Haluan vaimolleni rakastajan?

Ihanalle vaimolleni

Onko muita perheenisiä jotka haluaisivat nähdä ja antaa oman rakkaan vaimonsa vieaan miehen käsittelyyn?
Itse olen aikeissa tätä ehdottaa ja luulen vaimoni suostuvan.Lasten takia en halua toista miestä kotiimme,mutta ajattelin että vaimo voisi hoitaa asian jonkun toisen miehen luona aluksi.Itse odottaisin kotona kiihottuneena vaimoni palaamista,ehkä jossain vaiheessa haluaisin olla todistamassa heidän rakastelua...
Olemme vähän yli kolmekymppisiä ja uskon että vaimoni kelpaisi monelle miehelle,ainakin ravintolassa tulee monia iskuyrityksiä...
Kokemuksia muilla?

25

5854

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies vieras

      Miksi? etkö itse jaksa lykkiä? Pervosti kiihotut kun vaimo kävisi vieraissa? Tuo ei onnistu jos tunteita tulee peliin ja jäät lehdelle soittelemaan..unohda ja kuoppaa ko ajatus.

      • Anonyymi

        Usein vaan tälläiset avioliitot kariutuu valitettavasti


    • "mies":DDD

      ^ taidat olla sitten aika sairaan omistushaluinen/kapea katseinen surkimus.
      Ööö....luulen että tuollaisen miehen nainen on saanut vierasta aika monta kertaa,tietysti niin että et itse tiedä.
      Vaimosi on sinulle siis kuin auto jonka omistat.

      Tosin tuo "pervosti kiihotut" sanan valinta viittaa nuoreen epävarmaan kokoomuslaiseen aivopestyyn mieheen ,tai sitten typerään itseensä kyllästyneeseen naiseen jolla ylipainoa.

    • et kestäisi

      Onhan niitä olemassa sellaisiakin pariskuntia jotka näin tekevätkin, mutta se on kummankin vapaaehtoisuudesta kiinni. Et ole tainnut vaimosi kanssa keskustella asiasta, voipa olla että jäät nuolemaan näppejäsi ja menetät perheesi.
      Valintasihan on sinun joko kerrot haavestasi tai et. On myös olemassa Svinger toimintaa, 90% varmuudella näilläkin pareilla menee oma liitto solmuun.

      • Nautitaan_kimpassa

        Meillä pitkäaikaisin mies on ollut jo 20 vuotta mukana kolmantena meidän aviovuoteessa eikä hän ole ainoa mutta hän on minun lapsuuden kaveri ja paras ystävämme on meillä ollut myös minun kaikki muutkin ystäväni kimppakivassa on meillä myös vaimoni kavereita ollut mukana mutta paras mahdollinen ryhmä on kun miehiä on enemmistö koska silloin naiset tulevat varmasti tyydytettyä , meillä on myös aviopareja joitakin mukana eri aikoina etteivät he tiedä toistensa mukana olosta.
        Minulla ja vaimollani menee loistavasti yhteiselämä.


    • max_ei
    • pantterinaaras

      Tuo onnistuu vain jos:
      - asia sovitaan yhdessä. Pakottaa et naistasi saa, sillä silloin asiasta ei tule mitään
      - tehdään selvät pelisäännöt joka tilannetta varten
      - ei rakastajaa, sillä sehän olisi jo suhde toiseen mieheen. Et kuitenkaan ilmeisesti halua, että naisesi rakastuu tähän toiseen. Se on enemmän kuin mahdollista, jos naisesi seikkailee yksin.
      - tehkää niin, että olet itse alusta asti mukana, näitä ns kolmansia pyöriä kyllä löytyy
      - Pitää muistaa turvaseksi, nykyään on kaikenmaailman tauteja entistä enemmän, kun nämä suhteet on NIIn vapaita, että hypellään sängystä sänkyyn

      Tällainen ylimääräinen viritys seksielämässä voi olla joko fiasko tai voimavara.
      Riippuu aivan siitä, miten asiaa yhdessä käsittelette ennen ja jälkeen tapahtuman.

      Meillä se toimi.
      Sain virityksiä päiväuniin ja uhh kiihkeitä muistoja ;)

      • Anonyymi

        Etkä edes tiedä mitä puolisosi haaveilee sisällään , joten tule sitten kertomaan kun avioero on käsillä


    • OMG X

      OMG! Kyllä on mielikuvituksetonta sakkia..fnatsiat voi kyllä toteuttaa vaimon kanssa jos vaan sitä mielikuvitusta riittää-eikä tarviat kolmasia osapuolia tässä tautien massa sekoittamaan.

