Niin ajattelin pitää tässä pienen gallupin, omasta mielestäni hyvin naurettavasta asiasta...
Mitä mieltä te ootte Habbossa seurustelusta ja naimisiin menosta?
Musta se on ihan naurettavaa. Ite en oo koskaan seurustellu siellä saatikaan mennyt naimisiin xD Ai että muo tänäänkin nauratti, kun menin sinne niin siellä oli taas jotkut häät. Siellä oli porukkaa niin tosissaan. Jotkut onnitteli tätä uutta "avioparia" ja toivottivat pitkää ikää "liitolle". Siellä sulhanen oli oikeen tehnyt rakkaus runon ja sanoi kovasti rakastavansa uutta "vaimoaan". Niin varmaan... Ei sellaset ihmiset edes tiedä mitä todellinen rakkaus on...
Naurettava Gallup, naurettavasta aiheesta
5
476
Vastaukset
- poju
samaa mieltä.......
mutta kok habbo on aika turha.... lapset tuhlaa siihen rahojaan, enkä ymmärrä, ku muutama yli 18 vuotiaskin on tullut vastaan..... ieks oo parempaa tekemistä??
ja mullaki on yks kamu joka haluis lopettaa habon, mut sil on nii paljo kamaa, ettei sen kannata (varmaa 100€ edestä) lol.....- ruukka
Mäkin haluaisin varmaan lopettaa habon, mut en silleen kokonaan, on siellä joskus ihan kiva käydä jos ei oo muuta tekemistä. Mullekkin on kertyny aika paljon kaikkee tavaraa ja oon suunnitellu antavani ne jollekkin. Mut en oo sit viittinykkää, kun oon kummiski ite maksanu niistä paljon. Ehkä mä annan ne joskus jollekkin irl- kamulle jos joku niist haluu. xD
- Ceres
Mikä ihmeen habbo?
- ruukka
habbo hotel kultakala http://hotellikultakala.fi Ajattelin et en laita koko nimee, kun suurin osa nuorist varmaan tietää paikan, mut en mäkään ollu kuullu koko paikasta vielä ku vast joku vuos sitte...
- kupo-san
Olen kyseisessä paikassa käynyt katsomassa, mikä on meininki, enkä ollut uskoa näkemääni...
Tuo hääjuttu ihmetyttää minuakin... luultavasti ne, jotka sitä harrastavat, haluavat vain irtaantua todellisuudesta ja olla jotain mitä he eivät ikinä voi olla. Mikä olisikaan kyseiseen touhuun parempi paikka kuin hotelli Kultakala...
Noh, jokainen tehköön mitä lystää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203