Kokoomus vaihtoon Puumalassa

aikansa kutakin

Vähän tuota epäilin mutta eilisessä Länkkärissä oli sitten vahvistus: Kaikki Kokoomuksen ehdokkaat ovat sitä mieltä että Savonlinnan kanssa on tehtävä kuntaliitos!

80-luvulta olen Kokoomusta äänestänyt. Aina kun olen äänestänyt, elikkä melkein joka vaaleissa. Mutta aikansa kutakin. Vaalitorin pippalossa join Keskustan kahvit ja pullat - ja vaaleissa taidan äänestää Perussuomalaisia.

Vasta vajaat 30 vuotta Kokoomusta on tullut äänestettyä, mutta jos siellä kerran on tultu siihen tulokseen että kaikki on samaa mieltä, ja yksi mies sanoo että mikä se sama mieli on, niin olkoot. Minun puolestani saavat sitten olla sitä samaa mieltä.

Minä taas olen sitä mieltä että sellaisesta systeemistä on sananvapaus kaukana. Ja toisaalta, eikös tuolla vajaat 100 kilometriä idempänä ole sellainen systeemi että kaikki on samaa mieltä ja yksi mies sanoo että mikä se sama mieli on...

4

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entinen porvari

Täysin samaa mieltä Japi kumppaneineen pudotukseen!

• Mutta, mutta...

Voidaan toki vaihtaakin, mutta yksi asia on varma. Nimittäin itsenäinen Puumalan kunta on katoavaa kansanperinnettä - aivan samoin kuin Sulkavankin. Nähdään vielä tällainen kehitys satavarmasti.

• Sappulan poika

Asiaa kirjoitat. Kymmenen vuoden päästä Puumala ja Sulkava ja moni muu on historiaa. Ja jos nykyhallitus saisi jatkaa seuraavankin hallituskauden niin ei tarvitsisi kitua sitäkään loppuun. Kaikki ne taitaa jossain määrin olla pikkukuntia lopettamassa - Kokoomuksella ja Demareilla siitä vaan on tullut varsinainen pakkomielle.

Sen jälkeen kun Puumala on liitetty johonkin - ihan sama mihin - tai jaettu kahden, tai jopa kolmen kesken, niin sitten käy huonosti. Joka muuta väittää niin kannattaa katsella Savonlinnan ja Mikkelin suuntaan. Itsellä on sukua Haukivuoren suunnalla ja kyllä on korutonta kertomaa mitä ne on puhuneet. Edes selviä paperilla olevia lupauksia ei pidetä. Puhumattakaan siitä että kaupunginhallituksen pj (sd.) on sanonut jopa radiossa että kun on liikaa luvattu niin eihän sitä tarvitsekaan pitää. Nyt ne on lakkauttamassa Anttolan terveysasemaa, säästöä tulisi kuulemma 20000€/v.

Siitä olen aloittajan kanssa samaa mieltä että jos paikallinen Putin ottaa vaan samanmielisiä listalle niin semmoinen puolue ei kuulu demokratiaan - vaikka puolueen nimi olisikin Kansallinen Kokoomus. Onpa varsin härskiä touhua.

• Uusi valtuusto

Vaikuttaa Kokoomuksen ehdokasvalinta onnistuneen erinomaisen hyvin. Ainakin näin Keskustalaisin silmin katsottuna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      133
      6520
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      578
      2343
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      46
      1610
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1361
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      88
      1206
    6. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      66
      1048
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      1045
    8. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1032
    9. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      1008
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      63
      956
    Aihe