    • ei ole järkevää ei,

      Jotenkin vaikuttaa, että aloittaja pitää vaimoaan jonkinlaisena näyttelyesineenä tai autona, jota voi esitellä ja nataa koeajaa. Aika pipipäistä hommaa. Jos suhde on kunnossa, ei siihen tarvi mitään kolmansia eikä mitään ulkopuolisia shteita.

    • e33

      samat sanat.

    • vieraisiin

      Minun mieheni yllytti syksyllä käymään vieraissa. Ei tehnyt mieli ja ehdotuskin oli loukkaava. Syy selvisi vuoden vaihteessa. Hän oli löytänyt uuden naisen ja halusi avioeron. Jos olisin käynyt vieraissa, olisi hänelle ollut helpompaa jättää minut. Nyt leikkii innoissaan uusioperhettä naisensa kanssa..

      • Anonyymi

        Ihan tota se on aina tälläiset jutut joitain joissa on ihan toinen syy, kun se mitä mies muka ehdottelee .
        Epäkypsiä miehiä tuollaiset jotka ehdottelee omalle vaimolleen asioita mihin itseään arvostava nainen ei alistu.


    • hgffg

      Kuulostaa kivalle...:)

    • fantasia-pete

      Haluaisin nähdä vaimoni Marit Björgenin kanssa. Hän ei kai ole mies. En kyllä ole varma, mutta luultavasti ei ole. Ajatus kuitenkin kiihottaa. Voisi sopivan miehekkäänä miellyttää vaimoakin. Ehkei Marit suostuisi. Pitää kysyä kun hän tulee seuraavan kerran Suomeen hiihtämään.

    • Sama täällä

      Sanoista tekoihin. Rohkeasti vaan ehdotat ja kerrot toiveesi. Naisesi kyllä kertoo pitääkö ajatuksesta vai ei. Itse kerroin aikoinaan pitkän pohdinnan jälkeen samanlaisista haaveista. Vaimo järkyttyi täysin ja oli muutamia viikkoja / kuukausia epätoivoinen ja masentunut. Myöhemmin tajusi, että haluan pyyteettömästi molempien parasta.

    • vgin

      Vaimoni on 34v tummaihoinen, hyvä body! ensi kuusta 20v armeijapoika käy iltalomilla nussimassa tummaa vaimoani, että........

    • kaikkia hulluja.....

      Ehkäpä sun kannattaisi käydä avauttamassa pääsi. Sääliksi käy vaimoasi.

    • Teppo_xx

      Meillä tuollainen toteutettiin kauan sitten, yli 20 v ja olemme vieläkin naimisissa. Mutta kuten joku nainen aiemmissa viesteissä kirjoitti, säännöt pitää olla selvät ja asiaa kannattaa valmistella kunnolla, jos saat vaimosi siihen mukaan. Meillä tuo meni ihan hyvin ja vaimollani oli rakastaja noin vuoden ajan. Mutta sitten meni itse tekemään virheen, kävin vieraissa ja kerroin vaimolleni. Sitä hän ei olisi halunnut eikä hän enää ollut innoissaan koko asiasta ja rakastajakin jäi pian sen jälkeen. Siis ehdottomasti sinun pitää olla uskollinen, vaikka vaimollasi olisi rakastaja luvallasi, hän ei salli sinulle samaa vapautta.

      • Anonyymi

        Tiedän yhden parin jotka myös päättyivät miehen tahdosta siihen ratkaisuun Sen jälkeen tuli vaimosta eri ihminen hyvin epäluuloinen ja kärsii masennusta ajoittain Katuu, ja tietää ettei tehtyä saa tekemättömäksi .
        Miksi ykeensä mennään avioon jos siihen pitää vetää ” virkistäjiä” mukaan. Ajatuskin että lapset saavat tietää näiden leikeistä inhottaa.


    • ...

      Ihan kaunis ajatus, jos ei itse jaksa.

    • Olen vasta 28v mutta olen kahdenmiehen vaimona pari kolme kertaa kuussa.

    • nahjuksia

      Et rakasta vaimoasi. Älä hanki hänelle rakastajaa, hanki siivooja.

    • Anonyymi

      On kyllä

    • Anonyymi

      Taitaa olla hieman ylikehittynyt sukuvietti . Ne jotka ovat kokeilleet ovat eronneet aika pian sen jälkeen itku silmässä.
      Jos ei lasten isällä ole muuta ajattelemista niin heikoilla on taju mitä suhde on miehen ja naisen välillä

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1900
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1509
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1288
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1275
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1200
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      1009
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      962
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      109
      881
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      733
    Aihe