Hyvä palkkio sille joka kertoo kuinka finnien tulo loppuu??!

Petteri125

Olen 34v mies. Aknesta kärsinyt ikäni. Nykyjään iho jo parempi, arpeja on mut ne ei haittaa kuhan tuo ***tanan finkkelien pukkaaminen jo loppuisi. Tänä aamuna viimeksi peilin edessä havainnut et joutuuko TAAS lähteä ottamaan Roaccuttan kuurin. Ei oliskaan ku viides tai kuudes.

Syön terveellisesti. Joka päivä lämpiän ruoan seisovasta pöydästä. Iltoisin syön marjoja, vihreää ym. Juon vettä. En polta, en juo viinaa. Urheilen paljon. Mutta.. finnejä tulee!

Jos joku kertoo mulle käänteentekevän jutun, olen valmis vaikka maksamaan siitä hyvästä että tämä paska kääntyisi parempaan!

15

4666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfghjdddddddd

      Jos joku sellasen ihmekonstin tietäis tätä palstaa tuskin edes olis... :( Kyllä sen mäki haluisin tietää.

    • kunnes erotaan...

      Ei ole mitään poppakonstia eikä muutakaan. 35v kokemuksella voin sanoa, ettei ole löytynyt parantavaa keinoa. Koko ihmisikä on mennyt ja kuinka paljon on jäänyt tässä elämässä jäänyt kokematta. Uinut olen viimeksi lapsena. Kylpylöihin en kehtaa edes mennä. Ilman meikkiä ei voi olla päivääkään.
      Olen katkera..todella katkera.

    • ei maksa mitään

      Viljat pois.

      C-vitamiinia
      D-vitamiinia
      sinkkiä

    • Aloittajalle

      Heippa!

      Otan osaa jos ihosi ei ole parantunut edes noin monella roaccutankuurilla.
      Itse olen tällä hetkellä 19-vuotias nainen, ja kärsinyt koko pienen ikäni erittäin pahasta aknesta. Aloitin lääkekuurit 14-vuotiaana antibiooteilla. Pahimmillaan se oli 15-16 vuoden iässä jolloin hain ensimmäisen roaccutankuurini. Kuuri auttoi hetken, mutta muutamassa kuukaudessa akne palasi. Aloitin uuden kuurin seuraavana syksynä, kun koko naama ja selkä olivat kauttaaltaan finnien peitossa. Toinen roaccutan-kuuri auttoi jo enemmän, mutta valitettavasti akneni palasi hieman yli vuoden päästä jälleen.

      Kesäisin näpyt hellittää hitusen kun aurinko porottaa, mutta eihän minusta ikinä mitään siloposkea tule. Eräänä iltana tämän syksyn aikana rupes sen verran vituttamaan tää naama, että päätin heittää oikein kunnolla jotain tujua tavaraa naamaan. Käsidesiä. Antiseptinen käsidesi tappaa tehokkaasti bakteerit ja parantaa tulehduksia. Alkoholiprosentti on niin suuri, että isotkin finnit kuivuvat nopeasti. Olen laittanut nyt 5 yötä putkeen iltaisin käsidesiä kauttaaltaan naamaan, ja ei jumantsuikka ku alkaa näyttämään hyvältä! Iho ei punoita, finnit ovat ERITTÄIN pieniä, vaikkakin niitä on vielä kohtuu paljon. Iho ei myöskään ole kuivunut paljoa.

      Olen googlettanut asiasta, mutta en ole nähnyt muiden vastaavia kokemuksia kovinkaan paljoa. En myöskään löytänyt tietoa onko käsidesin(huom antiseptisen!) käytöstä jotain muuta haittaa tai onko se terveydelle vaaraksi. Toistaiseksi aion kuitenkin jatkaa hoitoa, sopiihan aine käsillekkin!

      Ja voin tosiaan vannoa, että ihoni ei ole näyttänyt ikinä näin hyvältä ilman sisäistä lääkekuuria :) !

    • iho-tiina

      Terve!

      2kk sitten vielä mietin, että tämä on pakko olla roskaa, mutta ei ollut. Kuuntele tämä juttu.

      Vielä pari kuukautta sitten naamani kukki ja iho oli punainen ja täynnä finnejä ja muita epäpuhtauksia. Luin netistä ja kyselin tuttavaltani, ja sain tietooni tavan, jolla epäpuhtaudet lähtevät, tai ainakin vähenevät merkittävästi. Itselläni ne hävisivät nyt kokonaan siten, että minulla on vain kaksi pientä finniä tällä hetkellä, ja iho on tasainen ja kirkas.

