Trexan 25mg/vko ei auta.

Ihopsori

Onko kukaan siirtynyt Trexanista Sandimmun lääkkeen käyttäjäksi? Onko tehokkaampi lääke?

8

1001

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koklaa ees
      • Ime parsaa!

En kysynyt tuota!

• Trexania

Moikka !

Jos tuo annon Trexania ei riitä, kannattaa keskustella iholääkärin kanssa annoksen nostamiseta väliaikaisesti. Itselläni annosta nostettiin parilla pillerillä pariksi kuukaudeksi ja kun iho-oireet helpotti, niin annos pienennettiin takaisin vanhaan. Iho pysynyt nyt kunnossa.

• 25mg/vko

on kuulemma maksimiannos jonka voi ottaa.

• Trexania
        25mg/vko kirjoitti:

on kuulemma maksimiannos jonka voi ottaa.

No minulla annosta nostettiin tuosta 25mg:sta... Riippuu siis näköjään lääkäristä. Itse käyn HYKS:in iho-ja allergiasairaalassa Helsingissä.

• Niin minäkin
        Trexania kirjoitti:

No minulla annosta nostettiin tuosta 25mg:sta... Riippuu siis näköjään lääkäristä. Itse käyn HYKS:in iho-ja allergiasairaalassa Helsingissä.

käyn siellä.

• Mummi 63 v

Käytätkö Trexania tabletteina? Onko koskaan mitattu, minkä verran Trexania imeytyy? Omalla tablettikaudellani imeytyminen oli vain osittaista, joten vaihdettiin pistettävään Trexaniin (mittaus tehtiin jo edesmenneessä Heinolan reumasairaalassa). Ja voi kauhistus! Muutaman viikon kuluttua ihoni oli lähes sileä! Käytin 20 mg annosta 5 - 6 vuotta, ei pahoinvointeja, verikokeet säännöllisesti otettuina suht hyvät, loppuaikoina maksa-arvot huononivat, joten jouduin vaihtamaan biologiseen hoitoon - iho ei enää ole niin hyvä, mutta nivelet toimivat melkein kuin silloin joskus kauan sitten - kymmenvuotiaana. Sekä Trexan että biologinen lääke olivat erityisesti nivelpsoriin, mutta ihokin sai ja biologisesta saa edelleen osansa. Liki 63 vuoden psorihistoriani aikana nämä viimeiset hoitavat aineet ovat olleet tehokkaimmat.

• Mulla oli vähän

aikaa Metoject käytössä,mutta ei se toiminut sen paremmin,oli vaan hankalampi ja kalliimpi käyttää niin palasin takaisin Trexaniin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      101
      1233
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      91
      850
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      774
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      683
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      616
    6. 32
      605
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      574
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      558
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43