Oon syönyt roaccutan kuurin ehkä n.4,5 vuotta sitten. Nyt ois taas ehkä aihetta. Koko naama on mustapäitä täynnä ja pikkusia näppyjä on siellä sun täällä. Ei oo mitään kipeitä patteja mut silti aina näppyjä. Rintakehässä on kans pikkunäppyy ja mustapäätä. Niin oon miettyny et antaiskohan ne mulle roaccutan kuurin.
Vai miten paha tilanne pitää olla? Aikoinaan oli paljon pahempi.
Mutta mitäs se nyt taas maksokaan?
Muistan et KELA korvaa vissiin jonkin verran?
Ja saako alennusta ihotautilääkärille menosta ku on opiskelija?
Paljon tulee suunnilleen maksamaan?
Kiitos vastauksista...
T.Petra
roaccutan
3
1725
Vastaukset
- jonna
En usko, että vielä on aihetta roaccutanille.. ja luulen että lääkäri sanoo samaa, jos vastaanotolle eksyt.
Hyvällä tuurilla selviydyt jonkun voiteen avulla, joita voi ostaa apteekista myös ilman reseptiä. - mari
Heip. Itselläni vähän sama tilanne, söin roaccutanin neljä vuotta sitten. Yli kolme vuotta iho oli lähes täydellinen, kunnes viime syksynä palasi selkään jonkin verran. Menin lekurille ja päätettiin kokeilla apocycliniä. Auttoi kuurin ajaksi, akne alkoi taas ilmaantua kun kuuri loppui. Kipitin juuri tänään hakemaan roaccutan-reseptin, ei näytä lähtevän muuten. Ja usein kai tarvitaan enemmän kuin yksi kuuri, jotta saavutettaisiin niitä lopullisempia tuloksia. Suosittelen siis, ellei se muilla lääkkeillä (tabut tai voiteet) pysy kurissa.
Kuurin sain helposti, vaikka tilanne ei nyt niin paha olekaan. Roaa kun käytetään hoitona myös silloin, kun akne ei muuten lähde, vaikka se ei koskaan ns. paha olisikaan.
100 kpl 10 mg roaccutania maksoi noin 35 euroa, sitä ennen tehtävät verikokeet jotain 150 euroa..- man
katso mitä syöt ja kehon puhdistus päivittäin pitää näpyt kurissa. hikinen liikuntakaan ei ole pahasta. itse käyn salin jälkeen suihkussa ja pesen apteekista saatavalla saippualla ja pyyhin ongelmakohdat herbina acneseptillä(kasvovesi). siis tämä roaccutan kuurin jälkeen on mulla ainakin tehonnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3126078Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483586Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462760"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242151Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1001718- 661150
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua811045Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni142942Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10918Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11874