Cruzen SW saatavuus

Koejoa vailla

Onpa hankalaa löytää Cruzen SW:tä koeajolle. Näyttää siltä kuin koeajoautotkin olisi jo myyty. Milloinkahan näitä aletaan saada maahan isompia eriä kun minua kiinnostaisi testata sekä 1.4 T ja 1.7 D eikä ole aikaa maan ääriin matkustella niitä koeajamaan.

14

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Löytyyhän niitä

      Missä oikein asut?

      Käy jollain valtuutetulla jälleenmyyjällä pyytämässä Cruze koeajoon. Toyota kauppiaasi ei pysty auttamaan asiassa....

      • Koejoa vailla

        Olen vaihtamassa Toyotaa pois, enkä todellakaan aio mennä Toyotakauppaan. Jospa joku kertoisi mistä löytyy 1.4T ja 1.7D ja mielellään samasta liikkeestä. Ei tarvitse olla edes SW-malli.


      • SaabTurbo
        Koejoa vailla kirjoitti:

        Olen vaihtamassa Toyotaa pois, enkä todellakaan aio mennä Toyotakauppaan. Jospa joku kertoisi mistä löytyy 1.4T ja 1.7D ja mielellään samasta liikkeestä. Ei tarvitse olla edes SW-malli.

        Nettiautosta löytyi pari dieseliä, ei farkkuja kylläkään, Tampere ja Kokkola:
        http://www.nettiauto.com/chevrolet/cruze/4858144
        http://www.nettiauto.com/chevrolet/cruze/5124058

        ja pari bensaturboa, Kuopio ja Joensuu:
        http://www.nettiauto.com/chevrolet/cruze/5081304
        http://www.nettiauto.com/chevrolet/cruze/5091500

        Mutta testaamaan pääsee muuallakin. Jossain täällä oli paikkoja, joista löytyy bensaturboja. Ainakin Turku ja Helsinki oli listalla. Kannattaa soitella kaikille Chevrolet-liikkeille ja kysyä.


    • 1.7D

      Tuollaista 1.7D:tä ei löytynyt mistään. Jouduttiin ostamaan se sokkona. Nyt auto ollut viikon verran ajossa eikä kaduta kyllä yhtään. Erittäin mukava auto ajaa ja koneessa tuntuu olevan riittävästi paukkuja ainakin meidän tarpeisiin. Koeajetiin se 1.4T ja sekin oli hyvä, mutta itse pidän enemmän dieselin väännöstä. 1.6:seen ei kannata verrata sillä se on tosi nuhainen. Mutta uusista koneista ottaisin sen kummasta pitää enemmän bensasta vai dieselistä molemmat on hyviä enkä ainakaan itse huomannut mitään järkyttävää eroa noissa kahdessa...

      • Koejoa vailla

        Olen testaillut molempia koneita Opelin korissa ja molemmat ovat hyviä. Ajomäärien ja kulutuksien laskeskelujen jälkeen päätin ottaa 1.4T:n. Mikä varusteversio sinulla on? Sait auton kai aika nopeasti?


    • 1.7D

      Juu auto tuli todella nopeasti se oli valmiiksi hangossa kun tilaus tehtiin. Ei tuossa 1.7D:ssä tainut olla muuta vaihtoehtoa kuin se LT varustetaso. SE 1.4T launch edition olisi ollut perjaatteeessa samanhintainen ja siinä olisi ollut vähän enemmän kilkkeitä, mutta tuohon diisseliin ei vastaavaa varustepakettia ollut saatavana.

      Talvirenkaat jotka tulevat mukaan ovat sitten todennäköisesti Firestone Winterforcet eivätkä bridgestonet, tai ainakin meillä oli. En tiedä onko asilla mitään merkitystä mutta yllätyin vain itse kun myyjä oli kokoajan puhunut bridgestonen renkaista ja olin lueskellut etukäteen miten Bridgestone oli testeissä pärjännyt

      • Koejoa vailla

        Eipä dieselissä todellakaan ole tarjolla Launch Packiä.

        Kysyin ihan erikseen ja merkitsin itselleni ylös, että Bridgestonet on luvattu. Löytyy muuten sähköpostinakin kun nyt tarkistin. Saa nähdä mitä sieltä tulee. Mutta auto tulee vasta 2013 rekisteriin eli pitkä odotus on edessä.

        Olisi silti mukava kuulla sinunkin kokemuksiasi autosta sen jälkeen kun olet päässyt sitä vähän talvikeleissäkin ajamaan.


      • Tulikivet

      • Koejoa vailla
        Tulikivet kirjoitti:

        Taitaapi olla Firestone Bridgestonen alamerkki nykyään. Ainakin ko. renkaat löytyy Bridgestone.fi -sivuilta.

        http://www.bridgestone.fi/lehdisto/lehdistotiedotteet/2012/firestone-julkistaa-winterforce-nastarenkaan

        Minusta, jos on sovittu Bridgestoneista, pitää tulla Bridgestonet, eikä mitkään muut. Firestone ei ole ollut mssään testeissä, Bridgestone taas on hyväksi todettu. Hintaero ei ole suuri:

        FIRESTONE WINTERFORCE NASTA 205/60-16 92S 423,80
        BRIDGESTONE NORANZA 2 EVO 205/60-16 96T XL499,80


    • Artsi1976

      Firestonet tulee omaan cruzeen. Vajaa pariviikkoa niin pääsee testailemaan

    • 1.7D

      No nyt on ensi lumi maassa ja Firestonet alla. Eipä ole paljoa tullut ajettua, ja muutenkin varovasti olen ajellut renkaita sisään, mutta ihan hyviltä ovat toistaiseksi vaikuttaneet. Eiköhän noilla pärjää...

      Muutenkin Cruze vaikuttaa ensituntumalta ihan hyvältä ajettavalta talvikeleilläkin. Itse olen todella yllättynyt siitä kuinka hiljaiseksi tuon hintaluokan auto on saatu.
      Toistaiseksi Cruzen kanssa on kaikki hienosti.

      • buahhahahahha

        Renkaiden sisäänajo :)

        Oikeissa autoissa ne toimii heti.


      • AntiTero
        buahhahahahha kirjoitti:

        Renkaiden sisäänajo :)

        Oikeissa autoissa ne toimii heti.

        Etpä Tero ole sitten talvirenkaita koskaan ostanutkaan kun et tiedä, että ensimmäiset kilometrit pitää ajaa rauhallisesti jotta nastat asettuvat paikoilleen.


      • buahhahahahha
        AntiTero kirjoitti:

        Etpä Tero ole sitten talvirenkaita koskaan ostanutkaan kun et tiedä, että ensimmäiset kilometrit pitää ajaa rauhallisesti jotta nastat asettuvat paikoilleen.

        Tunturi Sportiinko nastat, buahahaa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1475
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      156
      1159
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1040
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      907
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      65
      773
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      757
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      702
    Aihe