätkin turhaantuvat ja etsivät paskanjauhamisestaan nyansseja.


    • Anonyymi

      On mahotonta

    • Anonyymi

      Pöööö 😎

    • Anonyymi

      Mielummin katselen ihania drag Queenia kuin kulahtanut tuoksua. Ihanat miehet häkeissä kiihdyttää ja viihdyttää tätä poikaa. Tulkaa inglesiin kokemaan tämä nautinto.

      • Anonyymi

        Kirjoita peräreikäjuttuja nyt kesällä kun pannubaarin jutut on kesätauolla. On ainakin jotain luettavaa niille ketkä palstaa seuraa säännöllisesti.


      • Anonyymi

        Mielummin rupeen homoja kun katon tuksua. Tommi lihaksikas äijän köriläs sytyttää aina


      • Anonyymi

        Tuskin se hellepäivänä mitään nettiä katselee. Korkeintaan välillä käy vedättämässä sinua ihan sata nolla ja nauraa päälle. En minäkään tälle palstalle tule kertaakaan heinäkuussa kunhan loma alkaa.


      • Anonyymi

        Sitähän täällä on jo pitkään epäiltykin, että niitä miehiä se on.


    • Anonyymi

      Mies vartalo on Inglesin dyyneillä jumalan lahja suomiyhteisön vähemmistö siivelle. Huikea paikka tämä Ingles.

      • Anonyymi

        Onhan se


    • Anonyymi

      Ihan pelkästä kiinnostuksesta: minkäs alan kuuluisuus tämä Tukiainen on? Joku entinen missikö? Tai mannekiini?

      • Anonyymi

        Kanervan Ilen textarikaveri. Pari textaria Johannalle ja ministeripesti loppui äkisti.


    Ketjusta on poistettu 142 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2042
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1577
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1461
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1447
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe