Hei Utelias Eino HKI

limbabe

Kyselit tuolla joko Ramadanin viettäjät ovat palanneet, mä olen ja jouduin lähtemään aiottua aikaisemmin sieltä Suomeen, kun sairastuin, ja halusin ehdottomasti kotisuomeen hoitoon.
Olihan se Ramadanin päättyminen suurta juhlaa, ihmiset kauniissa vaatteissaan ja fiilikset korkealla. Vierailtiin Limsonin,sukulaisten luona ja vietiin heille lahjoja, sekä myös hänen monien ystäviensä luona käytiin. Oli todella aivan ihana kokemus.
Joulukuun alussa olen taas lähdössä kultani luo, en malttaisi odottaa millään.

13

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Utelias Eino HKI

      Hei limbabe

      Olipas harmi, kun sairastuit kesken matkan. Kiva kuulla, että Ramadan-juhlat meni hyvin ja ihmiset onnellisia.
      Eihän sinulla enää ole kauan aikaa odottelemista, kun taas pääset miehesi luokse.
      Saanko kysyä, missä te asuitte? Gesthaussissa vai hotellissa vai vuokrasitteko muun asunnon? Minkä hintaista oli asuminen?
      Mitä kautta olet menossa seuraavan kerran ja paljonko matka maksaa?
      Itse olen suunnitellut mennä Tjäreborgin kautta, jos lähden. Olisi ihan mielenkiintoista käydä katsomassa paikka, kun siitä niin paljon kirjoitellaan puolesta ja vastaan.

      • limbabe

        Asuimme gesthousissa ja koska ei ollut varsinaninen sesonkiaika, niin hinta per vuorokausi oli 350 d, 10 e: n.380-400 d, kurssista riippuen. Paikka oli lähellä Senegambiaa.
        Siellä on gesthouseja pilvin pimein. Mutta jos yksin menisin tai ystävättären kanssa, niin menisin Tjäreborgin matkoilla ja hotelliin, onhan se niin helppoa kun ei tarvitse itse huolehtia mistään.
        Menin, ja menen seuraavankin kerrankin Frankfurt-Bryssel kautta, joissa molemmissa on koneenvaihto, maksoin lipusta 1010 e. Aika vaihtojen välillä oli ihan kohtuullinen, ainahan ei näin ole, mutta etsimällä löytyi sopivat lennot.
        Mene vaan tutustimaan paikkaan, on se kuitenkin ihan kokemisen arvoinen matka, joku tykkää, joku ei, näinhän se menee, oli kyse mistä maasta tahansa.
        Siellähän on vasta vietetty muslimien suurta Tobaski juhlaa, sekin olisi mukava kokea, Limson on kertonut siitä paljon, ehkä ensi vuonna sitten.


      • Gambiaan 1/12
        limbabe kirjoitti:

        Asuimme gesthousissa ja koska ei ollut varsinaninen sesonkiaika, niin hinta per vuorokausi oli 350 d, 10 e: n.380-400 d, kurssista riippuen. Paikka oli lähellä Senegambiaa.
        Siellä on gesthouseja pilvin pimein. Mutta jos yksin menisin tai ystävättären kanssa, niin menisin Tjäreborgin matkoilla ja hotelliin, onhan se niin helppoa kun ei tarvitse itse huolehtia mistään.
        Menin, ja menen seuraavankin kerrankin Frankfurt-Bryssel kautta, joissa molemmissa on koneenvaihto, maksoin lipusta 1010 e. Aika vaihtojen välillä oli ihan kohtuullinen, ainahan ei näin ole, mutta etsimällä löytyi sopivat lennot.
        Mene vaan tutustimaan paikkaan, on se kuitenkin ihan kokemisen arvoinen matka, joku tykkää, joku ei, näinhän se menee, oli kyse mistä maasta tahansa.
        Siellähän on vasta vietetty muslimien suurta Tobaski juhlaa, sekin olisi mukava kokea, Limson on kertonut siitä paljon, ehkä ensi vuonna sitten.

