hehheh. Kokeilkaapas tätä.
http://rumandmonkey.com/widgets/toys/namegen/take.php?id=1560
Minä saanen ylpeänä ilmoittaa nimekseni: Priscilla Mircalla Deviant (Olipas kertakaikkisen ylevä nimi...XD)
nimigeneraattori
27
2757
Vastaukset
- Patrick Bateman
Patrick Batemanina olen Priscilla Athene Artemis. Bwaha, tulee ihan Artemis Fowl mieleen. Jos pistän miehen sukupuoleksi, Patrick Bateman on... Arachno Daemon Fearstench! w00t! Mikä nimi! *kade* Pitäiskö alkaa käyttää tota...
Hmm, jos tahtoo luoda Mary Sue-hahmon, niin tuollahan voi teettää sille nimen.
Oikealla nimelläni olisin Taranella Violet Titlark ja jos pistän toisenkin nimeni mukaan, olisin Taranella Saturna Titlark. Hmph. Taidan pitää eniten mies-Patrickin nimestä.- Black´s widow
Hehheh. Sain noi nimet tuohon generaattoriin pääasiassa selailemalla enkun sanakirjaa, yhdellä nettisuvulla olevaa vanhanaikaisten nimien luetteloa, myrkkysienten nimiluetteloa, sekä loput keksin päästäni. ^_^. Sulle sattu noi kaikista parhaimmat miehen nimet, kyllä, kyllä.
Mä olisin miehenä Arsenius Damien Withstand.
Mutta tämä mun "nykyinen" sukunimi, Deviant, mikä tarkoittaa "poikkeava", on kyllä ihan paras ja just osuva vaikka itse sanonkin. - Oliwer Wander
HAHAHAHA!!! Mulla oli Tristan Perfidious Diatribe
- Patrick Bateman
Oliwer Wander kirjoitti:
Diatribe... Kuulostaa närästyslääkkeltä. Keitä nää nimet on?
- Black´s widow
Patrick Bateman kirjoitti:
Diatribe... Kuulostaa närästyslääkkeltä. Keitä nää nimet on?
Ei ihan mennyt oikein. :D Nappasin tuon "diatriben" enkun sanakirjasta ja se meinaa "häväistyspuhetta" tai "kiukkuista hyökkäystä".
- Patrick Bateman
Black´s widow kirjoitti:
Ei ihan mennyt oikein. :D Nappasin tuon "diatriben" enkun sanakirjasta ja se meinaa "häväistyspuhetta" tai "kiukkuista hyökkäystä".
Jahas. No, opinpahan uuden sanan. Jotain mitä ei koulussa enää tapahdu. Hmph.
- Miharu
Oliwer Wander kirjoitti:
Minun on Feliciana Valentina Callisto. x)
- Kitty
Minä olisin Laurinna Valentina Purloin :3
- VampireNaomi
Omalla nimelläni olen Megara Ethelinda Nemesis ja VampireNaomina Valentina Valentina Venom. Ensimmäinen on parempi.
- Bella_Lestrange
Oikealla nimelläni se on Feliciana Ethelinda Wallop. IIhana :D
- *potterholic*
mun nimellä olisin Feliciana Photime PIMPERNET!! mutta KOKO nimellä olisin Felicia Carmilla Pimpernet.. Toi sukunimi vaivaa :DD muita "outoja" nimiä?? :P
muuten, löysin myös toisen tuollaisen nimi -jutun.. http://rumandmonkey.com/widgets/toys/mormon/- Black´s widow
Joo se pitäis olla Pimpernel (suom. neilikka)
Mä korjaan sen... - *potterholic*
Black´s widow kirjoitti:
Joo se pitäis olla Pimpernel (suom. neilikka)
Mä korjaan sen...:DD
- Gabi
Minun upea Mormoninimi:
Dabrielle Busbyberkly Jukebox-Jezabel
xD
- ....
Mä oon Damascus Verlaine ja koko nimellä Sheenan Calla Verlaine. :P
- ....
Noi kaks onkin erilaisia. Eli tolla mikä on alkuperäsenä, niin nimeks tulee Charulz Tristan Periwinkle ja koko nimellä Charulz Ikaros Periwinkle.
- Dante Daemon Nemesis
Minä olen sitten Dante Daemon Nemesis :-)
- mä vaan...
Ethelinda Charnette Raven
- liliel
olen Feliciana Camomilla Ramshackle. Kerrassaan hieno!!!
- *potterholic*
mitä Feliciana Carmilla Pimpernel tarkoittaa? entä Windward?
- Black´s widow
Feliciana tulee latinan sanasta "Felis"=kissa, kissaeläin.
Carmilla taas on legendaarinen vampyyritar luvulta se ja se.
Pimpernel on edelleenkin se neilikka tai joku vastaava ja Windward tarkoittaa "tuulenpuoleista" - *potterholic*
Black´s widow kirjoitti:
Feliciana tulee latinan sanasta "Felis"=kissa, kissaeläin.
Carmilla taas on legendaarinen vampyyritar luvulta se ja se.
Pimpernel on edelleenkin se neilikka tai joku vastaava ja Windward tarkoittaa "tuulenpuoleista"Nyt selkis.. :P
- Wilhelmiina
Wilhelmiinasta tulee Feliciana Ethelinda Winkle ja oikealla nimelläni Taranella Mellissa Wastler... :D
- ööö
"Ööö"nä olen "Athene Athene Toadstool" (mistäköhän se tuon väänsi) mutta oikeana nimenä olisin Valentina Carmilla Emerald.
- matery
nimimerkilläni: Mallory Athene Wastler
koko nimelläni: Saturna Photine Pimpernel
ihan koko nimelläni: Saturna Liviana Callisto
Tiedähäntä, mihinkä nuo sitten perustuvat... - marie
Se on nyt päätetty:
Nimeni on Feliciana Taranella Artemis!
Mutta eikö ole upea miehen nimi:
Astrophel Theodotus Mandrake!
(En näköjään pysty kirjoittamaan näitä nimiä ilman huutomerkkiä koska ne kuulostavat ihan loitsuilta ;D ) - Dilbert Astrophel Periwinkle
Dilbert Astrophel Periwinkle oikealla nimelläni
xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi933544Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä562498Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla142414Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi632274Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "162158Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1011214Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm5671097Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik2611006Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K400995Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday142969