Vähän tuota epäilin mutta eilisessä Länkkärissä oli sitten vahvistus: Kaikki Kokoomuksen ehdokkaat ovat sitä mieltä että Savonlinnan kanssa on tehtävä kuntaliitos!
80-luvulta olen Kokoomusta äänestänyt. Aina kun olen äänestänyt, elikkä melkein joka vaaleissa. Mutta aikansa kutakin. Vaalitorin pippalossa join Keskustan kahvit ja pullat - ja vaaleissa taidan äänestää Perussuomalaisia.
Vasta vajaat 30 vuotta Kokoomusta on tullut äänestettyä, mutta jos siellä kerran on tultu siihen tulokseen että kaikki on samaa mieltä, ja yksi mies sanoo että mikä se sama mieli on, niin olkoot. Minun puolestani saavat sitten olla sitä samaa mieltä.
Minä taas olen sitä mieltä että sellaisesta systeemistä on sananvapaus kaukana. Ja toisaalta, eikös tuolla vajaat 100 kilometriä idempänä ole sellainen systeemi että kaikki on samaa mieltä ja yksi mies sanoo että mikä se sama mieli on...
Kokoomus vaihtoon Puumalassa
4
255
Vastaukset
- Entinen porvari
Täysin samaa mieltä Japi kumppaneineen pudotukseen!
- Mutta, mutta...
Voidaan toki vaihtaakin, mutta yksi asia on varma. Nimittäin itsenäinen Puumalan kunta on katoavaa kansanperinnettä - aivan samoin kuin Sulkavankin. Nähdään vielä tällainen kehitys satavarmasti.
- Sappulan poika
Asiaa kirjoitat. Kymmenen vuoden päästä Puumala ja Sulkava ja moni muu on historiaa. Ja jos nykyhallitus saisi jatkaa seuraavankin hallituskauden niin ei tarvitsisi kitua sitäkään loppuun. Kaikki ne taitaa jossain määrin olla pikkukuntia lopettamassa - Kokoomuksella ja Demareilla siitä vaan on tullut varsinainen pakkomielle.
Sen jälkeen kun Puumala on liitetty johonkin - ihan sama mihin - tai jaettu kahden, tai jopa kolmen kesken, niin sitten käy huonosti. Joka muuta väittää niin kannattaa katsella Savonlinnan ja Mikkelin suuntaan. Itsellä on sukua Haukivuoren suunnalla ja kyllä on korutonta kertomaa mitä ne on puhuneet. Edes selviä paperilla olevia lupauksia ei pidetä. Puhumattakaan siitä että kaupunginhallituksen pj (sd.) on sanonut jopa radiossa että kun on liikaa luvattu niin eihän sitä tarvitsekaan pitää. Nyt ne on lakkauttamassa Anttolan terveysasemaa, säästöä tulisi kuulemma 20000€/v.
Siitä olen aloittajan kanssa samaa mieltä että jos paikallinen Putin ottaa vaan samanmielisiä listalle niin semmoinen puolue ei kuulu demokratiaan - vaikka puolueen nimi olisikin Kansallinen Kokoomus. Onpa varsin härskiä touhua.
- Uusi valtuusto
Vaikuttaa Kokoomuksen ehdokasvalinta onnistuneen erinomaisen hyvin. Ainakin näin Keskustalaisin silmin katsottuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418