        Olisin kiinnostunut tuosta geshousista,missä olit, kun on todella halpa? Minkä niminen se on? Oliko keitto mahdollisuutta? Kuinkahan paljon maksaa Tammikuussa?


      • Utelias Eino HKI
        limbabe kirjoitti:

        Asuimme gesthousissa ja koska ei ollut varsinaninen sesonkiaika, niin hinta per vuorokausi oli 350 d, 10 e: n.380-400 d, kurssista riippuen. Paikka oli lähellä Senegambiaa.
        Siellä on gesthouseja pilvin pimein. Mutta jos yksin menisin tai ystävättären kanssa, niin menisin Tjäreborgin matkoilla ja hotelliin, onhan se niin helppoa kun ei tarvitse itse huolehtia mistään.
        Menin, ja menen seuraavankin kerrankin Frankfurt-Bryssel kautta, joissa molemmissa on koneenvaihto, maksoin lipusta 1010 e. Aika vaihtojen välillä oli ihan kohtuullinen, ainahan ei näin ole, mutta etsimällä löytyi sopivat lennot.
        Mene vaan tutustimaan paikkaan, on se kuitenkin ihan kokemisen arvoinen matka, joku tykkää, joku ei, näinhän se menee, oli kyse mistä maasta tahansa.
        Siellähän on vasta vietetty muslimien suurta Tobaski juhlaa, sekin olisi mukava kokea, Limson on kertonut siitä paljon, ehkä ensi vuonna sitten.

        Hei taas Limbabe!

        Kiitos asiallisista vastauksistasi. Olen vakavasti miettinyt sinne menoa ja olen itsekin ajatellut Tjäreborgin matkaa, koska yksin lähtisin ja ensimmäistä kertaa. Varmasti kokemuksen arvoinen. En minä pienistä hätkähdä; on sen verran tullut
        matkailtua elämän aikana. Enkä ole nirppanokka.

        Se on totta, että joko tykkää tai ei ja siinä parhaiten näkee, kun itse menee paikan päälle. Sen jälkeen osaa sanoa oman mielipiteensä; ei tarvitse puhua "toisten suulla".

        Palaillaan asiaan taas


      • Tuulikkiii
        Utelias Eino HKI kirjoitti:

        Hei taas Limbabe!

        Kiitos asiallisista vastauksistasi. Olen vakavasti miettinyt sinne menoa ja olen itsekin ajatellut Tjäreborgin matkaa, koska yksin lähtisin ja ensimmäistä kertaa. Varmasti kokemuksen arvoinen. En minä pienistä hätkähdä; on sen verran tullut
        matkailtua elämän aikana. Enkä ole nirppanokka.

        Se on totta, että joko tykkää tai ei ja siinä parhaiten näkee, kun itse menee paikan päälle. Sen jälkeen osaa sanoa oman mielipiteensä; ei tarvitse puhua "toisten suulla".

        Palaillaan asiaan taas

        Minäkin olisin kiinnostunut noin edullisesta gesthausista, mutta ei todennäköisesti ole ihan noin edullinen keskellä sesonkia, paljonkohan tuohon hintaan tulisi lisää talviaikana?


      • limbabe
        Gambiaan 1/12 kirjoitti:

        Olisin kiinnostunut tuosta geshousista,missä olit, kun on todella halpa? Minkä niminen se on? Oliko keitto mahdollisuutta? Kuinkahan paljon maksaa Tammikuussa?

        Valitettavasti tuosta gesthausista saa vuokrattua vain " suhteilla ", ja ensi talveksi on jo kuulemma varauksia enemmän kuin saa majoitettua. Tavella on hinta vähän korkeampi, n. parisen sataa, mutta siltikin edullinen, keittomahdollisuus oli.
        Me, tai siis Limson etsii meille gesthausia, jossa olisi uima-allas, siispä ensi kerralla asumme muualla, varmasti maksaakin jonkun verran enemmän, mutta onhan se niin mukava pulahdella omasta asunnosta suoraan altaaseen.
        Valitettavasti en voi antaa tuon gesthausen yhteystietoja ihan omistajan henkilökohtaisesta pyynnöstä, en voi sitä tässä alkaa selittelemään enempää.


