Lapsella on epilepsia ja etsitaan hyvä epilepsiaan erikoistunut lastenneurologia. Kuka osaa neuvoa, kiitos.
Hyvä lastenneurologia pk-seudulla.
8
517
Vastaukset
- hely4
Yksityiseltä vai?
- epi
Ajattelin kyllä julkiseltä.
- aamu23
Julkisella ei tietääkseni itse voi valita hoitavaa lääkäriä vai voiko, joku fiksumpi valaiskoot. Itse käyn yksityisellä.
- epi
Onko kuka käynyt lapsen kanssa Lastenlinnassa neurologin vastaanotolla? Osaako kuka esim. sieltä neuvoa neurologia?
- yks.th
epi kirjoitti:
Onko kuka käynyt lapsen kanssa Lastenlinnassa neurologin vastaanotolla? Osaako kuka esim. sieltä neuvoa neurologia?
Julkisella ei tosiaankaan voi itse valita lääkäriä jonka vastaanotolle menee. Julkinen sektori toimii noin koko maassa.
- käynyt
epi kirjoitti:
Lastenlinnassa on todella taitavia lastenneurologeja. Ei siellä huonoa olekaan, joten jos saat sinne lähetteen, voit huoletta mennä ja saa t lapsen asiaa eteenpäin ja hoitoon.
- jonkinlainen vastaus
Julkisella puolella ei voi valita lääkäriä. Terveyskeskuksesta/neuvolasta tarvitaan lähete erikoissairaanhoitoon. Aika neurologille tulee sitten aikanaan poliklinikalta. Täällä meillä päin on lisäksi joka käyntikerralla eri lääkäri.
Lastenlinnasta ei ole kokemuksia, asun muualla Suomessa. Ymmärtääkseni julkinen sektori toimii kuitenkin näin koko maassa. - hely4
Julkisella ei voi valita neurologia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491506Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761335Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86993- 16972
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi87788Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740