Kuopion Musiikkikeskuksella Jari Sillanpään konsertin väliajalla musiikkikeskuksen mustapukuiset vartijat kielsi kuvaamasta.Jari Sillanpää ei ole itse kieltänyt ja Hän on niin suuri tähti,että turha kieltää musiikkikeskuksenkaan puolelta.Olkaa tyytyväisiä että saitte edes yhden loistavan esiiintyjän saliinne tänä syksynä.
Kuopion Musiikkikeskus
13
394
Vastaukset
- Paras on
Niin ja nimenomaan väliajalla kierrettiin ja kiellettiin kuvaamasta,EI HUVITA KUUNNELLA turhanpuhujia,kun loistoesiintyjää on tultu kuuntelemaan.Varmaan ketään muuta kuvaamisen arvoista tähteä ei salissanne ole esiitynyt eikä esiinny.Muita ei kukaan kuvaa,eikä sinne kohta kukaan tulekkaan.
- Antipää
Ennemmin hankin vaikka huuliherpeksen kun ko. "artistia" lähtisin kuunelemaan/katsomaan.
- ojwewerwr
Eiköhän sinullla ole jo herpes nin huulessa kuin vähän muuallakin....
- valittajia riittää
Näille JÄRJESTYKSENVALVOJILLE on annettu selkeät säännöt kuinka toimia ja mihin asioihin heidän pitää puuttua ja valitettavasti heillä on myös oikeus poistaa henkilö, joka ei pyyntöjä ja käskyjä tottele. Kannattaa siis miettiä haluaako katsoa esityksen loppuun vai vänkyillä vastaan ja aiheuttaa häiriötä. Pyyntö, ettei esityksen aikana saa kuvata, on erittäin hyvin voinut tulla artistilta itseltään ennen esitystä.
- JS
Järjestyksenvalvojat olisi saaneet poistaa puoli katsomoa,jos kuvaajat olisi poistettu.Pyyntö ei ole tullut artistilta!!!!!!!!Vaan musiikkikeskuksen virkaintoilijoilta....
- valittajia riittää
Sanoinkin, että ON ERITTÄIN HYVIN VOINUT TULLA... En sanonut, että ON TULLUT. Musiikkikeskus kieltää yleisesti ottaen esitysten kuvaamisen... Artisti olisi voinut antaa faneillee luvan kuvata, silloin siihen kuvaamiseen ei puututtaisi. Itse olen ollut keskuksella esityksessä, jossa artisti ilmoitti alussa, että häntä saa kuvata. Niinpä siihen kuvaamiseen ei sitten puututtu.
- Sillanpää Hooligans
Sama. Pänni suunnattomasti tuo valokuvauskielto. Kotimatkalla paloi niin pahasti käämit, että potkaisin yhden kiven ojaan ja kiroilin mielessäni. Kotona poikaporukalla iltateetä juodessamme pohdimme jopa Jari Sillanpään Valokuvaajat -nimisen anarkistiryhmän perustamista.
- KUVATAAN
NIIN se näyttikin olevan joku kateellinen pikkusieluinen konsertinkävijä joka oli kuvausta pyytänyt kieltämään musiikkikeskuksella..Pitää mennä sinne takaparvelle viimeiseen penkkiin Jarin konsertissa,niin ei fanien kuvaus häiritse.
- KUVATAAN
Joo,tämä facebookissa kommentoiva henkilö,OLI LUKENUT Savon Sanomansa ehkä hiukan väärin.JARI EI KIELLÄ KUVAAMASTA,eikä käy silmiin.Vieressä istujan ei fanin silmiin taisi käydä eniten!!!!!Turha urputtaa,ei auta....
- Voi hyvänen aika
Mitä te täällä inisette? Valittakaa musiikkikeskukselle, jos haluatte vaikuttaa asiaan.
- Peestä.
Jari on peestä. Sen musiikki on peestä. Oksennos ja limanuljake on tuo. Vielä sitä kuvaamaan kenenkään ruveta.
- Flower 9
On siellä Musiikkikeskuksella ihan hyviä esiintyjiä vähän väliä. Itse olen menossa Elvis-konserttiin lähiaikoina. Oopperassakin tuli käytyä ja monessa muussakin konsertissa. Hieno talo kaiken kaikkiaan. Sitten kun teatterin remontti valmistuu, on toinen hieno kulttuuripaikka Kuopiossa.
- KUVATAAN
Kaksi mummoa näytti JSI:n sivuilla facebookissa valittavan kuvaamisesta.Ei kannata välittää....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251598- 371459
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631299Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!741290- 781214
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761199Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans181002Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per181894