Ihastunut ujoon mieheen...

Lilli423

Olemme nähneet joka viikko reilun kuukauden ajan, pussattu silloin tällöin (lähinnä nuolemista humalassa...) ja hän on jopa itse ottanut yhteyttä enemmän, kuin minä. En silti tiedä mitä hän oikein ajattelee/haluaa minusta... Kun itse olen myös jokseenkin epävarma luonteeltani ja en tiedä pitäisikö minun kysyä häneltä ihan suoraan asiasta, mutta en haluaisi että hän kuitenkaan pelästyy. Näinkin kärsimätön ihminen kuin minä, ei jaksa roikkua jossain josta ei saa selvää... mutta olen niin ihastunut etten haluaisi luovuttaakaan. Mitä te olette mieltä, kysynkö vai pitäisikö minun ottaa hieman etäisyyttä häneen ja jättää vain vastaamatta puheluun tai viestiin, jotta hän ehtisi itse miettiä asioita?

Sekavaa tekstiä, mutta toivottavasti selvän saa:-)

1

331

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo aikuinen ujo

Jatka vaan samaan malliin. Jos hän pussailee ja ottaa yhteyttä on hän varmastikin kiinnostunut sinusta. Kaikki miehet eivät yritä heti sänkypuuhiin, toisilla se on ainoa tavoite.

Jos otat etäisyyttä ja jätät vastaamatta puheluihin annat viestin ettet olekaan enää kiinnostunut hänestä. Ujo voi ottaa sen tosissaan eikä enää häiritse sinua.

Sopivilla puheenaiheilla, kuten "mitä teet hiihtolomalla", voit saada selville oletko sinä niissä suunnitelmissa mukana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      99
      3161
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      49
      2571
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      53
      1399
    4. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      335
      1170
    5. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      43
      1131
    6. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      154
      931
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      11
      911
    8. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      740
    9. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      54
      710
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      38
      695
    Aihe