      Mikä on sitten tämä tapa jolla finnit lähtevät?
      Ilmeisesti joku toinenkin on täällä suomi24 tätä tapaa levittänyt, ja se toimii. Tarvitset vain:

      1. Aloe Vera geeliä (juotavaa) 30-90ml päivässä.
      2. 1l vettä päivässä
      3. Mivitotal vitamiinia 30ml
      4. Terveelliset elämäntavat (ruokavalio, liikunta, uni, stressi pois)
      5. Proactiv Solution ihonhoitosarja
      6. Pantoteenihappoa 200mg päivässä

      -> jo kahden viikon kuluttua lupaan sinulle merkittäviä tuloksia.

      Itse ajattelin vielä silloin, että ihan huuhaata, mutta oikeasti nämä auttavat. Minulla oli tilanne, että ei mitään menetettävää, että ainakin kaksi viikkoa menee miten menee, mutta tämä kokeilu kannatti.

      Olo on muuten niin virkeä, vaikka on syksy ja ei ole ollut yskää vielä ainakaan! Aloe Vera on maailman ravinteikkain kasvi, joka on tunnettu jo 4000 vuotta. Aloe Vera sisältää kaikkia luonnon tärkeitä ainesosia, vitamiineja, aminohappoja jne.. Vaikka Aloe Vera sis. vettä suurimmaksi osaksi, on Forever Living producstin Aloe vera erityistä: aineiden synergia, eli yhteisvaikutus. Kun nautit Aloeta tyhjään vatsaan aamulla ja heti perään vitamiineja niin ne imeytyvät jopa 400% paremmin, kuin että ottaisit pelkästään vitamiineja. Aloe Vera myös puhdistaa ihoa ja poistaa kuonaa elimistöstä.

      Jos vatsa voi hyvin, niin kaikki voi hyvin, suolistosi ja vatsasi ja muu kehosi näkyy kasvoissasi, eli jos kasvoissa on epäpuhtauksia, niin todennäköisesti vatsasi ei ole tasapainossa, ja Aloe Veran avulla se tasapainoittuu. Minulla on kaveri, joka oli täysin liikunta kyvytön 10v sitten, joi vuoden aloe veraa ja nyt on täydesssä iskussa liikuntaohjaajana.

      Jokaisen kannattaa ajatella tulevaisuuttaan, koska siellä elämme. Voin todeta, että noidatttamalla noita minun ohjeita, ihosi puhdistuu 2 viikossa jo merkittävästi, ja saadakseksi parhaimman tulokset 2kk ihosi on virheetön. (ainakin melkein, itsellä on kaksi finniä nyt)

      Kysymyksiä?
      [email protected]

    • iho-tiinaa

      Ainiin ja voin lisätä vielä, että jos haluat tuloksia jo viikossa niin tee itsellesi salisyylihappokuorinta 30% liuoksella, muista että iho vaatii sen viikon ennen kuin toipuu siitä, voi poltella hieman ja hilseillä, mutta sillä iho uusiutuu ja finnit lähtevät. Tosin, tuo ei hävitä niitä lopullisesti, koska ne palaavat luonnollisesti, tuo on kuitenkin hyvä apu.

      • iho-tiiina

        Joo ja pakko vielä kommentoida, siis älä todellakaan laita käsidesiä kasvoille, se imeytyy ja aiheuttaa ties mitä kasvoissa. Kasvot eivät ole kuin kädet!!!!


      • Kerkko.

        Noi happokuorinnat toimii mutta vanhentaa. Iho alkaa jo muutamien vuosien päästä näyttämään selkeästi ikäistään vanhemmalta.


      • Koipa.
        iho-tiiina kirjoitti:

        Joo ja pakko vielä kommentoida, siis älä todellakaan laita käsidesiä kasvoille, se imeytyy ja aiheuttaa ties mitä kasvoissa. Kasvot eivät ole kuin kädet!!!!

        Käsidesi/ alkoholi vie iholta vastustuskyvyn. Saattaa yht äkkiä pamahtaa huonoon kuntoon.


