Ihastunut ujoon mieheen...

Lilli423

Olemme nähneet joka viikko reilun kuukauden ajan, pussattu silloin tällöin (lähinnä nuolemista humalassa...) ja hän on jopa itse ottanut yhteyttä enemmän, kuin minä. En silti tiedä mitä hän oikein ajattelee/haluaa minusta... Kun itse olen myös jokseenkin epävarma luonteeltani ja en tiedä pitäisikö minun kysyä häneltä ihan suoraan asiasta, mutta en haluaisi että hän kuitenkaan pelästyy. Näinkin kärsimätön ihminen kuin minä, ei jaksa roikkua jossain josta ei saa selvää... mutta olen niin ihastunut etten haluaisi luovuttaakaan. Mitä te olette mieltä, kysynkö vai pitäisikö minun ottaa hieman etäisyyttä häneen ja jättää vain vastaamatta puheluun tai viestiin, jotta hän ehtisi itse miettiä asioita?

Sekavaa tekstiä, mutta toivottavasti selvän saa:-)

1

331

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo aikuinen ujo

Jatka vaan samaan malliin. Jos hän pussailee ja ottaa yhteyttä on hän varmastikin kiinnostunut sinusta. Kaikki miehet eivät yritä heti sänkypuuhiin, toisilla se on ainoa tavoite.

Jos otat etäisyyttä ja jätät vastaamatta puheluihin annat viestin ettet olekaan enää kiinnostunut hänestä. Ujo voi ottaa sen tosissaan eikä enää häiritse sinua.

Sopivilla puheenaiheilla, kuten "mitä teet hiihtolomalla", voit saada selville oletko sinä niissä suunnitelmissa mukana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      350
      1369
    2. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      66
      788
    3. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      54
      783
    4. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      767
    5. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      38
      745
    6. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      705
    7. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      64
      664
    8. 49
      655
    9. 57
      648
    10. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      58
      638