      • gambialainen band
        Tuulikkiii kirjoitti:

        Minäkin olisin kiinnostunut noin edullisesta gesthausista, mutta ei todennäköisesti ole ihan noin edullinen keskellä sesonkia, paljonkohan tuohon hintaan tulisi lisää talviaikana?

        Ap:lle, mua askarruttaa tuo Limson nimi, itsekin olen tapaillut saman nimistä miestä, nimi on siellä harvinainen.
        Ettei vain olisi sama mies kummallakin, mutta sitä lienee vähän vaikea selvittää.


      • Bändin nähnyt
        gambialainen band kirjoitti:

        Ap:lle, mua askarruttaa tuo Limson nimi, itsekin olen tapaillut saman nimistä miestä, nimi on siellä harvinainen.
        Ettei vain olisi sama mies kummallakin, mutta sitä lienee vähän vaikea selvittää.

        Tiedän, että yhdessä Gambialaisessa bändissä työskentelee Limson niminen; olisko sama? Tiedätkö bändin nimen? Ja onko Limson hänen oikea nimi?


      • serefaa
        Bändin nähnyt kirjoitti:

        Tiedän, että yhdessä Gambialaisessa bändissä työskentelee Limson niminen; olisko sama? Tiedätkö bändin nimen? Ja onko Limson hänen oikea nimi?

        Ihan on minullekin tuttu tapaus, jo useamman vuoden ollaan xxxxxxxxx you know.


      • limbabe
        serefaa kirjoitti:

        Ihan on minullekin tuttu tapaus, jo useamman vuoden ollaan xxxxxxxxx you know.

        En voi tietää, onko miesystävälläni muitakin naisia kierroksessa, tuo nimi on toki harvinainen siellä ja on mahdollista, että joku / jotkut naiset tapailevat häntä siellä ollessaan, mutta sillehän ei voi sitten mitään.
        Enempää ei minulla ole asiaan sanottavaa.


      • sansku90
        limbabe kirjoitti:

        En voi tietää, onko miesystävälläni muitakin naisia kierroksessa, tuo nimi on toki harvinainen siellä ja on mahdollista, että joku / jotkut naiset tapailevat häntä siellä ollessaan, mutta sillehän ei voi sitten mitään.
        Enempää ei minulla ole asiaan sanottavaa.

        Kyllä siellä miehillä on yleensä monta viritystä yht´aikaa meneillään. Säästyy mielipahalta jos ei ota juttua liian vakavasti, lomaromanssi ok, mutta ei muuta, näin kokemukseen perustuvana voin kertoa.
        Kaverilla paljon kontakteja turisteihin työnsä puolesta, joten ei ehkä ihan uskottavimpia tapauksia L.


      • sirjalii
        sansku90 kirjoitti:

        Kyllä siellä miehillä on yleensä monta viritystä yht´aikaa meneillään. Säästyy mielipahalta jos ei ota juttua liian vakavasti, lomaromanssi ok, mutta ei muuta, näin kokemukseen perustuvana voin kertoa.
        Kaverilla paljon kontakteja turisteihin työnsä puolesta, joten ei ehkä ihan uskottavimpia tapauksia L.

        Hei limbabe, mihin aikaan joulukuuta olet lähdössä Gambiaan, kiinnostaisi minuakin lähteä, vaikka toisalta olen kyllä tammikuun loppupuolella myös sinne menossa. Itselläni miesystävä, joka työskentelee Cape Pointissa ja kovasti on ikävä.


      • limbabe
        sirjalii kirjoitti:

        Hei limbabe, mihin aikaan joulukuuta olet lähdössä Gambiaan, kiinnostaisi minuakin lähteä, vaikka toisalta olen kyllä tammikuun loppupuolella myös sinne menossa. Itselläni miesystävä, joka työskentelee Cape Pointissa ja kovasti on ikävä.

        Olen lähdössä joulukuun ensimmäisenä päivänä, seuraan voi liittyä, jos sattuisit lähtemään samaan aikaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2012
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1907
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      11
      1381
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe