Tunteeko kukaan

Kipeät hartiat

luotettavia ja hyviä hierojia Gambissa? työskentelevätkö jossain hotelleissa ja paljonkohan tämä lysti maksee? Olen jouluna menossa ja useasti matkoilani käynyt herojalla. Tarkoitan nyt toellista kipujen lievittäjää hartiaseudulle?

15

453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kanunteh

      Kyllä tiedän Amadoun joka tekee hierontoja turisteille. Hän tekee joko hotellihuoneessa tai kotonaan ja hieronta kestää yli 2 tuntia. Maksaa n. 150 dalasia. En ole itse vielä kokeillut, mutta seuraavalla kerralla kylläkin. Ja korrektiahan on että vähintään tuplaa tuon hinnan. Tämä on kokovartalohieronta ja siis todella lihashieronta, mikään rantapoika hän ei ole.

    • Kipeät hartiat

      Ja mistähän tämän Amadoun yhteystiedot ovat saatavilla vai mainostaako jossain paikallissti. Voiko hän tulla mihin tahansa hotelliin suorittaan työtään. Mitään rantapoikaa en todella tarvitsekaan, olen matkustamassa mieheni kanssa.

      • Tuulikkii

        Olen lähdössä talvella Gambiaan ja haluaisin myös hierojan palveluja, minä käyn myös matkoillani hierojalla. Amadoun yhteystietoja kaipailisin myös.


    • Kanunteh

      Tässä numerot josta Amadoun tavoittaa 7272344 tai 3774344.
      Kysymys on siis local hand massagesta, elikkä minä aion ainakin kokeilla.
      Hän tulee hieromaan hotellihuoneeseen tai miten sitten sovittekin.
      Hinta on niin alhainen, että mielestäni se pitää ainakin tuplata.

      ..

      • Tuulikkii

        Kiitos paljon sinulle!


    • kipeät hartiat

      Kiitos Kanunteh näistä numeroista, täytyy kokeilla tätäkin vaihtoehtoa. Sain tuttavltani tietoa myös Senegambia hotellin hierojista, ovat kuulemma erittäin hyviä, mutta tietenkin kalliita tuohon paikalliseen verrattuna, mutta onkohan luotettavambia?

    • Kanunteh

      Amadou on nuori ja oikein mukava poika. Hän tekee pyöräretkiä, edullisia myös, turistien kanssa, sekä hierontoja. Opin hierontaan hän on saanut englantilaisilta ystäviltään. Kuten sanoin itse en ole kokeillut vielä, mutta mielelläni kympin uhraan ja kokeilen. Saattaa olla yllättävän hyväkin.

    • Palveluja käyttänyt

      Kombo Beach hotellista löytyy myös hieronta- ja hoitohuoneet, kasvohoidot, keon hoidot ja kauneuspalvelut.. Kannattaa kokeilla!

    • maassa asunut

      Kuntosalilta löytyy koulutettuja hierojia. Dublexin vieressä.

    • biigmaamaa

      Kotussa rannalla ravintola Domino's. Sen vieressä hierontapalvelut, big mama hieroo 1h hintaan 150 dalasia.

    • Sixtus5

      Hei maassa asunut, voitko kertoa tarkemmin missä tuo Dudlex sijaitsee?

      • jeps.

        Jerma Beachin lähellä, Senegambiasta Palma Rimaan päin. Esim. Senegambiasta voi ihan hyvin kävellä sinne, ei ole pitkä matka.


    • loytyy

      jokaisella hotellilla on hierontaa, lisäksi jokaiselta rannalta löytyy hierontapalveluja,manikyyriä,pedikyyriä.

      • Kanunteh

        Rannalla ei enää saa hieroa, joten sieltä on turha etsiä. Ehkäpä hiukan kannattaa ajatella sitäkin puolta asiasta että minne raha sitten menee. Hotellit on paljolti ulkomaalaisten omistuksessa ja raha virtaa suoraan pois Gambiasta. Itse vuokraan talon paikallisilta, ostan tarvitsemani palvelut paikallisilta. Pikkuputiikista ostan aamupalani. Sieltä saan valmiiksi voidellun ja täytetyn patongin ihan millä täytteellä sen haluan hintaan ehkä 20 senttiä. Yritän mahdollisuuksien mukaan käyttää paikallisia ravintoloita, jossa syön 50 dalasilla. Haluan jättää mahdollisimman paljon lomabudjetistani köyhään Gambiaan.


      • jeps.
        Kanunteh kirjoitti:

        Rannalla ei enää saa hieroa, joten sieltä on turha etsiä. Ehkäpä hiukan kannattaa ajatella sitäkin puolta asiasta että minne raha sitten menee. Hotellit on paljolti ulkomaalaisten omistuksessa ja raha virtaa suoraan pois Gambiasta. Itse vuokraan talon paikallisilta, ostan tarvitsemani palvelut paikallisilta. Pikkuputiikista ostan aamupalani. Sieltä saan valmiiksi voidellun ja täytetyn patongin ihan millä täytteellä sen haluan hintaan ehkä 20 senttiä. Yritän mahdollisuuksien mukaan käyttää paikallisia ravintoloita, jossa syön 50 dalasilla. Haluan jättää mahdollisimman paljon lomabudjetistani köyhään Gambiaan.

        Aivan näin! ^ Noin Gambiasta saa myös parhaiten irti sen, mitä sillä on tarjottavana!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe