olen saanu vihdoin miehen tajuamaan että seuraava askel on pariterapia tai vastaava.
mies nykyään sanoo että jokainen hali ja pusu viestittää siitä että painostan seksiin...
tämä menee jo yli ymmärrykseni, itse en ole seksiä ajatellut pariin viikkoon työkiireiden vuoksi... nyt alkoi juuri neljäs kuukausi ilman seksiä, ja ei, mies vaan hätistelee pois jos ehdotan...
yritin etsiä netistä tietoa mut en löytänyt oikein mitään.
kokemuksia helsingistä tai ylipäätänsä?
mihin kannattaa ottaa yhteyttä?
paljonko maksaa?
onko apua?
pariterapiasta??
alyson
4
703
Vastaukset
- no juma..
kirkolta löytyy yleensä helpoiten aika, mutta senkin saanti voi olla vaikeaa.väestöliitolta saat maksullista apua myös pian...kallista. suosittelen yhteydenottoa omaan seurakuntaan.
- alyson
kun kumpikaan ei kuulu kirkkoon...
eikös tosiaan saa muutakuin kallista apua? - no juma..
alyson kirjoitti:
kun kumpikaan ei kuulu kirkkoon...
eikös tosiaan saa muutakuin kallista apua?tietääkseni kirkkoon kuulumattomuus ei vaikuta asiaan. soita nyt kumminkin
- IDA
no juma.. kirjoitti:
tietääkseni kirkkoon kuulumattomuus ei vaikuta asiaan. soita nyt kumminkin
Täältä löydät apua:
http://www.sexpo.fi/?page=terapia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2885933Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki443479Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462690"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242131Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol951686- 641087
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni134905Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9885Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11844