Moikka,
kuuntelin youtubesta biisejä ja tuli tarve kirjottaa johonki et kaikki tulevat hääparit varmasti saisivat yhtä hyvän bändin omiin häihinsä kuin mitä meillä oli...bändi on pääkaupunkiseudulta ja nimeltä HeartBeat (http://www.elisanet.fi/heartbeat/HeartBeat/HeartBeat.html)
Suosittelen bändiä häihin
4
341
Vastaukset
Huh kun kallist
päivän hinta yleensä on 350 egee
sekä Tanssimusiikkia että kakunleikkaus viihdettä- Duo musaaa
Minä myös teen keikkaa a 350 egee matkat
mutta en kieltäydy jos joku tyrkytää 1 350 egee
ehkä joltakin tuntuu premmalta kehua siipalleen rikkauttaan - soittaja3
No ei todellakaan ole päivän hinta 350 euroa bändistä. Ehkä duosta tai triosta korkeintaan, tai jostain kaverin bändistä joka tulee puoli-ilmatteeksi.
Jos bändissä on vaikka 5 jäsentä, niin siitä kun jakaa 350 euroa miinus matkat ja mahdolliset muut kulut... - Jääräpäät !
Kun väki on monen ikäistä niin sekalainen viihde- ja tanssimusiikki osuu parhaiten. Kokeneet soittajat soittavat monipuolisesti ja asiansa tietäen yleisöä ajatellen väheksymättä eri aikakausia. Jos nyt pelkistäisin, yhden ainoan tyylin soittajat viihdyttävät itseään yrittäen ajaa läpi vain sitä yhtä "omaa" musiikkilajiaan. Yleisön kannalta siinä käy niin että "jee, olihan se hienoa" yhdelle pienryhmälle mutta valtaosa olisi halunnut viihtyä, tanssia, iloita ja kuulla jotain monipuolisempaa. Taide on hienoa, pienryhmien musiikitkin voivat olla hienoa mutta monen ikäistä vierasjoukkoa ajatellen: Yksinkertaisesti tavallista sekäviihdettä iloisin mielin laidasta laitaan on aika varma paketti useimmille meistä.
http://www.tanssimusiikkia.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait783402Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso41304Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani41081- 261056
Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68810Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es44762Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60744Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä45739Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t29683Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4667