Ihastunut ujoon mieheen...

Lilli423

Olemme nähneet joka viikko reilun kuukauden ajan, pussattu silloin tällöin (lähinnä nuolemista humalassa...) ja hän on jopa itse ottanut yhteyttä enemmän, kuin minä. En silti tiedä mitä hän oikein ajattelee/haluaa minusta... Kun itse olen myös jokseenkin epävarma luonteeltani ja en tiedä pitäisikö minun kysyä häneltä ihan suoraan asiasta, mutta en haluaisi että hän kuitenkaan pelästyy. Näinkin kärsimätön ihminen kuin minä, ei jaksa roikkua jossain josta ei saa selvää... mutta olen niin ihastunut etten haluaisi luovuttaakaan. Mitä te olette mieltä, kysynkö vai pitäisikö minun ottaa hieman etäisyyttä häneen ja jättää vain vastaamatta puheluun tai viestiin, jotta hän ehtisi itse miettiä asioita?

Sekavaa tekstiä, mutta toivottavasti selvän saa:-)

1

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo aikuinen ujo

Jatka vaan samaan malliin. Jos hän pussailee ja ottaa yhteyttä on hän varmastikin kiinnostunut sinusta. Kaikki miehet eivät yritä heti sänkypuuhiin, toisilla se on ainoa tavoite.

Jos otat etäisyyttä ja jätät vastaamatta puheluihin annat viestin ettet olekaan enää kiinnostunut hänestä. Ujo voi ottaa sen tosissaan eikä enää häiritse sinua.

Sopivilla puheenaiheilla, kuten "mitä teet hiihtolomalla", voit saada selville oletko sinä niissä suunnitelmissa mukana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      128
      5764
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      396
      2579
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      134
      2497
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      8
      2079
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      12
      1353
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      62
      1107
    7. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1042
    8. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      51
      912
    9. Temusta tilaamiseen tulee muutos

Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/
      Maailman menoa
      101
      825
    10. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      76
      825
    Aihe