Ihastunut ujoon mieheen...

Lilli423

Olemme nähneet joka viikko reilun kuukauden ajan, pussattu silloin tällöin (lähinnä nuolemista humalassa...) ja hän on jopa itse ottanut yhteyttä enemmän, kuin minä. En silti tiedä mitä hän oikein ajattelee/haluaa minusta... Kun itse olen myös jokseenkin epävarma luonteeltani ja en tiedä pitäisikö minun kysyä häneltä ihan suoraan asiasta, mutta en haluaisi että hän kuitenkaan pelästyy. Näinkin kärsimätön ihminen kuin minä, ei jaksa roikkua jossain josta ei saa selvää... mutta olen niin ihastunut etten haluaisi luovuttaakaan. Mitä te olette mieltä, kysynkö vai pitäisikö minun ottaa hieman etäisyyttä häneen ja jättää vain vastaamatta puheluun tai viestiin, jotta hän ehtisi itse miettiä asioita?

Sekavaa tekstiä, mutta toivottavasti selvän saa:-)

1

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo aikuinen ujo

Jatka vaan samaan malliin. Jos hän pussailee ja ottaa yhteyttä on hän varmastikin kiinnostunut sinusta. Kaikki miehet eivät yritä heti sänkypuuhiin, toisilla se on ainoa tavoite.

Jos otat etäisyyttä ja jätät vastaamatta puheluihin annat viestin ettet olekaan enää kiinnostunut hänestä. Ujo voi ottaa sen tosissaan eikä enää häiritse sinua.

Sopivilla puheenaiheilla, kuten "mitä teet hiihtolomalla", voit saada selville oletko sinä niissä suunnitelmissa mukana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      40
      2304
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      293
      1904
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      20
      1730
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1555
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      23
      1384
    6. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1289
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      41
      1262
    8. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1225
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      35
      972
    10. Voi rakas sinua

Ei mikään helpoin reissu eikö. Koita jaksella 😘
      Ikävä
      9