      • Anonyymi
        iho-tiiina kirjoitti:

        Joo ja pakko vielä kommentoida, siis älä todellakaan laita käsidesiä kasvoille, se imeytyy ja aiheuttaa ties mitä kasvoissa. Kasvot eivät ole kuin kädet!!!!

        oon jostain palstalta lukenut oisko ollut mml:n joku sivusto ja sinne joku oli kirjoitellut, että lääkäri oli antanut ohjeeksi juurikin laittaa käsidesiä finnejen päälle en tiedä oliko itse sen keksinyt, mutta enpä usko


    • MATTI.L1

      Hei!!!Oletko kokeillut omega 3:n/veden vaikutusta akneen? Luin suomalais/kiina-
      lääkärin ohjeen näiltä samoilta palstoilta pari vuotta sitten.Ohjeena oli ,että ome-
      ga 3:sta,jota itse otin 3kpl e-epaa 650mg/vrk ja 1.5-2 litraa vettä/vrk.Vettä otin aa-
      mupäivisin n.15min.välein/lasillisen,eikä ruokailuun saa olla puoltatuntia lyhyem-
      pää aikaa(sotkee).E-epan ampulit voi ottaa vaikka yhdellä kertaa.Minulla e.m.toi-
      mii kun huomioi, ettei omega 6:sta syö "suruttomasti"(roskaruokaa)Olen kokeillut
      55 vuoden aikana kaikkia muita konstaja paitsi roaa."Halpa" omega3:t eivät autta-
      neet kun ne eivät pure tulehduksiin jne.

    • aknestaan selvinnyt

      Vanha juttu mutta vastataan jos se jotakuta auttaisi.

      Kun on miehestä kyse, niin mitä ilmeisimmin partaakin on, ja sitä myös ajetaan. Siihen liittyen, älä levittele bakteereja pitkin ihoa vaan desinfioi parranajolaitteesi joka käyttökerran jälkeen, ja käytä desinfioivaa partavetta. Itse olen käyttänyt tähän köyhempää ratkaisua eli apteekista saatavaa septidiniä, joka ei kirvele vaikka naama ei parranajon jälkeen olisikaan ihan ehjänä. Eikä todellakaan ole mitään haittavaikutuksia, akne on käytännössä rauhoittunut.

      Nykyään on sähkökoneita, joihin saa huoltotelakan, joka hoitaa näppärästi koneen desinfioinnin omalla nesteellään. Huoletonta, joskin nesteet jonkin verran maksavat.

    • sara87

      Kannattaa lukea nujerra akne opas. Siinä on paljon hyvää tietoa, josta sain itse apua omaan akneeni.

    • Anonyymi

      Clear skin subliminalit YouTubessa kuunnelkaa niitä ja juokaa vettä kun kuuntelette niitä mutta älkää juoko liikaa vettä. Voihan niitä testata. Mutta niihin pitää uskoa että ne tehoavat. Tiedän, on Vaikea joskus uskoa johonkin tuollaiseen, Itsekin mietin välillä että onko jollakin tieteellistä näyttöä että ne ovat toimineet oikeasti joillakin.. Kaikki pitää todistaa tieteellisesti.. Että toimivat, että vain kuuntelemalla saa kaikkea.. Jos olisi noin helppoa kaikki eihän maailmassa olisi edes ongelmia kenelläkään.. Kaikilla olisi täydellinen ilman huolen häivää elämä.. ( kunpa olisikin) testaan itse subliminaleita omalta youtube kanavalta I teen soittolistoja koko ajan.. Toivon että ne tehoavat kun olen niin väsynyt olemaan pettynyt koko ajan😭 . Pitää vaan olla kärsivällinen.. Mutta on pakko toimia kun en kestä enää pettymistä, subliminaleissa on boostereita, ja blockage removers jotka auttaa jos ei meinaa saada tuloksia, niin voi kuunnella niitä pitäisi auttaa. Ja saa tuloksia ilman kuuntelemista boostereita. Voi kuunnella niitä. Toivottavasti ne auttaa kaikkia kuuntelijoita saamaan tuloksia lääkärit eivät tiedä että YouTube on täynnä Subliminaleita.. Niillä voi saada vaikka mitä..

    • Anonyymi

      Itselläni auttoi maitotuotteiden ja tumman suklaan välttäminen. Naama alkaa aina uudelleen kukkimaan, jos erehdyn ottamaan esim. heraproteiinia salikäynnin päälle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe