Mulla on flunssa johon tarvittisin res.lääkettä, mutta päivystykseen tuskin kannattaa flunssan takia mennä? Ajanvarauksella ajan saa parin viikon päähän joten sillon mulla tuskin enää on flunssa, eli voiko tervehtyneenä mennä lääkäriin hakemaan apua tuohon flunssaan josta on jo parantunut?
Kuitenkin jossain vaiheessa se taas iskee ja sillon olis lääke valmiina!
Terveenä lääkäriin
inforMee
1
91
Vastaukset
- no niin no....
Itselleni on joskus annettu antibiootit valmiiksi, koska olen ollut lähdössä matkalle ja olen selittänyt, etten haluaisi joutua hakemaan vasta matkakohteessa lääkärinapua. Tosin tuolloin merkit jonkinlaisesta taudista ovat olleet jo lääkärin nähtävissä, ja tiedä häntä, miten kukakin lääkäri asiaan suhtautuu. Mutta jos nyt siis jotain neuvoja kaipaat, niin ehdotan että kokeile samaa: sano että tarvitset jotain matkaa varten lääkkeitä varmuuden vuoksi koska olet useaan otteeseen ollut viime aikoina sairaana ja pelkäät taudin uusiutumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.495161- 783556
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212148Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651875Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151719Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531316Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951270- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331187Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2871161