Ystäviä

MJJLivesInHearts

Haluaisin tutustua muihin ihmisiin, jotka kuuntelevat Michael Jacksonia. Olen itse liki kolmekymppinen akka, joten mielellään voisit olla ohittanut sen omgihq-teinihysteriavaiheen, ehkäpä siis suunnilleen samaa ikäluokkaa. Toisaalta en kaipaile myöskään mitään salaliittoteoriakeskusteluja tai debatteja MJ:n mahdollisista pimeistä puolista. Ja muustakin voi tietysti ja pitääkin keskustella :)

Koska en halua meseeni mitään trulleja, sähköpostiosoitteensa voi kiinnostuessaan jättää alle!

12

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hello.Olen itse yli 30 v. ja sieltä -87 vuodesta fanittanut Mjtä.Elämään mahtuu muutakin eli ei enää smanlainen meno kun 10-vuotiaana:D. en kyllä julkisesti itsekkään laittas tänne mielellään mailia,yhteyttä ois kiva pitää johonkin joka on ollut ennen hänen kuolemaa fani,jos olet siis :)?

      • MJLivesInHearts

        Olen ollut fani jo pidempään.


      • MJLivesInHearts kirjoitti:

        Olen ollut fani jo pidempään.

        sounds good:)


      • MJLivesInHearts
        mj78 kirjoitti:

        sounds good:)

        Oletko nainen vai mies?


      • MJLivesInHearts
        mj78 kirjoitti:

        sounds good:)

        Oletko nainen vai mies?


      • MJLivesInHearts
        mj78 kirjoitti:

        sounds good:)

        Oletko nainen vai mies?


      • MJLivesInHearts kirjoitti:

        Oletko nainen vai mies?

        juu olen nainen siis.tais unohtua ekasta viestistä:)


      • MJLivesInHearts
        mj78 kirjoitti:

        juu olen nainen siis.tais unohtua ekasta viestistä:)

        Postini tulikin vahingossa monesti. Oletko halukas antamaan osoitteen


      • MJLivesInHearts kirjoitti:

        Postini tulikin vahingossa monesti. Oletko halukas antamaan osoitteen

        juu, laitan nyt tänne. [email protected]

        en käytä kylläkään meseä,jos sulla on se käytössä.facebook ainoa chatti mitä oon käyttänyt.mut laita mailia jne:)!!


      • MjLivesInHearts
        mj78 kirjoitti:

        juu, laitan nyt tänne. [email protected]

        en käytä kylläkään meseä,jos sulla on se käytössä.facebook ainoa chatti mitä oon käyttänyt.mut laita mailia jne:)!!

        Laitoin postia


      • vodka semac

        Kuuntelijoita jackolla taitaa olla niin monta että niitä viestejä voi tulla muutama kymmenen miljoonaa heti kättelyssä jos porukka innostuu.:)

        Jacko oli kyllä omaperäisen tyylin luoja joka vei oikeastaan eteenpäin sitä mitä Top Hat fredi teki ja Kelly laulavissa sadepisaroissa ja kuten kaikki muut kovat stepp tähdet tuolta -30 luvulta puhumatta Livin America jamesista joka oli yksi esikuvista hänelle.

        Mutta samanaista sulavaa liikkumista kehon jokaiselta osalta olen nähnyt lavalla vain mieheltä joka liikkui vielä paremmin kuin jacko, teki vain venäläinen baletti mies Nurejev, joka oli huikea tanssija. Sääli että Nurejevia en ole nähnyt kuin nauhojen kautta.


    • MJDANCER

      Moi. Olen 16 vuotias tyttö ja tanssinut Michaelia yli 3 vuotta. Löydät videot youtubesta, DancingInTheDream

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe