Hyvä lastenneurologia pk-seudulla.

epi

Lapsella on epilepsia ja etsitaan hyvä epilepsiaan erikoistunut lastenneurologia. Kuka osaa neuvoa, kiitos.

8

547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hely4

Yksityiseltä vai?

• epi

Ajattelin kyllä julkiseltä.

• aamu23

Julkisella ei tietääkseni itse voi valita hoitavaa lääkäriä vai voiko, joku fiksumpi valaiskoot. Itse käyn yksityisellä.

• epi

Onko kuka käynyt lapsen kanssa Lastenlinnassa neurologin vastaanotolla? Osaako kuka esim. sieltä neuvoa neurologia?

• yks.th
        epi kirjoitti:

Onko kuka käynyt lapsen kanssa Lastenlinnassa neurologin vastaanotolla? Osaako kuka esim. sieltä neuvoa neurologia?

Julkisella ei tosiaankaan voi itse valita lääkäriä jonka vastaanotolle menee. Julkinen sektori toimii noin koko maassa.

• käynyt
        epi kirjoitti:

Lastenlinnassa on todella taitavia lastenneurologeja. Ei siellä huonoa olekaan, joten jos saat sinne lähetteen, voit huoletta mennä ja saa t lapsen asiaa eteenpäin ja hoitoon.

• jonkinlainen vastaus

Julkisella puolella ei voi valita lääkäriä. Terveyskeskuksesta/neuvolasta tarvitaan lähete erikoissairaanhoitoon. Aika neurologille tulee sitten aikanaan poliklinikalta. Täällä meillä päin on lisäksi joka käyntikerralla eri lääkäri.

Lastenlinnasta ei ole kokemuksia, asun muualla Suomessa. Ymmärtääkseni julkinen sektori toimii kuitenkin näin koko maassa.

• hely4

Julkisella ei voi valita neurologia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      178
      6545
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1804
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1588
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1310
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      992
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      40
      973
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      96
      933
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      859
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      241
      835
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      819
    Aihe